הודעה לעיתונות

IonQ מכריזה על התרחבות עם גורמים אירופיים וישראליים ראשונים

IonQ מכריזה על התרחבות עם גורמים אירופיים וישראליים ראשונים

חברות בנות חדשות בבעלות מלאה יתמכו ביוזמות בקרב לקוחות ושותפים אירופיים וישראלים

מנהל תוכנית IBM EU לשעבר, נועם זכאי, יוביל מאמצי פיתוח עסקי ומכירות באירופה בכל האזור

קולג' פארק, מרילנד, 20 ביולי 2022, (BUSINESS WIRE):

IonQ (NYSE: IONQ), מובילה בתחום המחשוב הקוונטי, הודיעה היום על הקמת הישויות האירופיות והישראליות הראשונות שלה לתמיכה בהשקעות אזוריות צומחות במחשוב קוונטי. הגופים הגרמניים והישראלים, IonQ GmBH ו-IonQ Israel LTD, יספקו את המערכות הקוונטיות המובילות בתעשייה של IonQ לחברות, מדינות וממשלות אירופיות שונות.

"עם הנוכחות הגרמנית והישראלית החדשה שלנו, אנו מאמינים ש-IonQ ממוקמת היטב לתמוך בשותפים מסחריים גלובליים כשהם מנצלים את היתרונות של מערכות היונים הלכודים ברמה עולמית שלנו עבור שפע של תעשיות", אמר פיטר צ'פמן, נשיא ומנכ"ל IonQ. "על ידי התאגדות בגרמניה ובישראל, אנו נוקטים בצעדים להטמעת עצמנו באמת בתוך מערכת הטכנולוגיה האירופית והישראלית, דמוקרטיזציה של גישה לקוונטים ויצירת מסלולים חדשים להמשך סקרנות. אנחנו ברורים - ל-IonQ יש מחויבות ארוכת טווח לאזורים".

כדי להוביל את הישויות הגרמניות והישראליות החדשות, IonQ שכרה את נועם זכאי כמנכ"ל החדש של, IonQ GmBH. נועם מצטרף ל-IonQ לאחר שעבד כמנהל פיתוח עסקי ב-IBM במשך כמעט שלושה עשורים, שם שימש לאחרונה כמנהל התוכנית של IBM Quantum Europe. נועם יושב בחיפה, ישראל, ויפקח על פיתוח עסקי ומכירות בכל האזור.

"לאחר שהייתי במרחב הארגוני כמעט שלושים שנה - מהן חמש האחרונות הושקעו בעבודה על יוזמות קוונטיות - אני יכול להעיד ממקור ראשון שקוונטי הוא לא איזה רעיון מופרך; במקום זאת, זה כאן ומשמש כמה מהחברות הגדולות בעולם כדי להגדיר מחדש תהליכים קיימים ולפתח פתרונות יצירתיים", אמר זכאי. "IonQ היא מובילה עולמית בתחום הקוונטי הודות לתועלת שהיא מספקת, ואני מצפה לעזור להניע את הצמיחה והאימוץ העסקי שלהם ברחבי אזור אירופה".

"נועם הוא מנהיג טכני ומפתח עסקי מדהים, שהמוניטין שלו בתחום הקוונטום הולך לפניו בכל האזור", אמר צ'פמן. "ניסיונו בניהול צמיחה עסקית ושותפות יהווה נכס מדהים ל-IonQ, במיוחד כאשר אנו מחפשים להגדיל את הפעילות ולהטמיע את עצמנו בקהילה הגלובלית".

ההכרזה היום באה בעקבות הפרסום האחרון של IonQ של תוצאות מפרויקט המחקר המשותף שלה עם GE על יישום הקוונטי בניתוח סיכונים, כמו גם לאחר חשיפת מערכת המחשוב הקוונטי העדכנית שלה Forte.

אודות IonQ

IonQ, Inc היא מובילה בתחום המחשוב הקוונטי, עם רקורד מוכח של חדשנות ופריסה. המחשב הקוונטי מהדור הנוכחי של IonQ " IonQ Forte", הוא האחרון בשורה של מערכות מתקדמות, כולל IonQ Aria, מערכת המתהדרת ב-20 קיוביטים אלגוריתמיים מהמובילים בתעשייה. יחד עם ביצועי שיא, IonQ הגדירה את מה שהיא מאמינה שהיא הדרך הטובה ביותר לגדול קדימה. IonQ היא החברה היחידה עם המערכות הקוונטיות שלה זמינות דרך הענן ב- Amazon Braket, Microsoft Azure ו-Google Cloud, כמו גם דרך גישה API ישירה. IonQ נוסדה בשנת 2015 על ידי כריסטופר מונרו ויונגסאנג קים בהתבסס על 25 שנות מחקר חלוצי. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.ionq.com

הצהרות צופות פני עתיד של IonQ

הודעה לעיתונות זו מכילה הצהרות צופות פני עתיד מסוימות כמשמעותן בסעיף 27א לחוק ניירות ערך משנת 1933, כפי שתוקן, וסעיף 21E לחוק הבורסה לניירות ערך משנת 1934, כפי שתוקן. ניתן לזהות חלק מההצהרות צופות פני העתיד על ידי שימוש במילים צופות פני עתיד. הצהרות שאינן היסטוריות באופיין, לרבות המילים "צופה", "מצפה", "מציע", "מתכנן", "מאמין", "מתכוון", "מתכוון", "מעריך", "יעדים", "פרויקטים", "צריך", "יכול", "היה", "היה", "עשוי", "יהיה", "תחזית" וביטויים דומים אחרים נועדו לזהות הצהרות צופות פני עתיד. הצהרות אלה כוללות את אלה הקשורות לעמדתה של IonQ לתמוך בשותפים מסחריים גלובליים באמצעות חברות הבת החדשות שלה שהוקמו בבעלות מלאה; יכולתה של IonQ להרחיב בהצלחה את פעילותה ברחבי אירופה וישראל; אימוץ מערכות המחשוב הקוונטי של IonQ ברחבי אירופה; ההשפעה הפוטנציאלית שתהיה לעובדים או לקבלנים שזה עתה התקבלו לעבודה על תוכניתה של IonQ להתרחב ברחבי אירופה וישראל; הזדמנות השוק של IonQ והצמיחה הצפויה; והיתרונות המסחריים ללקוחות של שימוש בפתרונות מחשוב קוונטי. הצהרות צופות פני עתיד הן תחזיות, תחזיות והצהרות אחרות לגבי אירועים עתידיים המבוססים על ציפיות והנחות נוכחיות, וכתוצאה מכך הן כפופות לסיכונים ולחוסר ודאות. גורמים רבים עשויים לגרום לאירועים עתידיים בפועל להיות שונים באופן מהותי מההצהרות צופות פני העתיד בהודעה לעיתונות זו, כולל אך לא מוגבל ל: אימוץ השוק של פתרונות מחשוב קוונטי והמוצרים, השירותים והפתרונות של IonQ; היכולת של IonQ להגן על הקניין הרוחני שלה; שינויים בענפים התחרותיים בהם פועלת IonQ; שינויים בחוקים ובתקנות המשפיעים על עסקיה של IonQ; היכולת של IonQ ליישם את התוכניות העסקיות, התחזיות והציפיות האחרות שלה, ולזהות ולממש שותפויות והזדמנויות נוספות; והסיכון של ירידות בשוק ובתעשיית הטכנולוגיה, כולל, אך לא רק, כתוצאה ממגפת קוביד-19. רשימת הגורמים הנ"ל אינה ממצה. עליך לשקול היטב את הגורמים הנ"ל ואת הסיכונים ואי הוודאות האחרים המתוארים בסעיף "גורמי סיכון" בדוח הרבעוני של IonQ בטופס 10-Q לרבעון שהסתיים ב-31 במרץ 2022 ובמסמכים אחרים שהוגשו על ידי IonQ מעת לעת לרשות לניירות ערך. הגשות אלה מזהות ומתייחסות לסיכונים חשובים אחרים ולחוסר ודאות העלולים לגרום לאירועים ולתוצאות בפועל להיות שונים באופן מהותי מאלו הכלולים בהצהרות צופות פני העתיד. הצהרות צופות פני עתיד מדברות רק נכון לתאריך שבו הן נעשות. הקוראים מוזהרים שלא להסתמך יתר על המידה על הצהרות צופות פני עתיד, ו-IonQ אינה נוטלת על עצמה כל מחויבות ואינה מתכוונת לעדכן או לתקן הצהרות צופות פני עתיד אלה, בין אם כתוצאה ממידע חדש, אירועים עתידיים או אחרים. IonQ אינה נותנת כל ביטחון שהיא תשיג את ציפיותיה.

ראו את ההודעה במקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220720005325/en/

למידע נוסף:
IonQ Media contact:
Dillon Olagaray
[email protected]
IonQ Investor Contact:
[email protected]

מקור: IonQ

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.