שלמה חברה לביטוח ערכה סקר מקיף בנושא שביעות רצון סוכני הביטוח
"שלמה חברה לביטוח" מצטיינת בשביעות רצון בקרב סוכני הביטוח שלה.
החברה זכתה לציון ממוצע של 6.5 מתוך 7 בסקר שערך מכון הסקרים keret בקרב הסוכנים שנשאלו על פרמטרים של מקצועיות, שירות ומהירות סילוק התביעה.
"שלמה חברה לביטוח" מצטיינת בשביעות רצון בקרב סוכני הביטוח של החברה, כך עולה מסקר מקיף שנערך ע"י מכון הסקרים keret, בקרב מדגם אקראי של 100 סוכני החברה.
סקר שביעות הרצון מדד פרמטרים של מקצועיות העובדים, השירות אותו הם מעניקים ללקוח בתחום התביעות, מהירות סילוק התביעות וכמו כן נשאלו גם על מערכות המחשוב שאיתם הם עובדים.
בתחום מקצועיות העובדים, הסוכנים מביעים שביעות רצון גבוהה ממקצועיות העובדים בתחום החיתום ומיכולתם לפתור בעיות, ומעניקים לשירות שלהם ציון 6.5 מתוך 7. עוד הם מוסיפים כי "שלמה חברה לביטוח" נמצאת בראש סקאלת המקצועיות בתחומה.
בתחום השירות, סבורים העובדים כי שירותיות העובדים והאכפתיות בתחום התביעות היא גבוהה ועל כן מעניקים להם ציון ממוצע של 6.5.
עוד סבורים הסוכנים כי, מהירות סילוק התביעות של החברה היא בין הגבוהות בתחום, ולכן הם מעניקים לחברה בממוצע את הציון 6 הגבוה. גם בתחום המערכות הפנימי עובדי החברה מרוצים- 2 מכל 3 סוכנים דירג את מערכות המחשוב המתקדמות של החברה וכך גם מערכות המחשוב של החברה בקצה סקאלת הציונים.
לדברי צביקה ליבושור, מנכ"ל שלמה חברה לביטוח: "ציבור סוכני הביטוח בישראל רואה בשירות ובמקצועיות ערך בעל משקל מכריע, ושואף לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר. במסגרת מדיניות החברה להעניק רמת שירותי ביטוח מהגבוהות ביותר בענף, אנו פועלים בהתמדה לשיפור רמת השירות הניתנת ע"י השקעה בפיתוח תשתיות שירות ושיפור רמת המקצועיות של החברה, וכן ע"י קבלת משוב חוזר מהסוכנים".
עוד הוסיף צביקה כי "אנו שבעי רצון מתוצאות הסקר יחד עם זאת החברה פועלת ללא הרף להמשיך לשפר את השירות ובכלל זה את זמינות העובדים במתן השירות מתוך מגמה להגיע למצוינות. החברה החליטה לערוך מידי חצי שנה סקר בקרב סוכניה, במגמה לבחון את רמת השירות ואיכויותיו ואת התפתחויותיו, על פני זמן".
זהו הסקר הראשון אשר ערכה חברת "שלמה חברה לביטוח" והוא כאמור כלל 100 סוכנים, מתוך 400 סוכנים המהווים 25% מסוכני החברה. הסקר נערך במהלך סוף חודש יולי.
לפרטים נוספים:דניאלה רייבנבך 050-4000104