מבט אווירי על החווה הסולארית של LUSIX המשתרעת על פני 100 דונם, הממוקמת בדרום הארץ (צילום/ Dragan.LUSIX)
מבט אווירי על החווה הסולארית של LUSIX המשתרעת על פני 100 דונם, הממוקמת בדרום הארץ (צילום/ Dragan.LUSIX)
החווה הסולארית 100% של LUSIX, הממוקמת בדרום הארץ, יוצרת את Sun Grown Diamonds  החברה (צילום: Dragan.LUSIX)
החווה הסולארית 100% של LUSIX, הממוקמת בדרום הארץ, יוצרת את Sun Grown Diamonds החברה (צילום: Dragan.LUSIX)
BUSINESS WIRE logo
BUSINESS WIRE logo
הודעה לעיתונות

LUSIX חושפת את Sun Grown Diamonds™

LUSIX חושפת את Sun Grown Diamonds™

הופכת ליצרנית יהלומי גידול במעבדה הראשונה בעולם שמשתמשת ב-100% אנרגיה סולארית

רחובות, 14 ביוני 2022, (BUSINESS WIRE):

LUSIX, יצרנית מובילה של יהלומי גידול במעבדה (LGD), הציגה היום את Sun Grown Diamonds™, וחשפה שכל פעילות גידול היהלומים שלה מופעלת כעת באמצעות 100% אנרגיה סולארית. LUSIX היא היצרנית הראשונה בעולם של יהלומי גידול במעבדה שמשתמשת ב-100% אנרגיה סולארית.

LUSIX הודיעה כי החברה כולה, לרבות כל פעילות גידול היהלומים שלה, מופעלת במלואה על באמצעות חוות סולארית ייעודית של 30 מגה-וואט הממוקמת בדרום ישראל, מה שמבטיח שכל צריכת האנרגיה של LUSIX מבוססת כולה על אנרגיה סולארית. ציון דרך משמעותי זה בייצור יהלומי מעבדה תומך במשימתה של החברה לייצר באופן בר-קיימא יהלומי גידול מעבדה באיכות הגבוהה ביותר. LUSIX תספק את יהלומי המעבדה שלה המיוצרים באמצעות אנרגיה סולארית תחת השם המסחרי: Sun Grown Diamonds™.

"LUSIX מחויבת לחלוטין לדחוף את גבולות הטכנולוגיה וגם של הקיימות", אמר בני לנדא, יו"ר ומייסד LUSIX. "תהליך גידול היהלומים עתיר אנרגיה. על ידי שימוש ב-100% אנרגיה סולארית, LUSIX תורמת באופן משמעותי להפחתת הפליטות בתעשיית היהלומים, ועוזרת להגן על כדור הארץ שלנו עבור הדורות הבאים. בהיותנו החברה הראשונה שמניעה את כל פעילות גידול היהלומים שלה באנרגיה סולארית, אנו מציבים תקני קיימות חדשים - ומוציאים הצהרה חזקה מאוד: ניתן לייצר יהלומים שגודלו במעבדה, אפילו באיכות הגבוהה ביותר, באופן בר קיימא, ולעמוד ברף ההולך ועולה של תשוקת הצרכנים למוצרי יוקרה שמרגש לרכוש והם מיוצרים באופן בר קיימא".

"LUSIX מחויבת לרמה הגבוהה ביותר של שיטות ברות קיימא והיא מאושרת על ידי SCS Global Services, רשות אימות עצמאית", אמר מנכ"ל LUSIX, ד"ר סילביו ריינהורן. "עם Sun Grown Diamonds™ אנו מציעים ללקוחותינו לא רק אמון בשיטות הייצור ברות קיימא בהן אנו משתמשים ליצירת המוצרים שלנו, אלא גם שקיפות רבה יותר באשר למקורם. רתימת כוחה של השמש כדי לגדל את אחת המתנות היקרות ביותר של הטבע, יהלומים, היא ציון דרך יוצא דופן עבור LUSIX".

אודות LUSIX

LUSIX לוסיקס היא מגדלת מונעת טכנולוגיה של יהלומי מעבדה (LGD). LUSIX משווקת את היהלומים שלה תחת השם המסחרי Sun Grown DiamondsTM, והיא יצרנית ה-LGD הראשונה בעולם המשתמשת ב-100% אנרגיה סולארית. החברה ייחודית ביכולתה לגדל יהלומי גלם בעיצוב אישי, לרבות LUSIX Pyramid DiamondsTM, וכן יהלומי גלם צבעוניים בהתאמה אישית. LUSIX מחויבת לרמה הגבוהה ביותר של שיטות איכות ועקיבות והיא זכתה לאישורי צד שלישי לקיימות שלה. יהלומי LUSIX מגודלים בישראל במתקן הייצור המתקדם ביותר בעולם מבחינה מדעית. החברה משולבת ורטיקאלית, מתכנון וייצור של כורים בהתאמה אישית שלה ועד ייצור בקנה מידה גדול של יהלומים באיכות פרמיום. הם נבחרים גם על ידי מותגי יוקרה מובילים ברחבי העולם כולל השקעה שבוצעה לאחרונה על ידי LVMH Luxury Ventures.

לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.lusix.com או צרו קשר עם ליז צ'אטליין, [email protected] או דניאל קאהן [email protected].

תמונות / גלריית מולטימדיה זמינים:
https://www.businesswire.com/news/home/52744455/en

למידע נוסף:
Liz Chatelain, [email protected]
או
Daniel Kahn, [email protected]

מקור: LUSIX.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.