הודעה לעיתונות

OKX משיקה את Block Trading כחידוש האחרון עבור סוחרי מטבעות קריפטוגרפים מוסדיים ומקצוענים

OKX משיקה את Block Trading כחידוש האחרון עבור סוחרי מטבעות קריפטוגרפים מוסדיים ומקצוענים

Block Trading הוא החידוש האחרון של OKX שנועד לאפשר לסוחרים מוסדיים ומקצועיים לבצע עסקאות גדולות, ללא סיכון של גלישת מחירים

OKX מציעה את פלטפורמת מסחר הבלוקים היחידה לקריפטוגרפיה המשלבת מסחר ספוט ונגזרות תוך תמיכה בחוזים עתידיים, אופציות ומסחר החלפה תמידי

ויקטוריה, סיישל, 30 ביוני 2022, (GLOBE NEWSWIRE):

OKX, פלטפורמת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה בעולם, השיקה את Block Trading, אפשרות למשתמשים מקצועיים ומוסדיים לבצע עסקאות גדולות בניהול משא ומתן פרטי מתוך ספרי ההזמנות.

OKX היא הבורסה הקריפטוגרפית היחידה שמספקת פלטפורמת מסחר בלוקים המאפשרת למשקיעים לבצע עסקאות ספוט, חוזים עתידיים, אופציות ועסקאות החלפה תמידיות בתחום הקריפטוגרפי, כמו גם עסקאות המשלבות מספר חלקים, מעבר לדלפק. בעת ביצוע אסטרטגיות מסחר עם מספר חלקים בפלטפורמה, הסוחרים נהנים מתמחור תחרותי ומקלות שימוש, כולל ביצוע סחר אטומי בלחיצה אחת. מכיוון שעסקאות מבוצעות מעבר לדלפק, סוחרים נמנעים מהסיכון של גלישת מחירים - הפער בין מחיר המכירה המצוטט לבין מחיר המכירה בפועל.

פלטפורמת Block Trading של OKX ייחודית בכך שהיא מאפשרת למשתמשים לשלב עסקאות ספוט ונגזרות בפלטפורמה אחת ולסחור במספר מטבעות בעסקה אחת. היא ייחודי גם בזכות התמיכה שלה במסחר של חוזי החלפה, חוזים עתידיים וחוזי אופציות תמידיים עם מטבעות קריפטוגרפים חלופיים פופולריים, כגון סולנה (SOL), כבסיס. הפלטפורמה מאפשרת עסקאות משולבות חלקים, כולל התפרסות עתידית, עסקאות באסטרטגיית אוכף ועסקאות משיכה, בין היתר.

לניקס לאי, מנהל שווקים פיננסיים, OKX, אמר: "בעת שהשוק הקריפטוגרפי מתבגר ומשקיעים מקצועיים ומוסדיים יותר נכנסים אליו, OKX מציגה מסחר בלוקים כדי להבטיח שלמשתמשים אלה יהיו את הכלים הדרושים להם כדי להשקיע היטב. מסחר בלוקים ב-OKX, מעבר לכך שהוא מאפשר למשקיעים לבצע עסקאות גדולות במחירים נוחים יותר, הוא גם מאפשר להם לעשות זאת בלי הסיכון שהמסחר שלהם יגרום לגלישת מחירים".

כדי לבצע מסחר בלוקים ב-OKX, סוחרים מגישים תחילה בקשה להצעת מחיר (RFQ) המשדרת את בקשתם לצדדים נגדיים נבחרים, אשר לאחר מכן מציעים הצעת כמות בתגובה. אם הסוחר מקבל את הצעת הכמות, העסקה מבוצעת מחוץ לפנקסי ההזמנות באמצעות מנוע המסחר של OKX. משקיעים יכולים לגלות עוד על אופן הפעולה של ה-Block Trading של OKX ב-OKX Learn.

קלמנט פלורנטינה, מנכ"ל Darley Technologies, אמר, "OKX תמיד הייתה אחת הבורסות הידידותיות ביותר למשתמש עבור סוחרים מוסדיים כמונו, עם תכונות כמו שולי פורטפוליו המספקים יעילות הון גדולה יותר. מסחר בלוקים ב-OKX פותח בפנינו הזדמנויות נוספות להשתמש באסטרטגיות מתוחכמות, מרובות מכשירים, מבלי שהצד שכנגד יצטרך לדאוג מגלישה או ביצוע". Darley Technologies היא חברת מסחר בתדירות גבוהה המספקת מיצירת שוק והענקת נזילות במגוון בורסות בולטות.

בהמשך, Block Trading ב-OKX תורחב כדי להציע אסטרטגיות מותאמות, מוצרי OTC נוספים ואינטגרציות עם פרוטוקולי נגזרים של Dei.

OKX היא הבורסה הקריפטוגרפית החזקה בעולם עבור סוחרים מוסדיים, במקום השני בעולם בנפח המסחר בנגזרות. הפלטפורמה הייתה גם הראשונה שהציגה מצב שולי פורטפוליו עבור שוליים עם ריבוי מטבעות, ועם פונקציונליות של קיזוז סיכונים, ומציעה 500+ צמדי ספוט ו-250+ חוזים נצחיים ליניאריים והפוכים, וכן חוזים עתידיים.

מידע נוסף על חשבון המשנה לאחזקת מסחר של OCX תמצאו כאן .

לקבלת מידע נוסף, אנא צרו קשר עם: [email protected]

אודות OKX

OKX היא אפליקציית מסחר קריפטוגרפית מובילה, ואקו סיסטם של Web3. OKX זוכה לאמונם של יותר מ-20 מיליון לקוחות גלובליים ביותר מ-180 שווקים בינלאומיים, והיא ידועה בהיותה אפליקציית המסחר הקריפטוגרפי המהירה והאמינה ביותר לבחירה עבור משקיעים וסוחרים מקצועיים ברחבי העולם.

מאז 2017, OKX משרתת קהילה גלובלית של אנשים החולקים אינטרס משותף והוא השתתפות במערכת פיננסית חדשה שנועדה להיות מגרש בו כולם משחקים בשווה. אנו שואפים ללמד אנשים על הפוטנציאל של שווקי הקריפטוגרפיה וכיצד להשקיע ולסחור באחריות. מעבר לאפליקציית המסחר של OKX, OKX Wallet הוא ההצעה האחרונה שלנו לאנשים המעוניינים לחקור את עולם ה-NFT והמטאברס תוך מסחר באסימוני DeFi.

לקבלת מידע נוסף על OKX, הורידו את האפליקציה שלנו או בקרו בכתובת: www.okx.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.