מפרסם: g-conversation
תאריך: 17/08/2009 12:04
נושא: פרסום ושיווק
 Bottom Line Media יוצאת בקמפיין קוסטרים ייחודי לסדרת מוצרי play של דורקס
Bottom Line Media יוצאת בקמפיין קוסטרים ייחודי לסדרת מוצרי play של דורקס
 Bottom Line Media יוצאת בקמפיין קוסטרים ייחודי לסדרת מוצרי play של דורקס
Bottom Line Media יוצאת בקמפיין קוסטרים ייחודי לסדרת מוצרי play של דורקס
הודעה לעיתונות

קמפיין ראשון מסוגו לדורקס: חברת הפרסום והמדיה Bottom Line Media יוצאת בקמפיין קוסטרים ייחודי לסדרת מוצרי play של דורקס

דורקס, מותג הסקס המוביל בעולם ממשיך לחדש: חברת הפרסום והמדיה Bottom Line Media יוצאת בקמפיין פרסומי ייחודי על גבי קוסטרים לסדרת מוצרי play של דורקס.

במסגרת הקמפיין יחולקו 200 אלף קוסטרים (תחתיות לכוסות) ב-130 פאבים ברחבי הארץ.

חברת הפרסום והמדיה Bottom Line Media יוצאת בקמפיין ייחודי לסדרת מוצרי play של דורקס, מותג הסקס המוביל בעולם, המשווק בישראל ע"י חברת ניאופרם. הקמפיין בהיקף של כ-60 אלף שקל, ייצא תחת המסר "קח אותי, הפוך אותי, שחק איתי", ובמסגרתו יחולקו כ- 200 אלף קוסטרים (תחתיות לכוסות) ב-130 פאבים ברחבי הארץ.

במסגרת הקמפיין יודפסו מצידם השני של הקוסטרים משחקים שונים, דוגמת: מצא את ההבדלים, הציור השבועי לילד וכדומה, על מנת להמחיש את ערכי המותג ומוצרי דורקס play: מוצרי סקס משלימים שנועדו להגברת ההנאה. קמפיין הקוסטרים ילווה בפעילות קד"מ, במסגרתה יחולקו לבליינים אלפי קונדומי דורקס, בפאבים נבחרים.

Bottom Line Media, בבעלותם של רוני צדוק ולאון קרגץ', הינה החברה היחידה בישראל שמציעה פרסום על קוסטרים בפאבים. מדיה זו הינה חדשנית, ממוקדת, הזוכה לזמן חשיפה ארוך מהרגיל ולאפשרות אינטראקציה עם הקהל. ב- Bottom Line Mediaהלקוח מקבל פיתרון כולל: מהרעיון הגולמי, דרך הקריאייטיב, העיצוב, הדפוס, האספקה ועד לקבלת משוב מהלקוחות. מוצרי Bottom Line Media מחולקים ב-130 פאבים. בתחילת השנה יצאה Bottom Line Media בפרויקט התנדבותי להצלת חיים בשיתוף עמותת 'אדי – המרכז להשתלת איברים'. במסגרת הפרויקט הופקו מאות אלפי קוסטרים עם הסיסמא "על הכבד נוותר – השאר יציל חיים", אשר נבחרה על ידי גולשי facebook.

לפרטים נוספים: חן קולקר, גילעד תקשורת 03-6448050 / 054.6644679

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- g-conversation.