LOGO
LOGO
LUSIX’s Rough, Loose and Custom-Shaped Propriety Pyramid Diamond (Photo/ Dragan.LUSIX)
LUSIX’s Rough, Loose and Custom-Shaped Propriety Pyramid Diamond (Photo/ Dragan.LUSIX)
LUSIX Founder and Chairman, Benny Landa (Photo/ Dragan.LUSIX)
LUSIX Founder and Chairman, Benny Landa (Photo/ Dragan.LUSIX)
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

LUSIX השלימה סבב השקעה של 90 מיליון דולר מ-LVMH Luxury Ventures ומשקיעי מפתח אחרים

LUSIX השלימה סבב השקעה של 90 מיליון דולר מ-LVMH Luxury Ventures ומשקיעי מפתח אחרים

רחובות, 10 ביוני 2022, (BUSINESS WIRE):

LUSIX, יצרנית מובילה של יהלומי גידול במעבדה (LGD), הודיעה היום כי משקיעי פרופיל גבוה, כולל LVMH Luxury Ventures, Ragnar Crossover Fund ו-More Investments, השלימו סבב השקעה של 90 מיליון דולר. החברה תשתמש בהשקעה זו כדי להניע את יוזמות הצמיחה שלה, ובמיוחד הרחבת כושר הייצור שלה בישראל עם מתקן חדיש שני המבוסס על 100% אנרגיה סולארית, שיחל בייצור בקיץ הקרוב. המתקן החדש יאפשר ל-LUSIX לשרת טוב יותר את הביקוש הגובר ל-LGD מצד לקוחותיה ברחבי העולם, ובאופן כללי מהתעשייה.

LUSIX הוקמה על ידי היזם בעל החזון והממציא הפורה בני לנדא, מתוך מעבדות לנדא, פלטפורמת החדשנות והחממה המדעית של קבוצת לנדא. LUSIX הופרדה בשנת 2016 לעסק עצמאי משנה שוק הנשען על יסודות מחקר ופיתוח חזקים וצוותים מנוסים של מומחים, סביב המייסד-שותף ומנהל הטכנולוגיה הראשי הנוכחי ד"ר יוסי יאיון.

במהלך השנים, LUSIX הפכה למקור של סימוכין בקרב יצרני LGD הודות לשאיפה שלה לשלמות ואיכות אשר הניחה את היסודות לידע קנייני מגובה מדע, והובילה לשליטה מושלמת בתהליך גידול היהלומים. בנוסף לשיטות הגידול המעולות שלה, מתקני גידול יהלומים מבוקרים חיצוניים של LUSIX משתמשים ב-100% אנרגיה סולארית ומגבשים את ההובלה המתקדמת מבחינה מדעית של החברה בתחום הקיימות.

LUSIX דוחפת כל הזמן את הגבולות לעבר יותר חדשנות, מקדמת את הפוטנציאל הרחב של קטגוריית LGD ומכינה את הקרקע ליישומים עתידיים.

מייסד ויו"ר LUSIX, בני לנדא, אמר: "אנו נרגשים וגאים לקבל בברכה משקיעים בעלי פרופיל גבוה שכזה, ובעיקר LVMH Luxury Ventures, המביאים את התמיכה הפיננסית שלהם ואת תובנות התעשייה החשובות שלהם. העזרה שלהם תתרום רבות להצלחת החברה שלנו בעוד שההשלכות של השקעה זו, עבור LUSIX כמו גם עבור שוק היהלומים שגודלו במעבדה, הן עמוקות - וכל כך מרגשות!"

אודות LUSIX

LUSIX לוסיקס היא מגדלת מונעת טכנולוגיה של יהלומי מעבדה (LGD). LUSIX משווקת את היהלומים שלה תחת השם המסחרי Sun Grown DiamondsTM, והיא יצרנית ה-LGD הראשונה בעולם המשתמשת ב-100% אנרגיה סולארית. החברה ייחודית ביכולתה לגדל יהלומי גלם בעיצוב אישי, לרבות LUSIX Pyramid DiamondsTM, וכן יהלומי גלם בהתאמה אישית. יהלומי LUSIX מגודלים בישראל במתקן הייצור המתקדם ביותר בעולם מבחינה מדעית. החברה משולבת ורטיקאלית, מתכנון וייצור של כורים בהתאמה אישית שלה ועד ייצור בקנה מידה גדול של יהלומים באיכות פרמיום, שנבחרו על ידי מותגי יוקרה מובילים ברחבי העולם. LUSIX מחויבת לרמה הגבוהה ביותר של שיטות איכות ועקיבות והיא זכתה לאישורי צד שלישי לקיימות שלה.

לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.lusix.com או צרו קשר עם ליז צ'אטליין +1 (805) 296 9981 או דניאל קאהן 050-8688757.

תמונות / גלריית מולטימדייה זמינים: https://www.businesswire.com/news/home/52745447/en

למידע נוסף:

Liz Chatelain +1 (805) 296 9981
Daniel Kahn +972 50 868 8757

מקור: LUSIX.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.