הודעה לעיתונות

Pyramid Analytics סוגרת מימון של 120 מיליון דולר מסדרה E

Pyramid Analytics סוגרת מימון של 120 מיליון דולר מסדרה E

הסבב זכה לרישום יתר ועבר את היעד ב-20 מיליון דולר, וכך מאשר שמודיעין לקבלת החלטות משנה את שוק האנליטיקה הארגוני שהיקפו 215 מיליארד דולר

לונדון וניו יורק ותל אביב, 10 במאי 2022, (BUSINESS WIRE):

Pyramid Analytics (Pyramid), ספקית פלטפורמת מודיעין חלוצית לקבלת החלטות - הדור הבא של אנליטיקה עסקית עבור הארגון - הודיעה כי היא סגרה סבב גיוס מסדרה E של 120 מיליון דולר, מה שהביא את סך גיוס הון הסיכון של החברה ליותר מ-200 מיליון דולר. את הסבב הובילו HIG Growth Partners , שלוחה ייעודית להשקעות הון צמיחה של HIG Capital, חברת השקעות אלטרנטיביות גלובלית מובילה שמנהלת הון עצמי של יותר מ-48 מיליארד דולר1, בהשתתפות Clal Insurance Enterprises Holdings, Kingfisher Capital ו-General Oriental Investments. משקיעים מוקדמים שהשתתפו בסבב החדש הזה הם JVP , Maor Investments, Sequoia Capital ו-Viola Growth.

נקודות מפתח:

*ההון החדש יממן את יתרון החדשנות המתמשך ואת צמיחת העל יתר של Pyramid.
*חלוצת מודיעין לקבלת החלטות גייסה עד היום 211 מיליון דולר, כולל סדרה E.
*סקוט הילבואי, מנהל משותף, HIG Growth Partners, מצטרף לדירקטוריון של Pyramid.
*פלטפורמת מודיעין קבלת ההחלטות של Pyramid דורגה במקום הראשון עבור Augmented Analytics Use Case ב-Gartner Critical Capabilities for Analytics ו-Business Intelligence Platforms, 2022.
* Pyramid נמצאת במסלול מואץ להפוך למנהיגה הבאה של שוק האנליטיקה.

סבב הגיוס של 120 מיליון דולר יושקע באופן אסטרטגי כדי להניע את צמיחת העל של החברה, ולהפוך את Pyramid למובילת שוק האנליטיקה הבאה על ידי האצת יתרון ההובלה הראשוני של החברה ביכולות אנליטיות מרובדות ובקטגוריית מודיעין קבלת ההחלטות.
Pyramid תקצה כספים ל:

*לחדש ללא הרף את פלטפורמת מודיעין קבלת ההחלטות של Pyramid כדי לשרת בצורה הטובה ביותר את צורכי האנליטיקה העסקית של הלקוחות שלנו, להמשיך ולהגדיר את שוק מודיעין קבלת ההחלטות הצומח, ולשמור על יתרון טכנולוגי על פני כלי בינה עסקית מדורות קודמים כמו Microsoft Power BI, Qlik ו-Tableau.
*להרחיב את הנוכחות הגיאוגרפית הגלובלית של החברה, לתפוס נתח גדול יותר משוק הנגיש עבור אנליטיקה, ולהגדיל את שותפות הערוצים עם חברות טכנולוגיה משלימות, ספקי תוכנה עצמאיים (ISV), חברות ייעוץ, משווקי ערך מוסף (VAR) ואינטגרטורים (SI).
*לשפר את חווית הלקוח ב-Pyramid עם שירות ותמיכה ללא תחרות, למידה והסמכה מקצועית, ויצירת רשתות וקהילה.
*להפוך למותג המעסיקים הגדול ביותר באנליטיקה כדי לגייס, לתגמל ולשמור ביעילות את הכישרונות הטובים ביותר, כולל בתחום הצלחת לקוחות, שיווק, מכירות והנדסת תוכנה ופיתוח.

פירמידה מגובה על ידי משקיעים גלובליים המעצבים את עתיד הטכנולוגיה

פורטפוליו החברות של H.I.G. Growth Partners מייצגות חברות מובילות בתחום התוכנה כשירות, המסחר האלקטרוני, הבריאות והתעשיות הטכנולוגיות ברחבי צפון אמריקה, אירופה ואמריקה הדרומית. Clal Insurance Enterprises Holdings מספקת שירותי ביטוח ופיננסים בישראל. General Oriental Investments שהמטה הראשי שלה בז'נבה היא זרוע ניהול ההשקעות של קבוצת החברות Cavamont/Cavenham המשקיעות ברחבי העולם בכל סוגי הנכסים.

המשקיעים החוזרים הם JVP, Maor Investments, Sequoia Capital ו-Viola Growth. JVP היא חברת הון סיכון בעלת חזון שסייעה בבניית כמה מהחברות הגדולות בעולם, והיא הובילה 12 הנפקות בנאסד"ק. אחת מהן היא Qlik, חברה שנכנסה מוקדם לתחום הבינה העסקית, שהושקה בארצות הברית בידי JVP. Viola Growth היא קרן הון צמיחה טכנולוגית המתמקדת בהשקעה בחברות גלובליות בשלב ההתרחבות. פורטפוליו החברות שלה כולל את Outbrain, Similarweb ו-Trigo. Sequoia Capital היא חברת הון סיכון ידועה פורטפוליו החברות שלה כולל את Okta, Snowflake ו-Zoom.

מה זה מודיעין לקבלת החלטות?

מודיעים לקבלת החלטות הוא החידוש הגדול הבא באנליטיקה, והוא מתפתח במהירות. הוא יאיץ את ההמרה באופן מונע נתונים. כיום יש נתונים זמינים לאנליטיקה יותר מאי פעם. יותר אנשים מעוניינים לקבל החלטות עם נתונים. יש ביקוש לניתוחים מתוחכמים יותר.

מודיעין לקבלת החלטות נועד להאיץ תובנות, להגדיל את האימוץ ולפשט את הניתוח. יותר אנשים רוצים ודורשים גישה לנתונים כדי לקבל החלטות מהירות וחכמות יותר. זה כולל בעלי עניין פנימיים וחיצוניים שאינם טכניים. מודיעין לקבלת החלטות מעצים כל אחד לקבל החלטות מהירות וחכמות יותר. וזה יכול לשנות הכל.

מודיעין לקבלת החלטות הוא החידוש הגדול הבא באנליטיקה

החידוש המשמעותי הבא באנליטיקה הוא בינה מלאכותית (AI). יישום בינה מלאכותית בהכנת נתונים, אנליטיקה עסקית ומדעי הנתונים הוא מה שמפריד בין מודיעין לקבלת החלטות לבין כלי בינה עסקית מסורתיים כמו Microsoft Power BI, Qlik ו-Tableau. הבינה המלאכותית מורידה את מחסום הכישורים הנדרש על ידי מיכון של העבודה היותר טכנית הדרושה להכנה ולניתוח נתונים וליצירה ושיתוף של דוחות ולוחות עבודה.

פלטפורמת מודיעין לקבלת החלטות של Pyramid מספקת תובנות מונעות נתונים עבור כל אחד כדי לקבל החלטות מהירות וחכמות יותר. הפלטפורמה של Pyramid מספקת גישה מיידית לכל נתון, מאפשרת שירות עצמי מנוהל באופן ממוכן לכל אדם, ומשרתת כל צורך אנליטי, מהפשוט ועד המורכב. על ידי שילוב ייחודי של הכנת נתונים, אנליטיקה עסקית ומדעי נתונים בהנחיית בינה מלאכותית ובסביבה אחת, הפלטפורמה של Pyramid מפחיתה עלויות ומורכבות תוך האצת צמיחה וחדשנות. זה מאפשר גישה אסטרטגית כלל ארגונית לבינה עסקית ואנליטיקה.

שוק כולל של 215.7 מיליארד דולר

ההוצאה העולמית על פתרונות ביג דאטה ואנליטיקה עסקית (BDA) אמור להסתכם ב-215.7 מיליארד דולר בשנת 2021, עלייה של 10.1% לעומת 2020, על פי עדכון חדש של Worldwide Big Data and Analytics Spending Guide מאת International Data Corporation (IDC). התחזית מראה בנוסף שהוצאות ה-BDA יתחזקו בחמש השנים הקרובות ככל שהכלכלה העולמית הולכת ומתאוששת ממגפת הקוביד-19. שיעור הצמיחה השנתי הממוצע (CAGR) עבור הוצאות BDA גלובליות בין 2021-2025 יהיה לפי התחזית 12.8%.

נקודות מבט של אנליסטים

אסטרטגיית המודיעין לקבלת החלטות של Pyramid תוארה כאבולוציונית בדו"ח אנליסטים שפורסם לאחרונה. Pyramid Analytics Plants Stake in Decision Intelligence Ground, שנכתב בידי קרישנה רוי, אנליסטית מחקר בכירה בקבוצת האנליטיקה, נתונים והבינה המלאכותית של 451 Research, בוחן את פלטפורמת מודיעין קבלת ההחלטות של Pyramid בהקשר של שוק המודיעין לקבלת ההחלטות המתפתח שמומחים רואים בו את ההתפתחות הבאה באנליטיקה ובינה עסקית (ABI).

גרטנר דירגה את Pyramid במקום הראשון עבור אנליטיקה רבודה ב-Gartner Critical Capabilities for Analytics and Business Intelligence Platforms, 2022 . גרטנר ציינה בנוסף כי פלטפורמת מודיעין קבלת ההחלטות של Pyramid "קיבלה ציון טוב בכל ארבעת תרחישי השימוש" שהוערכו: אנליטיקה רבודה; אנליטיקה ארגונית; אנליטיקה כללית; ניתוח חזותי בשירות עצמי. עשרים (20) חברות הוערכו לאורך ולרוחב 12 יכולות קריטיות, כולל Microsoft BI, Qlik ו-Tableau.

פלטפורמת מודיעין קבלת החלטות Pyramid זכתה בפרסי החדשנות הטכנולוגית ל-2021 של Dresner Advisory Services בשבע מתוך תריסר קטגוריות. פרסי החדשנות הטכנולוגית מוענקים לספקים המובילים בתריסר דוחות שוק נושאיים ב-Dresner Advisory 2021 Wisdom of Crowds®. המחקרים הנושאיים השנתיים מבוססים על נתונים שנאספו ממשתמשי קצה ומספקים נקודת מבט אמיתית על יכולות טכניות שונות הקשורות למחקר השנתי של Dresner. כל דוח בוחן את מגמות הפריסה הנוכחיות, כוונות המשתמש ויכולות התעשייה.

BARC (Business Application Research Center), חברת אנליסטים מובילה באירופה, העלתה את פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Pyramid לקטגוריית יישום רחב גדול/ארגוני בדוח BARC BI & Analytics 22 שלה. Pyramid קיבלה 40 דירוגים מובילים (מקום ראשון) ו-87 מיקומים מובילים (22-33% מובילים או 2 מוצרים מובילים) ב-6 קבוצות העמיתים שלה ב-BI & Analytics Survey 22.

ציטוט מנהלים

עומרי קוהל , מנכ"ל ומייסד משותף של Pyramid: "אני שמח ומרגיש צנוע לאור האמון שחלק ממשקיעי הטכנולוגיה הטובים בעולם הציגו ב-Pyramid: בטכנולוגיה, החברה והאנשים. ההתעניינות הגבוהה מצד קהילת הון הסיכון מדגישה את החשיבות של הבעיות שאנו עוזרים ללקוחותינו לפתור והחידושים שהצגנו כדי לעזור לארגונים בדרכים שכלי בינה עסקית ואנליטיקה מדורות קדומים לא יכלו לעשות.

"ציון דרך זה הוא עדות לאינטלקט ולעבודה הקשה של העובדים שלנו ברחבי העולם, למחויבות של השותפים שלנו, ולאמון ולסנגוריה שמוענקת לנו בידי הלקוחות. כל המרכיבים קיימים כדי להאיץ את Pyramid בדרך להיותה המובילה הבאה בתחום האנליטיקה הארגונית".

ציטוטים של משקיעים

סקוט הילבואי, מנהל משותף, HIG Growth Partners: "HIG משתפת פעולה עם חברות מובילות בתעשייה כדי להניע שינוי טרנספורמטיבי. Pyramid היא מודל של שינוי. פלטפורמת מודיעין קבלת ההחלטות של Pyramid שיפרה את האנליטיקה והבינה העסקית (ABI) על ידי הגדרה מחדש של מה שאפשרי כאשר הכוח של תובנות הנתונים זמין לכולם.

"HIG מתרגשת לשתף פעולה עם Pyramid בשלב הצמיחה הבא שלה. Pyramid מניעה החזר על השקעה יוצא דופן ללקוחות על ידי העצמתם לקבל החלטות מהירות וחכמות יותר, תוך מינוף אנליטיקה ותובנות נתונים מתקדמות. אני נרגש להצטרף לדירקטוריון ולשתף פעולה עם צוות מנהיגות יוצא דופן שהביא לשוק טכנולוגיה חדשנית ומבדילה באמת".

יואב צרויה, שותף כללי, JVP : "כמשקיעים מנוסים בנתונים ואנליטיקה, בעלי הצלחות מוכחות כמו Qlik, אותה הוביל מייסד ויו"ר JVP, אראל מרגלית, מהשלב המוקדם ועד לאחר ההנפקה, אנו שמחים להמשיך ולתמוך ב- Pyramid Analytics.

"פתרונות אנליטיקה, ובמיוחד מערכות בינה עסקית, נאבקו במשך יותר משני עשורים עם ההבטחה לספק יכולות אמיתיות לתמיכה בקבלת החלטות בארגון. כיום, החסרונות של פתרונות כאלה מורגשים עוד יותר, והם חסרים תמיכה במקורות נתונים מגוונים ומפוזרים, כמויות הולכות וגדלות של נתונים, חוויית משתמש אינטואיטיבית, תוך מתן יכולות ארגוניות נחוצות. Pyramid Analytics הוא הפתרון היחיד שמביא יכולות מודיעין לקבת החלטות לכל אחד - מהמנהלים ועד לחזית - לקבל החלטות מהירות וחכמות יותר".

חיים סדגר , שותף, Sequoia Capital: " Sequoia Capitalהשקיעה לראשונה ב-Pyramid לפני כמעט עשר שנים. במהלך הזמן הזה, צוות ההנהגה של Pyramid הפך למציאות את החזון שלו לתת לכל אחד בארגון את כוח הנתונים והאנליטקיה לקבל החלטות מהירות וחכמות יותר. חידושים טכנולוגיים, צמיחת לקוחות, הכרה מצד אנליסטים בתעשייה והצלחה מסחרית באו בעקבות זה. אנו גאים להעמיק את השותפות שלנו, ואנו מצפים להיות חלק משלב הצמיחה הבא של Pyramid".

סמי טוטח, שותף כללי, Viola Growth: "Pyramid Analytics נמצאת בדרכה להפוך למובילה עולמית בקטגוריית מודיעין קבלת ההחלטות הצומחת במהירות. עם שיעור שימור לקוחות נטו של 110% וכמעט 2,500 ארגונים שמשתמשים ב-Pyramid כדי להאיץ תובנות, להגדיל את האימוץ ולפשט את האנליטיקה עבור יותר ממיליון אנשים, אנחנו באמת נרגשים לתמוך בצעדי הצמיחה הבאים שלה".

אודות פירמיד אנליטיקס

Pyramid היא ספקית פלטפורמת מודיעין חלוצית לקבלת החלטות. מודיעים לקבלת החלטות הוא הדבר הבא באנליטיקה. פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Pyramid מספקת תובנות לכל אחד לקבל החלטות מהירות וחכמות יותר. הפלטפורמה של Pyramid מספקת גישה מיידית לכל נתון, מאפשרת שירות עצמי מנוהל וממוכן לכל אדם, ומשרתת כל צורך באנליטיקה, מהפשוט ועד המורכב. על ידי שילוב ייחודי של הכנת נתונים, אנליטיקה עסקית ומדעי נתונים בהנחיית בינה מלאכותית ובסביבה אחת, הפלטפורמה של Pyramid מפחיתה עלויות ומורכבות תוך האצת צמיחה וחדשנות. זה מאפשר גישה אסטרטגית כלל ארגונית לבינה עסקית ואנליטיקה. יותר ממיליון מקבלי החלטות מסתמכים על פירמידה כדי לקבל החלטות מהירות וחכמות יותר. תזמנו הדגמה.

פירמיד אנליטיקס מאוגדת באמסטרדם ויש לה משרדים במרכזי חדשנות ועסקים גלובליים, כולל בלונדון, בניו יורק ותל אביב. הצוות שלנו חי ברחבי העולם כי גיאוגרפיה לא צריכה להיות מחסום לכישרון והזדמנות. בין המשקיעים ניתן למנות את Jerusalem Venture Partners (JVP), סקויה קפיטל ו- Viola Growth. קבלו מידע נוסף ב-Pyramid Analytics.

1 בהתבסס על סך התחייבויות ההון המנוהלות על ידי H.I.G. Capital and affiliates.

קשרי מדיה

UK / Ireland, Europe: Susie Evershed
Resonance PR: +44 (0)208 819 3170
[email protected]

North America: Heather Racicot
Resonance PR: +1 360-632-5616
[email protected]

Chas Kielt
Vice President of Global Corporate Communications and Partner Marketing
Pyramid Analytics
617.687.3371
[email protected]

מקור: Pyramid Analytics

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.