לוגו: פאזה
לוגו: פאזה
הודעה לעיתונות

חברת השיווק וההפקה פאזה תפיק בשבוע הבא (שלישי, 29.9) את המפגש השביעי בסדרת מפגשי הפצ'ה קוצ'ה בנמל ת"א

לאונרד כהן, מאחורייך:

תוך פחות מחצי יממה מאז פתיחת ההרשמה לאירוע הפצ'ה קוצ'ה השביעי שמפיקה פאזה, אזלו כל 1,000 הכרטיסים שהוקצו לרכישה דרך אתר האירוע; בסוף החודש תפיק פאזה גם את "השוק השחור ביפו"

חברת השיווק וההפקה פאזה תפיק בשבוע הבא (שלישי, 29.9) את המפגש השביעי בסדרת מפגשי הפצ'ה קוצ'ה בנמל ת"א. אירוע האמנות הרב-תחומי מביא עמו בשורה חדשה ורעננה של מיטב היוצרים בארץ ובחו"ל.

פצ'ה קוצ'ה פירושו ביפנית "בלה בלה", פטפוטים או רעשי שיחה. זה השם שניתן לערב אמנויות רב תחומי שהומצא ביפן ומאז מסתובב בכל העולם בלמעלה מ- 226 ערים ברחבי העולם. האירוע מתקיים באווירת בילוי אורבנית שכוללת אלכוהול ודי ג'ייז בחלל בלתי צפוי- האנגר 11 בנמל ת"א, שבימים כתיקונם מארח הופעות ענקיות. כל המציגים, אלמוניים ומוכרים כאחד, מצייתים לחוק דרקוני אחד: לכל אחד מוקצב זמן במה של שש דקות וארבעים שניות.

בין המציגים במפגש הקרוב: רועי ניצן- אמן וידאו שעשה את כל עבודת הפוסט בואלס עם באשיר, אלון שטיאט, בוגר המחלקה לאינטראקטיב בבצלאל ואחותו לילך שטיאט מתחום האדריכלות הדיגיטלית, שיציגו את הפרוייקט האינטראקטיבי חוצה הגבולות "טקסי לינק", להקת פאנק 8 ביט מאמסטרדם במופע בכורה, דניאל לנדאו שיציג מופע ויזואלי-פיזי, ועוד. את הפצ'ה קוצ'ה אוצרים ענת ספרן ואיתי מאוטנר וחברת פאזה מפיקה ונותנת את החסות העיקרית, בשיתוף עם נמל תל אביב.

המארגנים מסרו שתוך פחות מחצי יממה מאז פתיחת ההרשמה לאירוע, אזלו כל 1,000 הכרטיסים שהוקצו לרכישה דרך האתר. כרטיסים נוספים ניתן לרכוש בקפה לאביט בנחלת בנימין ובחנות האוזן השלישית בת"א.

עוד קודם, תפיק פאזה ביום שבת הקרוב (26.9) ביפו את אירוע "השוק שחור" שיתקיים לראשונה בישראל אחרי הצלחה גורפת בעולם. ה- Blackmarket הוא שוק של ידע, המגולם כמיצג בהשתתפות 100 מומחים ובו"נסחרים" ידע ואי–ידע שימושיים לכל המעוניין, המועברים ומוצגים באמצעות שיחות בין מומחים לקהל. המומחים יושבים לצד שולחנות, להציע פיסה מהידע שלהם, היכולה להיות מועברת בתוך שלושים דקות על ידי שיחה. הנושא בישראל: "על רוחות רפאים של ידע, ידע עלום ובלתי נראה". השוק השחור מופק על ידי המרכז הישראלי לאמנות דיגיטלית, חולון בשיתוף עם איאם הכרה ודיאלוג, יפו, פאזה ומכון גתה ישראל.

שני האירועים הנ"ל ממשיכים חודש גדוש פעילות בחברת פאזה, לאחר הפקת כנס 100 המשפיעים במשק הישראלי של מגזין TheMarker בתחילת החודש, ובימים אלה החברה מפיקה את הביאנלה לאמנות של תל אביב-יפו, ARTLV, שמתקיים בכל רחבי תל אביב ויפו, לכבוד שנת המאה של ת"א.

אודות פאזה
חברת השיווק וההפקה פאזה, נמצאת בבעלות האחיות פז ויפעת גלינסקי ושותפן יורם פרידלנדר. מבין לקוחותיה האסטרטגיים של החברה: מיקרוסופט ישראל, מיקרוסופט פיתוח, מגזין דה מרקר מקבוצת הארץ, קבוצת הראל פיננסים ועוד. פאזה אמונה על הפקת פסטיבל הקולנוע בירושלים, פסטיבל ראש פינה לטלוויזיה וניו מדיה, תערוכת עוצב בישראל, וככלל מזוהה עם זיקתה ופועלה בשדה האמנות והתרבות. השנה הפיקה החברה את מיסת האפיפיור בגת שמנים בירושלים. פאזה גם שותפה בפרויקט הפצ’ה קוצ’ה- פרויקט אמנות הנוכח בלמעלה מ- 300 ערים בעולם ויתקיים השנה זו הפעם השביעית בתל אביב. לאתר החברה: www.faza.co.il

לפרטים נוספים:
גלי זנדר/שי שנקמן, יח"צ פאזה טל. 09-7409710 נייד: 052-2520500, 050-7690704

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גלי זנדר יחסי ציבור.