מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 26/10/2009 11:12
נושא:
הודעה לעיתונות

GSTAT מכריזה על G-Academy - אוניברסיטה פנים-ארגונית

בין הקורסים שילמדו: סטטיסטיקה בסיסית, סטטיסטיקה מתקדמת וData Mining (כריית מידע), ניהול סיכונים, שיווק ממוקד לקוח, ניתוח מערכות, טיפים למשתמש בתוכנת SAS ופתרונות Unica

חברתGSTAT מכריזה על פתיחת G-Academy - אוניברסיטה פנים-ארגונית, במסגרתה יעבירו מנהלי תחומים ומומחים שונים בחברה קורסים שלמים בנושאים, מתחום העיסוק של החברה, כמו: סטטיסטיקה בסיסית, סטטיסטיקה מתקדמת וכריית מידע (Data Mining), ניהול סיכונים, שיווק ממוקד לקוח, ניתוח מערכות,טיפים למשתמש בתוכנת SAS ופתרונות Unica בתחום השיווק ועוד.

במסגרת הקורסים ילמדו מושגים במימון, בבנקאות, בחשבונאות, ובביטוח, ניתוח מערכות וגם מיומנויות מתחום השיווק, כגון: תהליך פיתוח של מודל שיווקי, מודלים לחישוב ערך לקוח, זיהוי הזדמנויות עסקיות, מדידת אפקטיביות של קמפיינים ועוד.

הקורסים המיועדים ל- 160 עובדי החברה יתפרסו על פני 6 - 11 שיעורים כל אחד, ויתקיימו במשרדי החברה לאחר שעות העבודה. בחלק מן הקורסים אף יינתנו שיעורי בית ויתקיימו מבחנים ובסיומם יקבלו העובדים תעודות. האקדמיה תפתח שעריה בשבועות הקרובים.

דלית בראון, סמנכ"ל שירותים מקצועיים GSTAT מסבירה כי החברה שמה דגש גבוה על רמת העובדים ואיכותם. " חשוב לנו לשמור על המוניטין שלנו בתחום זה. ההחלטה לפתוח אקדמיה מסוג זה נובעת מן הרצון למקסם את הידע והניסיון הרב בו מחזיקים עובדי החברה, באמצעות תהליך ממוסד ומבוקר של שיתוף ידע, התהליך יאפשר לכל עובדי החברה להנות, באופן הדדי, מן הניסיון ומן הידע של עמיתיהם, ולהשתפר מבחינה מקצועית. זוהי דרך הולמת ליישר קו בקרב עובדים חדשים וותיקים כאחד".

רעות סרוסי, רכזת משאבי אנוש, GSTAT: "מזה שנים אנו מקיימים בחברה פורומים מקצועיים והכשרות ספורדיות. כעת, החלטנו למסד את המסגרת הלימודית ולהרחיב את ההיקף ואת עומק הלימודים. אחת המטרות שעמדה לנגד עינינו היא כמובן מתן ערך מוסף אישי לעובדים באמצעות העשרה מקצועית, , טיפוח של תחושת שייכות לחברה כמו גם שימור הזהות ה-GSTAT-ית של העובדים".

אודות GSTAT
GSTAT הינה החברה הגדולה והמובילה בפיתוח ויישום פתרונות כריית מידע (Data Mining). החברה מספקת ללקוחותיה פתרון עסקי כולל תוך מתן מענה כולל על היבטים אנליטיים, מחשובים ותפעוליים. החברה מספקת שירותים בשני תחומי ליבה עיקריים: שיווק ממוקד לקוח, ניהול סיכוני אשראי ויישום הוראת בזל II וסולבנסי II.

GSTAT מציעה ללקוחותיה חבילת פתרונות תוכנה אנליטיים חדשניים - GSTAT Xeligence - פרי פיתוח מקורי שלה. פתרונות Xeligence מקנים ללקוחותיה את היכולת להגיב להתרחשויות עסקיות מכריעות, באמצעות תהליכי Data Mining ופיתוח מודלים אוטומטיים. כמו כן, החברה מיצגת בארץ באופן בלעדי את חברת Software UNICAהמובילה בעולם בתחום השיווק הממוקד.

GSTAT הוקמה בשנת 1998 ומעסיקה למעלה מ- 160 מומחי כריית מידע המלווים כארבעים ארגונים מובילים בארץ בתחום הפיננסים, הטלקום, הקימעונאות והבריאות, ביישום מערכות אנליטיות ועסקיות מתקדמות. בשנת 2009 פתחה החברה סניף חדש בקניה שמיועד לספק פתרונות אנלטייים מתקדמים לחברות במזרח אפריקה, בתחומי ה- BI, CRM אנליטי, ניהול סיכוני אשראי ויישום הוראת בזל II. לפרטים נוספים: ענת מסינג/ מיכל קונפורטי, אולמדיה 03-9235383

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.