חלק מהמידע שגוי או חסר? עדכנו אותנו

ביח״צ- מצליחים לחבר בין המסר של הלקוח לאופן שבו העיתונאי בוחר את הסיפורים שלו.
בדיגיטל- מייצרים הזדהות של הצופה עם מוטיבים דוקומנטריים, אך מתוסרטים לטובת המסר של הלקוח.
נטוורקינג-מתבסס על הכרויות ארוכות שנים ויחסי אמון עם בכירי המדיה.
אבל הכי חשוב- עובדים ללא לאות עבור הלקוח, לא מפספסים אף הזדמנות או פרסום ונלחמים, גם כשקשה, על מנת לייצר גישה ללקוח באמצעי התקשורת.
ברדנשטיין תקשורת-Bardenstein Communication
האופה 3
ירושלים
02-940xxxx
הודעות לעיתונות ברדנשטיין תקשורת-Bardenstein Communication
טרם התווספו הודעות לעיתונות מטעם ברדנשטיין תקשורת-Bardenstein Communication למאגר הארצי.