הודעה לעיתונות

Remitly תרכוש את Rewire כדי להתרחב למיקומים גיאוגרפיים משלימים עם מוצר העברות הכספים מבוסס חשבון

Remitly תרכוש את Rewire כדי להתרחב למיקומים גיאוגרפיים משלימים עם מוצר העברות הכספים מבוסס חשבון

Remitly ו-Rewire חולקים מחויבות לשנות את חייהם של מיליוני מהגרים ומשפחותיהם עם מוצרי השירותים הפיננסיים המהימנים והחדשניים ביותר

סיאטל ותל אביב, 16 באוגוסט 2022, (BUSINESS WIRE) :

Remitly Global, Inc, (נאסד"ק: RELY) (Remitly), ספקית שירותים פיננסיים דיגיטליים עולמיים מובילים למהגרים ובני משפחותיהם, הודיעה כי חתמה על הסכם סופי לרכישת Rewire, פלטפורמת שירותים פיננסיים שבסיסה בישראל עבור מהגרי עבודה. על פי תנאי ההסכם, Remitly תרכוש את Rewire תמורת כ-80 מיליון דולר המורכבת משילוב של מזומנים ומניות.

פלטפורמת העברות הכספים של Rewire, שנוסדה ב-2015 ומציעה כיום משרדים באמסטרדם ובתל אביב, בונה קשרי לקוחות עמוקים ומספקת השלמה גיאוגרפית ל-Remitly. לקוחות Rewire יוצרים חשבון שבאמצעותו ניתן לאחסן כסף שמיועד להעברה בכל עת. גישה זו מעמיקה את הקשר עם הלקוחות ומעניקה גמישות ונוחות נוספים. בנוסף, צוותי פיתוח המוצר וההנדסה של Rewire מוסיפים עוד יכולת ומומחיות לצוות המנוסה של Remitly.

"מההתחלה, Remitly התמקדה באספקת שירותים פיננסיים דיגיטליים מהימנים כדי לשרת קהילות מהגרים ברחבי העולם", אמר מאט אופנהיימר, מייסד שותף ומנכ"ל Remitly. "אנחנו חולקים עם Rewire מחויבות עמוקה ללקוחות שלנו ולמשימה הזו. שקט נפשי מתחיל באמצעי מהימן לשליחת כסף הביתה עבור הוצאות קריטיות. Rewire מאיצה את ההתקדמות שלנו שכן יחד נמשיך להביא לשוק שירותים פיננסיים מהימנים שהם כוללים ונגישים לכל".
"המוצר של Rewire משפר את פלטפורמת העברות הכספים ברמה העולמית של Remitly כדי לתמוך במשימה המשותפת שלנו לשנות את חייהם של הלקוחות שלנו", אמר ג'וש האג, מייסד שותף ומנהל תפעול ראשי, Remitly. "צוות המוצרים של Rewire התמקד בפתרון לבעיות משלימות שיש ללקוחות לגבי העברות כספים, ואנו מצפים לשתף פעולה איתם כדי להעמיק את קשרי הלקוחות של Remitly על ידי פתרון בעיות אלו באופן איכותי".

"אנו שמחים להצטרף לצוות ב-Remitly ולהמשיך במשימה החשובה שלנו להפוך את המערכות הפיננסיות לכוללות יותר עבור מהגרים, מכיוון שאנו רואים את הגישה הקהילתית שנקטנו לבניית Rewire כמשלימה מאוד לגישה של Remitly", אמר גיא קשטן, מנכ"ל ומייסד שותף של Rewire. "אנו רואים הזדמנות ענקית כאשר אנו משלבים כוחות כדי להאיץ את האימוץ של כמה מהמוצרים החדשניים שפיתחנו כדי לשפר את חייהם של לקוחות ששולחים כסף ברחבי העולם ומנהלים את הכספים שלהם".

ההשקעות של Remitly בפלטפורמת העברות הכספים הגלובלית שלה מתמקדות באספקת חוויה מהימנה ושקט נפשי למיליוני לקוחות ברחבי העולם. בעוד טביעת הרגל של הפלטפורמה ממשיכה לצמוח ליותר מ-3,200 מסדרונות העברה, השירות הוא מקומי ומאפשר למשפחות לקבל כספים בצורה הטובה ביותר עבורן.

פרטים פיננסיים

העסקה צפויה להיסגר במחצית השנייה של 2022 ובהתאם לכך, Remitly אינה צופה השפעה מהותית על הכנסותיה או על תחזית ה-EBITDA המתואם שלה השנה. התמורה בסך 80 מיליון דולר כוללת מזומנים ומניות, בכפוף להתאמות המקובלות. העסקה כפופה לעמידה בתנאי הסגירה המקובלים, לרבות אישור רגולטורי של הרשויות הרלוונטיות בישראל ובהולנד.

פרטים נוספים ומידע על תנאי הרכישה יהיו זמינים בדו"ח שוטף על טופס 8-K שיוגש על ידי Remitly לרשות לניירות ערך. לקבלת מידע נוסף על Remitly, בקרו בכתובת www.remitly.com.

הצהרות צופות פני עתיד

הודעה לעיתונות זו מכילה הצהרות צופות פני עתיד כמשמעותן בחוק הרפורמה בליטיגציה פרטית בניירות ערך משנת 1995. כל ההצהרות למעט הצהרות של עובדה היסטורית, כולל הצהרות לגבי היתרונות הצפויים של העסקה, הן הצהרות צופות פני עתיד. הצהרות צופות פני עתיד מבוססות על הציפיות, ההנחות והתחזיות של ההנהלה בהתבסס על מידע שהיה זמין בעת מתן ההצהרות. הצהרות צופות פני עתיד אלה כפופות למספר סיכונים, אי-ודאות והנחות, לרבות, ללא הגבלה, סיכון הקשור ליכולתם של הצדדים לעמוד בתנאי הסגירה במועד או בכלל, סיכון כי גוף ממשלתי עלול לאסור, לעכב או לסרב להעניק אישור רגולטורי או שיתקבל אישור רגולטורי בכפוף לתנאים שאינם צפויים, סיכון הקשור לשילוב של Remitly ו- Rewire, סיכון הקשור להשפעה הפוטנציאלית על היחסים העסקיים והעסקיים של Rewire כתוצאה מהעסקה והסיכון הקשורים ליכולתם של Remitly ו- Rewire לשמר ולהניע עובדי מפתח. ההנהלה שלנו אינה יכולה לחזות את כל הסיכונים, וגם איננו יכולים להעריך את ההשפעה של כל הגורמים על העסק שלנו או את המידה שבה גורם כלשהו, או שילוב של גורמים, עלול לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי מאלו הכלולות בכל הצהרות צופות פני עתיד שאנו עשויים להשמיע. לאור סיכונים, אי-ודאות והנחות אלה, התוצאות בפועל שלנו עשויות להיות שונות באופן מהותי ושלילי מאלו הצפויות או המשתמעות בהצהרות צופות פני העתיד. מידע נוסף על סיכונים שעלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי מההצהרות צופות פני העתיד נכלל בדוח הרבעוני שלנו בטופס 10-Q לרבעון שהסתיים ב-30 ביוני 2022 שיוגש ל-SEC, ובדוח השנתי שלנו בטופס 10-K לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2021 שהוגש ל-SEC, אשר זמינים או יהיו זמינים באתר האינטרנט שלנו בכתובת https://ir.remitly.com ובאתר האינטרנט של ה- SEC בכתובת www.sec.gov. למעט כנדרש בחוק, איננו נוטלים על עצמנו כל מחויבות לעדכן הצהרות צופות פני עתיד אלה, או לעדכן את הסיבות אם התוצאות בפועל שונות באופן מהותי מאלו הצפויות בהצהרות צופות פני העתיד.

אודות Remitly

Remitly היא ספקית מובילה של שירותים פיננסיים דיגיטליים עבור מהגרים ובני משפחותיהם ביותר מ-170 מדינות ברחבי העולם. Remitly מסייע למהגרים לשלוח כסף הביתה בצורה בטוחה, אמינה ושקופה. אפליקציית ההעברות חוצת הגבולות הדיגיטלית שלה מבטלת את זמני ההמתנה הארוכים, המורכבויות והעמלות האופייניים לתהליכי העברה מסורתיים. בהתבסס על הבסיס החזק שלה, Remitly מרחיבה את חבילת המוצרים שלה כדי לקדם את משימתה ולשנות את השירותים הפיננסיים למהגרים בכל רחבי העולם. Remitly, שנוסדה בשנת 2011, ממוקמת בסיאטל ויש לה שבעה משרדים גלובליים, כולל לונדון, קורק, סינגפור, מנילה ומנגואה.

אודות Rewire

Rewire היא פלטפורמת שירותים פיננסיים חוצת גבולות העונה על הצרכים הפיננסיים הייחודיים של מהגרי עבודה. חברת הפינטק הוקמה על ידי היזמים גיא קשטן (מנכ"ל), עדי בן דיין (סמנכ"ל מו"פ), סער יהלום (CTO) ואור בן-עוז. היא מספקת שירותים פיננסיים חדשניים ונגישים באמצעות אפליקציה אחת קלה לשימוש, כולל העברת כספים, כרטיסי חיוב, חשבונות תשלום מקומיים (IBAN), מוצרי ביטוח והיכולת לבצע תשלומי חשבונות חוצי גבולות. על ידי מתן גישה הוגנת לשירותים פיננסיים, בשפת האם של המשתמש, Rewire מסייעת לצמצם פערים פיננסיים גלובליים, לצמצם את אי השוויון ולקדם הכללה פיננסית עבור מהגרים עובדים.

למידע נוסף:

Adam Cormier
[email protected]

מקור: Remitly Global, Inc.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.