מפרסם: לימוד FSU
תאריך: 24/05/2018 14:53
נושא: חינוך
נשיא לימוד אהרן פרנקל באירוע לימוד FSU ישראל 2017
נשיא לימוד אהרן פרנקל באירוע לימוד FSU ישראל 2017
הודעה לעיתונות

סגן נשיא חדש לקונגרס היהודי העולמי: נשיא לימוד FSU אהרן פרנקל

איש העסקים והפילנתרופ אהרן פרנקל נבחר לתפקיד סגן נשיא הקונגרס היהודי העולמי (WJC), זאת בהמשך להיבחרו לתפקיד יו"ר הקונגרס היהודי האירו-אסייתי (EAJC). רון לאודר, נשיא הקונגרס היהודי העולמי, ברך את פרנקל על הצטרפותו לקונגרס ומסר כי "אהרן להוט מאוד בכל הנוגע למחויבותו לישראל ולעם היהודי. אנו מצפים לעבודה משותפת ומאחלים לו הצלחה בתפקידו החדש".

הקונגרס נוסד בשנת 1936 על מנת להבטיח את קיומו ואחדותו של העולם היהודי ולהבטיח את זכויותיהן ומעמדן של הקהילות היהודיות ברחבי העולם, לסייע להן בפיתוח החיים החברתיים והכלכליים היהודים, ולייצג את האיגודים היהודיים הארציים בפני הממשלות והגופים הבינלאומיים השונים.

אהרן פרנקל : "זהו כבוד גדול עבורי לכהן בתור סגן נשיא של הארגון היהודי המייצג את יהדות העולם. מדובר בזכות שהיא גם חובה משום שאתגרים רבים עומדים בפני העם היהודי בארץ ובתפוצות. אני מודה לנשיא הקונגרס ולאנשי הנהלה על האמון. בתפקידי החדש כמו בתפקידיי השונים אפעל במיטב יכולתי לטובת עם ישראל".

פרנקל, נולד ב-1957 וגדל בבני ברק, הוא איש עסקים ויזם בינלאומי. מסוף שנות ה-80, משמש בעלים של קבוצת Loyd's העוסקת בהשקעות בתחום הנדל"ן, התעופה האזרחית, האנרגיה וההיי-טק. בשנות ה-90 סייע פרנקל רבות בהעלאת יהודי בריה"מ לשעבר לישראל. נוסף על פעילות עסקית, לפרנקל חלק פעיל בכמה יוזמות ציבוריות בישראל ובעולם ועל כך זכה בעיטור הכבוד של הלגיון הצרפתי, שהוענק לו על ידי נשיא צרפת ניקולא סרקוזי, בעיטור הכבוד Chevallier de l’Ordre de Grimaldi שהוענק לו בידי נסיך מונקו אלבר השני ובעיטור Mecenate of Russia מטעם נשיא הפדרציה הרוסית.

פרנקל שימש בעבר יו"ר ועידת הנשיא בתקופת כהונתו של שמעון פרס ז"ל והיום ממלא שורה של תפקידים ציבוריים, בהם: נשיא ארגון ״לימוד FSU״, קונסול הכבוד של רפובליקת קרואטיה בירושלים, נשיא הקהילה היהודית במונקו ועוד. בדצמבר האחרון הוענק לפרנקל האות היוקרתי של "יקיר קרן היסוד".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לימוד FSU.