מפרסם: HOT
תאריך: 18/01/2011 18:18
נושא: טלוויזיה
הודעה לעיתונות

סדרת הלהיט הקנדית "להיות אריקה", שהפכה להצלחה בארצות-הברית ובבריטניה- החל מה-3.2 ב-HOT3

רגע לאחר הכרזתה של רשת "ABC" האמריקאית על יצירת גרסה משלה לסדרה המצליחה, מגיעה לארץ הדרמה הקומית, שבמרכזה צעירה במבוי סתום שחוזרת בזמן כדי לתקן את החרטות הגדולות של חייה

הדרמה הקומית "להיות אריקה" ("Being Erica") של הרשת הקנדית "CBC", בכיכובה של ארין קרפלוק ("חיים בלתי צפויים"), הפכה לאחת ההצלחות המפתיעות בבריטניה ובארצות-הברית.

הסדרה האהובה, שייצאה הרשת הקנדית ל"BBC" הבריטית ורשת "ABC" האמריקאית, כבר חודשה לעונה שלישית, שמשודרת בימים אלה. 3 מיליון איש צפו בממוצע בעונתה הקודמת בארצות-הברית, ובעקבות הצלחתה רכשה רשת "ABC" את פורמט הסדרה בכדי ליצור לה גרסה אמריקאית, יחד עם מגי פרידמן, מיוצרות "דוסון קריק".

אריקה סטריינג' (קרפלוק) היא צעירה רווקה בשנות השלושים לחייה, שחולפת מעבודה זמנית אחת לאחרת, ומתחילה לאבד תקווה. בעוד בני גילה מתחתנים ומתקדמים בקריירות שלהם, סטריינג' נותרת מאחור. שורת תאונות מובילה אותה לבית-החולים, שם היא מכירה את המטפל ד"ר טום, שבאופן מוזר יודע עליה הרבה יותר מדי. טום מציב בפניה אפשרות לתקן את חייה, ואריקה המיואשת ניגשת לטיפול משונה וביזארי אצלו. במהלך המפגש היא מציגה בפניו את רשימת החרטות הגדולות של חייה, החלטות מוטעות שהובילו אותה למקום שבו היא נמצאת היום- שום מקום.

ד"ר טום המסתורי מגלה לה כי יש לו יכולות לשלוח אותה בחזרה בזמן, בכדי לחוות מחדש את אותם אירועים ממש, לעשות את אותן החלטות מחדש, ואולי אפילו לשנות את המצב ולגרום לשינוי חיובי בהווה שלה. אריקה מבינה כי ניתנה לה מתנה, היא מתחילה לקחת שליטה על הגורל שלה, ומתמודדת עם החלטות, שאפילו היא בעצמה לא הספיקה להתחרט עליהן.

לצדה של קרפלוק מככבים בסדרה שורת שחקנים קנדיים מובילים- מייק ריילי, קת'לין לאסקיי, ג'ואנה דאגלס, ריגן פסטרנק, מורגן קלי, ג'ון בויילן ודבון בוסטיק ("הערצה").

החל מה-3.2, ימי חמישי, בשעה 20:15, בשעה HOT3 ו-HOT3 HD (שידור נוסף ביום חמישי ב-24:40, יום שבת ב-13:50 ו-18:25, וביום ראשון ב-15:20 ו-18:20)

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- HOT.