הודעה לעיתונות

דומינוס פיצה ישראל מסתערת על הקניות באינטרנט ומציעה מבצע ראשון מסוגו

50% הנחה על התפריט למזמינים באתר האינטרנט של החברה. עלות הקמפיין כמליון ש"ח

"דומינו'ס פיצה", רשת משלוחי הפיצה הגדולה והמובילה בישראל מסמנת יעד נוסף לכיבוש: תחום הקניות באינטרנט בענף המזון המהיר.

ביום רביעי ה- 7/10/09 תעלה החברה קמפיין טלוויזיה שבו תציע לצרכן מבצע ייחודי וראשון מסוגו: 50% הנחה על התפריט (למעט גלידות) למזמינים באתר האינטרנט, בין השעות 18-21 בערב.

הבחירה ברצועת השעות 18-21 מבוססת על מחקרי החברה המלמדים כי בשעות אלה מתרכזות עיקר ההזמנות של הלקוחות.

כהכנה לקראת הקמפיין שדרגה החברה בחודשים האחרונים את אתר הבית שלה www.dominos.co.il והוא כולל כיום מגוון שירותים חדשים ובלעדיים כגון פיצה בילדר" – מערכת הזמנות חדשה המאפשרת ללקוח לבנות את הפיצה שלו בעצמו ולראות אותה נבנית צעד אחד צעד. "פיצה טרקר" – המאפשר ללקוח לעקוב אחר ההזמנה מרגע אישורה. כמו כן, תהליך ההזמנה קוצר על מנת לאפשר ללקוחות חדשים, שזו להם הפעם הראשונה באתר, לבצע הזמנה בצורה מהירה וקלה.

לדברי יוסי אלבז, מנכ"ל "דומינו'ס פיצה" בישראל: " אנו רואים את עצמינו מחויבים לחדשנות כלפי לקוחותינו לא רק באמצעות פיתוח תמהיל מוצרים חדשים, אלא גם באמצעות מתן חוויית קנייה אינטרנטית מיוחדת ומהנה. דומינוס סימנה לעצמה יעד אסטרטגי להוביל את תחום הקניות באינטרנט בשוק המזון המהיר ובחודשים האחרונים עשתה רבות כדי להפוך את ההזמנה באתר לחוויה ידידותית פשוטה ומהנה. המחקרים שבוצעו ברשת דומינוס העולמית מלמדים שלקוחות הרוכשים פיצה באינטרנט הינם מרוצים יותר, נוטים להמליץ על המותג לחבריהם וחוזרים לקנות בתכיפות גבוהה יותר.

בשנה האחרונה הצליחה החברה להכפיל את מספר הלקוחות המבצעים באתר הזמנה ועתה מקווים שם לייצר פיק נוסף ולגייס לקוחות חדשים רבים באמצעות חווית קנייה ידידותית, נעימה ופשוטה.

קמפיין הטלוויזיה שהופק ע"י משרד הפרסום זרמון גולדמן, ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10 למשך כשבועיים. במקביל יעלה קמפיין באנרים בפורטלי האינטרנט המובילים במדינה. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד במיליון ₪.

לפרטים נוספים: רותי מדלעי, גופר תקשורת [email protected] 03-6911600

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גופר תקשורת.