הודעה לעיתונות

Veza, פלטפורמת אבטחת המידע שנבנתה על בסיס כוח ההרשאה, מכריזה על Blackstone כלקוחה ומשקיעה אסטרטגית בסדרה C

Veza, פלטפורמת אבטחת המידע שנבנתה על בסיס כוח ההרשאה, מכריזה על Blackstone כלקוחה ומשקיעה אסטרטגית בסדרה C

Blackstone, מנהלת הנכסים האלטרנטיביים הגדולה בעולם, בחרה ב-Veza לנהל את אבטחת המידע עבור הארגון הגלובלי שלה בסביבת ענן היברידי מורכבת

פאלו אלטו, קליפורניה, 22 ביוני 2022, (BUSINESS WIRE):

Veza, פלטפורמת אבטחת המידע הבנויה על כוח ההרשאה, הודיעה על השקעה בסבב גיוס סדרה C שלה מ-Blackstone Innovations Investments, וזאת לצד השתתפות של משקיעים קודמים. עד היום גייסה Veza סך של 110 מיליון דולר ממשקיעים בשורה הראשונה כולל Accel, Bain Capital, Ballistic Ventures, GV, Norwest Venture Partners, True Ventures ואחרים. Blackstone גם בחרה ב-Veza כדי להתקין אבטחת הנתונים וניהול גישה מודרניים.

Veza מעצימה ארגונים להתמודד עם אתגר אבטחת הסייבר הגדול ביותר של ימינו: מי יכול וצריך לנקוט פעולה, ואיזו פעולה, על אילו נתונים. ככל שהעולם עובר יותר ויותר לעבוד מקוונת, ההתנהגות המשתנה שלנו מניעה מהפך לעבר שימוש במערכות נתונים, אפליקציות, מחשוב ותשתיות מרובות עננים. השינוי הזה יוצר רשת מורכבת ומבוזרת של זהויות אנושיות, חשבונות, אפליקציות, שירותים ונקודות גישה המשתנים ללא הרף לצד רגישות לפגיעויות. כדי להתמודד עם זה, Veza נוקטת בגישה מקיפה לשילוב יחדיו של נתוני הרשאות ממערכות שונות, ומעניקה ללקוחות מקור אחד של אמת לניהול גישה ובקרות לנתונים.

"הצורך בתוכנית אבטחת סייבר ברמה עולמית המגנה על המותג, המוניטין, המשקיעים והקניין הרוחני שלנו נמצא בחשיבות עליונה עבור החברה שלנו, ואנחנו ממשיכים לשלב פתרונות טכנולוגיים חדשניים", אומר אדם פלטשר, מנהל אבטחה ראשי ב-Blackstone. "הצוות שלנו תמיד מחפש דרכים לפתח תצוגת גישה מקיפה יותר של בכל אפליקציות ותשתיות הענן שלנו כדי לאפשר לנו לחדש את בקרות הגישה של החברה. אנו נרגשים לשתף פעולה עם Veza כדי לעזור לנו להשיג זאת".

"Blackstone Innovations Investments מחויבת להשקעה בחברות טכנולוגיה מתקדמות שלהן לדעתנו תהיה השפעה משמעותית על Blackstone, חברות הפורטפוליו שלנו והתעשייה הרחבה יותר. אנו מצפים לעבודה עם Veza ועם צוות ההנהלה המרשים שלה שהחברה נכנסת לשלב הבא של הצמיחה", אומר סטיבי פטרלי, העומד בראש Blackstone Innovations Investments.

"מוסדות במגוון תעשיות רואים ב- Blackstoneדוגמה לפריסה יוצאת דופן של טכנולוגיה ומומחיות באבטחת סייבר", אומר טארון ת'אקור, מנכ"ל ומייסד שותף של Veza. "Veza הפיקה תועלת עד מאוד מהמשוב על המוצר ומתובנות השוק של Blackstone. אנו נרגשים לעבוד עם צוות האבטחה של Blackstone כדי לקדם עוד יותר את אבטחת הנתונים עבור הסביבה ההיברידית ומרובת העננים שלהם".

השקעה נוספת ב-Veza מגיעה מיזמים בולטים כולל דהיראג' פנדיי, מייסד שותף ומנכ"ל, DevRev ומנכ"ל לשעבר, Nutanix, ולארס דלגארד, מייסד Luv Ventures, מייסד ומנכ"ל לשעבר, SuccessFactors.

"הרשאה היא מקור האמת בכל הנוגע להבנה למי יש גישה למה", אומר דירהאג' פנדי, מייסד שותף ומנכ"ל DevRev. "הבנת הרשאות בקנה מידה גדול היא אחת הבעיות הקשות ביותר לטיפול ואני נרגש לראות את צוות Veza מביא עידן חדש של זיהוי המושרש בהרשאה. Veza מגדירה הרשאה כסטנדרט להגנה על נתונים מפני תוכנות כופר וצורות אחרות של הפרת מידע".

"יזמים יגידו לכם שבניית חברה היא אחת החוויות הקשות, אך מתגמלות, עם פוטנציאל אמיתי להשפיע", אומר לארס דלגורד, מייסד Luv Ventures, וכן מייסד ומנכ"ל לשעבר של SuccessFactors. "כאשר אני מעריך חברה כלשהי, אני מחפש פריצת דרך טכנולוגית עמוקה שמובילה להזדמנות מסיבית בשוק, הרכב העסקאות והמשיכה של החברה, וכן את התשוקה בקרב המייסדים. אני מאוד נרגש לשתף פעולה עם טארון ו-Veza במשימה לבנות חברה בולטת שתחולל מהפכה בתעשיית אבטחת המידע בעשרות השנים הבאות".

אודות Veza

Veza היא פלטפורמת אבטחת מידע הבנויה על כוח ההרשאה. הפלטפורמה שלנו נבנתה במיוחד עבור סביבות היברידיות מרובות עננים כדי לעזור לכם להשתמש ולשתף את המידע שלכם בבטחה. Veza מאפשרת להבין, לנהל ולשלוט בקלות במי שיכול וצריך לבצע איזו פעולה על אילו נתונים. אנו מארגנים מטא נתונים של הרשאות בין ספקי זהות, מערכות נתונים, ספקי שירותי ענן ואפליקציות - והכל כדי להתמודד עם אתגרי אבטחת המידע הקשים ביותר של העידן המודרני. החברה, שנוסדה בשנת 2020, ממומנת על ידי משקיעים מהשורה הראשונה כולל Accel, Bain Capital, Ballistic Ventures, Blackstone, GV, Norwest Venture Partners ו-True Ventures.

למידע נוסף, אנא בקרו אותנו בכתובת veza.com. ארגונים רבים מרשימת Fortune 500, Fortune 1000 וארגונים קטנים יותר משתמשים בפלטפורמת אבטחת הנתונים שלנו להגנה מפני תוכנות כופר, למודרניזציה של הפיקוח על הגישה עבור נתונים ואפליקציות קריטיים, ולהטמעת אבטחת נתונים עבור Snowflake ופתרונות אחרים. עקבו אחרי Veza בלינקדאין או בטוויטר @vezainc.

אודות Blackstone

Blackstone היא מנהלת הנכסים האלטרנטיביים הגדולה בעולם. אנו שואפים ליצור השפעה כלכלית חיובית וערך לטווח ארוך עבור המשקיעים שלנו, החברות בהן אנו משקיעים והקהילות שבהן אנו עובדים. אנו עושים זאת על ידי שימוש באנשים יוצאי דופן ובהון גמיש כדי לעזור לחברות לפתור בעיות. 915 מיליארד דולר בנכסים המנוהלים שלנו כוללים כלי השקעה המתמקדים בהון פרטי, נדל"ן, חוב ציבורי והון, תשתיות, מדעי החיים, הון צמיחה, הזדמנויות, אשראי ללא דירוג השקעה, נכסים ריאליים וקרנות משניות, הכל על בסיס גלובלי.
מידע נוסף זמין בכתובת www.blackstone.com. עקבו אחר @blackstoneבלינקדאין, בטוויטר ובאינסטגרם.

למידע נוסף על Veza:
Get started with Veza Free Trial
Veza for Snowflake Access Governance
Modernize Privileged Access for Data
Explore Veza’s Open Authorization API (OAA) for SaaS applications (GitHub, and more)

ליצירת קשר

Media Contacts
Teju Shyamsundar
[email protected]

מקור: Veza
תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.