LOGO
LOGO
LOGO
LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

FICO ו-Open-Finance.ai של ישראל שותפה לשינוי מהירות ודיוק קבלת החלטות בתחום האשראי והביטוח

FICO ו-Open-Finance.ai של ישראל שותפה לשינוי מהירות ודיוק קבלת החלטות בתחום האשראי והביטוח

בנקאות פתוחה והערכת אשראי בזמן אמת משמשים לשיפור היעילות ולהרחבת שירותים פיננסיים חיוניים ליותר אנשים באחריות.

לונדון ותל אביב, 20 ביולי 2022, (BUSINESS WIRE) :

עיקרי הדברים:

  • FICO ו-Open-Finance.ai של ישראל נכנסות להסכם שותפות.
  • Open-Finance.ai שואפת לסייע למוסדות פיננסיים ולפינטקים לשנות את קבלת ההחלטות עבור נותני אשראי, מבטחים וחברות אחרות כדי להניע מהירות ויעילות באמצעות חווית לקוח שאין שנייה לה.
  • Open-Finance.ai תמנף נתונים בנקאיים פתוחים כדי לשפר את תהליכי המיקור.

ספקית תוכנת האנליטיקה העולמית FICO הודיעה היום על הסכם שותפות עם Open-Finance.ai הישראלית, תוכנת סיכונים, פיננסים ותאימות לשירותי בנקאות ופיננסים פתוחים ומשרד ייעוץ, שבסיסה בתל אביב. באמצעות הסכם זה, Open-Finance.ai תשלב את מערכת ניהול כללי ההחלטות של FICO® Blaze Advisor® בפלטפורמת הבנקאות הפתוחה שלה. חוויית הלוואות מיידית אוטומטית לחלוטין זו תאפשר למלווים להתרחק משיטות הערכת אשראי ידניות וגוזלות זמן ולאמץ הערכות ניתוח בזמן אמת.

למידע נוסף, בקרו בכתובת:
h[ttps://www.fico.com/en/products/fico-blaze-advisor-decision-rules-management-system]

עם הופעת הנתונים הבנקאיים הפתוחים בישראל, הטכנולוגיה המשולבת הזו של FICO ו-Open-Finance.ai תעזור להסיר הטיה אנושית מהחלטות הלוואות, לשפר את החלטות הסיכון ולהרחיב את האשראי ליותר אנשים.

"ישראל נמצאת על סף רפורמה בנקאית גדולה עם הכנסת בנקאות פתוחה", אמר מארק פארמר, סגן נשיא לניהול שותפים עבור FICO באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. "אוטומציה של החלטות מאפשרת למלווים להגביר את היעילות של תהליך ההלוואות מבלי לוותר על הקפדה רגולטורית של ניהול סיכונים. זה יאיץ את ההלוואות, יגדיל את שביעות רצון הלקוחות, יקטין את העלויות התפעוליות ויניע את הפעילות הכלכלית".

"הצעדי הבנקאות הפתוחים החדשים של ישראל הם הזדמנות מרגשת לקדם חדשנות ותחרות אפקטיבית בשוק", אמר איציק ג'יני, מייסד שותף ב-Open-Finance.ai.

"תהליכים ידניים, גישה שמרנית ורגולציה משמעותית היוו הכבדה לצמיחה של השוק הישראלי", אמר שי בסון, מייסד שותף ב-Open-Finance.ai. כעת, יש לנו יכולת לנהל סיכונים באופן מיידי, בהתבסס על מספר מקורות נתונים כדי לספק החלטה מיידית, אך מודעת לסיכון, לצרכני האשראי והביטוח. כדי לנצל את הפוטנציאל הזה, ידענו שאנחנו רוצים לעבוד עם FICO בשל עמדת ההובלה הגלובלית שלה בטכנולוגיית ניהול החלטות".

כפתרון הדגל של עריכת חוקים של FICO ומערכת ניהול כללי ההחלטות המובילה בעולם, FICO® Blaze Advisor® מאפשר לארגונים למקסם את השליטה על החלטות תפעוליות בנפח גדול. Blaze Advisor מספק לעסקים, על פני תעשיות מרובות, פתרון ניתן להרחבה המספק גמישות ויכולת פעולה חסרת תקדים לקבלת החלטות עסקיות חכמות, שקופות ועקביות יותר. Blaze Advisor מעניק למשתמשים עסקיים שיטות מרובות להכנת כללים, בדיקה, פריסה וניהול.

אודות Open-Finance.ai

Open-Finance.ai מספקת פלטפורמה מלאה של כלים טכנולוגיים פיננסיים לסטארט-אפים קטנים עד למוסדות הפיננסיים הגדולים ביותר (בנקים, מבטחים, פינטקים). אנו מפתחים ממשקי API וערכות SDK קלים לשימוש אך עשירים על מנת שתוכלו להפיק את המרב מהנתונים הפיננסיים של הלקוחות שלכם (בענן).
למידע נוסף: www.Open-Finance.ai

אודות FICO

FICO (NYSE: FICO) מניעה החלטות שעוזרות לאנשים ולעסקים ברחבי העולם לשגשג. החברה, שנוסדה בשנת 1956, היא חלוצה בשימוש בניתוח תחזיתי ובמדעי הנתונים כדי לשפר החלטות תפעוליות. FICO מחזיקה ביותר מ-200 פטנטים בארה"ב ובמדינות זרות על טכנולוגיות המגדילות את הרווחיות, שביעות רצון הלקוחות והצמיחה עבור עסקים בשירותים פיננסיים, ייצור, טלקומוניקציה, בריאות, קמעונאות ותעשיות רבות אחרות. באמצעות פתרונות FICO, עסקים ביותר מ-120 מדינות עושים הכול, החל מהגנה על 2.6 מיליארד כרטיסי תשלום מהונאות, דרך סיוע לאנשים לקבל אשראי וכלה בהבטחה שמיליוני מטוסים ומכוניות שכורות נמצאים במקום הנכון בזמן הנכון.

למידע נוסף: www.fico.com

FICO ו- Blaze Advisor הם סימנים מסחריים רשומים של תאגיד Fair Isaac בארה"ב ובמדינות אחרות.

למידע נוסף

Press contacts - FICO
FICO UK PR Team
Wendy Harrison/Parm Heer/Matthew Enderby
[email protected]
+44 (0)208 977 9132
Press contact – Open-Finance.ai
Shalom Zelovitch
[email protected]
+972 52 4217775

מקור: FICO

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.