משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני ישראל. צילום: אריאל בשור
משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני ישראל. צילום: אריאל בשור
קופיקו בקניוני ישראל
קופיקו בקניוני ישראל
לוגו קניוני ישראל
לוגו קניוני ישראל
הודעה לעיתונות

קבוצת "קניוני ישראל" יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם סדרת הספרים קופיקו לרגל חגיגת היובל לקופיקו

במסגרת השת"פ יושק הספר החדש "קופיקו בקניון" בלעדי ברשת קניוני ישראל. ההשקעה במהלך נמדדת בכ- 3 מיליון ₪.

קבוצת קניוני ישראל, המונה 17 קניונים ברחבי הארץ, יוצאת בשת"פ אסטרטגי עם סדרת הספרים המיתולוגיים: קופיקו, במסגרת השקת הספר החדש: "קופיקו בקניון", של הסופרת תמר בורנשטיין- לזר. השת"פ ילווה בקמפיין פרסום בהשקעה כוללת של כ- 3 מיליון ₪.

במסגרת חגיגות היובל של קופיקו, והשקת הספר החדש "קופיקו בקניון", תצא רשת קניוני ישראל במהלך החופש הגדול, בחודשי יולי – אוגוסט, בפעילות רחבה ומגוונת לכל המשפחה, הכוללת אירועים, הצגות וסדנאות סביב הנושא "קופיקו".

הארועים יתקיימו בכל הקניונים של קבוצת "קניוני ישראל" ברחבי הארץ, בהשראת ספרי קופיקו, ויכללו בין היתר: סדנאות בישול עם מתכונים מספרי קופיקו, הצגה של קופיקו ופעילויות נוספות בסימן קופיקו בנושאים כגון: מוזיקה, בעלי חיים, ספורט, צחוק, קהילה וחברה וחזרה לביה"ס.

בנוסף, בובת ענק של קופיקו תלווה את הפעילויות ותחגוג עם ילדי החודש יום הולדת בקניון. כמו כן, יימכרו בקניונים באופן בלעדי מוצרים ייחודיים של קופיקו באמצעות דוכן ממותג.

משה רוזנבלום, מנכ"ל רשת "קניוני ישראל" מוסר כי: "קבוצת קניוני ישראל חרטה על דיגלה ליצור תכנים מהנים ובעלי ערכים חינוכיים. ספרי קופיקו האהובים מדגישים את הקריאה כערך חינוכי – חוויתי והדמות של קופיקו היא דמות שכולנו גדלנו עליה, הן ההורים והן הילדים ובכך מהווה חיבור בין הדורות. פעילות קופיקו בקניונים בחודשי הקיץ תאפשר בילוי משותף, איכותי וחוויתי לכל המשפחה ברמת הערכים והתוכן ובכך תעניק "ערך מוסף" ללקוחות הקניונים".

יריית הפתיחה תתקיים באירוע ביום שישי ה-12.6.09, באירוע שיתקיים בקניון הגדול בפ"ת, במסגרתו יושק לראשונה הספר "קופיקו בקניון". בתכנית האמנותית, משה רוזנבלום מנכ"ל רשת קניוני ישראל יישא דברי פתיחה, ראש העיר של פתח תקווה יצחק אוחיון יישא דברים ולאחר מכן יתקיים שיח פתוח עם תמר בורנשטיין – לזר. בנוסף, יוקרנו פרקים נבחרים מתוך סדרת קופיקו והספר "קופיקו בקניון" יחולק במתנה לילדים המשתתפים עם חתימה אישית של הסופרת תמר בורנשטיין- לזר.

במסגרת השת"פ, תצא רשת קניוני ישראל, בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום צדר-יריב. הקמפיין הכולל: מודעות בעיתונות היומית, אינטרנט, שילוט חוצות, דיוור ישיר ללמעלה מ300,000 בתי אב ופעילות קד"מ בקניונים בעלות כוללת של 3 מיליון ש"ח.

רשת קניוני ישראל, מונה 17 קניונים ברחבי הארץ: גרנד קניון (בשיתוף קבוצת זאבי), הקניון הגדול, קניון רחובות, בילו סנטר, קניון נהריה, דודג' סנטר, קניון לב חדרה (בשיתוף חנני רויכמן ותרצה רויכמן- סגל), קניון השרון, קניון מרום, קניותר, קניון לב אשדוד, קניון הראל (בשיתוף גני דוד נכסים והשקעות בע"מ), קניון אדומים, קניון הדר (בשיתוף ריבוע כחול נדל"ן בע"מ), חונים קונים, קניון מלכת שבא וקניון הגבעה (בשיתוף עם הראל החברה לביטוח).

לפרטים נוספים: זיוה גואטה-03-6360000, דניאלה רייבנבך- 050-4000104

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.