הודעה לעיתונות

מנהלת ההכנסות הראשית של Stargo, קרן אייל-קוטליצקי, תשתף ייעוץ לגבי תמחור ומיכון משלוחים בכנס WCAworld בדבלין

מנהלת ההכנסות הראשית של Stargo, קרן אייל-קוטליצקי, תשתף ייעוץ לגבי תמחור ומיכון משלוחים בכנס WCAworld בדבלין

WCAworld היא הרשת הגדולה בעולם של משלחים עצמאיים

רעננה, 8 ביוני 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Stargo, פתרון מוביל מבוסס ענן לשווקי ההובלה הלוגיסטית ושרשרת האספקה, הודיעה כי מנהלת ההכנסות הראשית של החברה, קרן אייל-קוטליצקי, תוביל את המפגש "תמחור ואוטומציה של משלוחים" בוועידת WCAworld Europe שנערכת בדבלין היום, 9 ביוני בשעה 15:00 זמן מרכז אירופה.

WCAworld, שהכנס שלה החל ב-7 ביוני ויימשך עד ה-10 ביוני, היא הרשת הגדולה והחזקה בעולם של משלחים עצמאיים, עם יותר מ-10,000 משרדים חברים ב-193 מדינות ברחבי העולם.

"תעשיית שילוח המטענים מעולם לא הייתה חשובה יותר למסחר העולמי בעידן הנוכחי של שיבושים קבועים ועקביים של שילוח ושרשרת אספקה", אמרה אייל-קוטליצקי. "יעילות ונראות הפכו לסדר העדיפויות המוביל של משלחים שיושבים על מכרה זהב של נתוני תמחור ומשלוחים המפוזרים על פני הודעות דוא"ל, מסמכים, גיליונות אלקטרוניים וחשבוניות".
פלטפורמת StarDox משנת המשחק של Stargo הופכת תהליכים לממוכנים עבור משלחי מטענים, מובילים ימיים ללא כלי שיט (NVOCC), עמילי מכס, מובילי שילוח בחברות תעופה, ומובילים מקומיים. StarDox עוקב, מנקה ומנתח נתונים, משווה תמחור מיטבי של ספקים, תוך ניהול מסלולים, זמנים, Co2, משלוחים ומכירות.

אודות StarGo

Stargo, שפועלת מרעננה, ישראל, מציעה פתרון שהינו מבוסס ענן וחולל מהפכה בניהול המידע, החל מבקשת מחירים דרך תמחור ויצירת משלוחים. סטארגו משתפת פעולה עם עמילי מכס, חברות תעופה ומשלוחים, מובילים מקומיים ומשלחי מטענים. החברה משתמשת בטכנולוגיית בינה מלאכותית ולימוד מכונה כדי להפוך תהליכים ידניים לממוכנים באמצעות נתונים מובנים, ובזמן אמת, ולייצר הצעות מיטביות תוך שניות. Stargo עוזרת לעסקים בשרשרת האספקה להגדיל את המרווחים, להגדיל את שיעורי הזכייה בהצעות עסקיות חדשות ולשפר את הפרודוקטיביות כך שהעובדים יקדישו פחות זמן ליצירת הצעות ויותר זמן בהוספת ערך ללקוחותיהם. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת https://www.stargo.co/.

קשרי מדיה

Will Haraway
LeadCoverage
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.