עו"ד יהודה טוניק: "מהיום, הטכולוגיה עומדת גם לרשות עולם המשפט וחוסכת בתשומות כספיות, משפרת תפוקת עבודה ולו"ז"
במסגרת שולחן עגול במשרדי מיקרוסופט: בנועם טכנולוגיות ומטריקס השיקו פתרון ייעודי לניהול הליכים משפטיים ותהליכי גביה בסביבת Dynamics CRM
חברת בנועם טכנולוגיות ואפקט, מרכז ההתמחות של מטריקס בתחום Dynamics CRM, ערכו שולחן עגול, במשרדי מיקרוסופט, והציגו את CIM (Claims Information Management) - פתרון ייעודי שפיתחה בנועם לניהול הליכים משפטיים ותהליכי גביה ומוסב לסביבת Dynamics CRM. השולחן העגול נסוב סביב הנושא: " ייעול, ניהול ובקרה של גביית חובות והליכים משפטיים"
לאחר דברי הפתיחה של ברק נרדי, CFO, מיקרוסופט נשא דברים עו"ד יהודה טוניק, יו"ר בנועם טכנולוגיות ולאחר שסקר את הפערים הטכנולוגים הקיימים בין עולם המשפט לעולם הפיננסי סיכם: "מהיום, באמצעות הכלים הטכנולוגים של מערכת CIM, יכוללהנות גם עולם המשפט ולצמצם באופן ניכר בעלויות הכרוכות בכח אדם ובלוחות הזמנים של ניהול התיקים, לשפר תפוקות עבודה, לחסוך בתשומות כספיות, לאפשר גישה מיידית ובלתי תלויה לכל המידע, לאפשר ביצוע של פעולות במקביל על ידי גורמים מטפלים שונים ועוד".
לאחריו הרצה עו"ד בועז קטנוב, COO, בנועם טכנולוגיות על יישום ניהול הגבייה והליכים משפטיים. צחי זייגרמן, מנכ"ל משותף ו- CTO, בנועם טכנולוגיות ומיקי איטין, מנכ"ל משותף ו- CTO, אפקט, מרכז התמחות של מטריקס בנושא Dynamics CRM, אשר הציגו את המערכת בפועל. יונה בקלצ'וק, דירקטור מכירות ואסטרטגיה, במטריקס הציג את הצעדים הנדרשים לקראת הטמעת המערכת.
מערכת ה- CIM תומכת באופן מלא בכל תהליכי הגביה וההליכים המשפטיים הנדרשים לארגון. שיתוף הפעולה עם מטריקס והשילוב על פלטפורמתDynamics CRM של מיקרוסופט, שידרג את המערכת כך שהיא יכולה להשתלב ביתר נוחות עם מערכות הליבה השונות הקיימות בארגון, ולחסוך לארגונים מיליוני שקלים בשנה.
בתמונה (מימין לשמאל):
מיקי איטין, מנכ"ל משותף, אפקט, יוסי חימוב, מנכ"ל משותף, אפקט, עו"ד יהודה הטוניק, יו"ר בנועם טכנולוגיות,שמואל (שמיל) משעלי מומחה פתרונות פיננסים במיקרוסופט, יונה בקלצ'וק, דירקטור מכירות ואסטרטגיה, מטריקס
אודות בנועם
חברת בנועם מתמחה בהקמה וניהול של מערכות מחשוב ייעודיות לניהול ובקרה של הליכי גביה והליכים משפטיים (Claim Management). כמו כן, מתמחה בנועם בניהול מערכות ממוחשבות ליישוב סכסוכים בדרכים חלופיות, לרבות ניהול הליכי בוררות וגישור מסוגים שונים, הן במגזר העסקי-ציבורי והן במגזר הפרטי. במסגרת זו צברה בנועם מוניטין וניסיון רב בהקמת מערכות ממוחשבות לניהול הליכי גביה והליכים משפטיים, המותאמות ליתן מענה לצרכים של גופים כלכליים (בנקים, חברות ביטוח, עיריות, חברות טלפון, בתי חולים, מוסדות ממשלתיים ומוסדות ציבור וכו'), העוסקים בניהול תביעות וגביה בהיקף נרחב. אחד היתרונות העיקריים של חברת בנועם הוא בשילוב שהיא מציעה בין ידע וניסיון משפטי נרחב לבין חדשנות טכנולוגית.
בין הפרויקטים המרכזיים של בנועם, ניתן למנות את המערכת לניהול וסילוק תביעות בענף הביטוח, אשר הוקמה בשיתוף איגוד חברות הביטוח וחברות הביטוח בישראל ומנוהלת בהצלחה על ידי בנועם מזה שבע שנים באישור הממונה על שוק ההון במשרד האוצר. במסגרת פרויקט זה, טופלו כ-55,000 תביעות על-ידי מאות משתמשים הפזורים בכל רחבי הארץ.
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ- 4,200 מקצועני IT הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, בדיקות תוכנה, פתרונות ומוצרי תוכנה, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, אופשור, מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי.
מטריקס נסחרת בבורסה לנירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2008 הגיע ל- 1.43 מיליארד שקל, הרווח הנקי הגיע ל- 67.5 מיליון שקל ותזרים המזומנים גדל ל- 98 מיליון שקל. חברות המחקר STKI ו- IDC דירגו את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל. מניותיה של חברת מטריקס הגיעו לראש טבלת המניות הפופולריות ברשימת ת"א 100 בקרב הקרנות הגדולות במשק עם שיעור האחזקות הגבוה ביותר. הנהלת מטריקס נמצאת בעשיריה הראשונה של ההנהלות המוערכות ביותר בת"א 100 על פי דירוג העיתון כלכליסט. מטריקס נסחרת גם במדד היוקרתי של 20 החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20.
לפרטים נוספים: ענת מסינג, אולמדיה, טל. 03-9235383 ,052-6867272