רנו סימבול. צילום: יניב סופר
רנו סימבול. צילום: יניב סופר
הודעה לעיתונות

ת"פ אסטרטגי בין מותג הרכב "רנו" לבין רשת המזון המובילה "יינות ביתן"

מותג הרכב "רנו" ורשת המזון "יינות ביתן", יוצאים בשיתוף פעולה לרגל השקת הרכב רנו סימבול , במסגרתו יעלה קמפיין משותף תחת הכותרת: "יינות ביתן נותנים לכם רכב".

היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב- 3 מיליון ₪.

מותג הרכב "רנו" יוצא בשיתוף פעולה אסטרטגי עם רשת המזון המובילה "יינות ביתן" לרגל השקת רכב הרנו סימבול בישראל.

במסגרת השת"פ, תתקיים הגרלה של 15 מכוניות, לקוחות אשר ירכשו בסכום שמעל 99 ₪ , יוכלו להשתתף בהגרלת רכב רנו הסימבול במתנה!

בנוסף, במסגרת הפעילות, יוצגו רכבי רנו סימבול ב-15 הסניפים של יינות ביתן כתצוגה ללקוחות הרשת.

אסף שטרנברג, מנהל חטיבת רנו מסר כי: "במסגרת שיתוף הפעולה בכוונתנו ליצור חווית קנייה ייחודית ללקוח, המקנה לו אפשרות ליהנות מתצוגת הרכב ובמקביל ליהנות מחוויית קניות ברשת יינות ביתן. מדובר בשת"פ שיתרום ויניע את הלקוחות ליהנות משתי העולמות".

השת"פ, ילווה בקמפיין ע"י משרד הפרסום "ג.יפית" תחת הכותרת:"יינות ביתן נותנים לכם רכב" ויכלול: סרטון פרסומת לערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10, מודעות בעיתונות הארצית ובמקומונים, פרסום באינטרנט ונראות כוללת בסניפים ברחבי הארץ.

רנו סימבול הוא רכב משפחתי מרווח, עם בגז' ענקי שמאפשר להכניס בו זמנית קניות מהרשת וציוד אישי.

לפרטים נוספים: טלי תובל: 03-6360000 /דניאלה רייבנבך: 050-4000104

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.