דיזנגוף סנטר יוצא בקמפיין פרסומי: דיזנגוף סנטר-אין סוף אפשרויות
הקמפיין התדמיתי יושק בימים אלו ויכלול פרסום על גבי שלטי חוצות וקירות ברחבי תל אביב, עיתונות ארצית ומגזינים המובילים.
דיזנגוף סנטר יעלה ב- 26.11 בקמפיין פרסום תדמיתי רחב לרגל השקת השפה הפרסומית החדשה, תחת הסיסמא "דיזנגוף סנטר-אין סוף אפשרויות"
הקמפיין כולל קולאז'ים ייחודים, שעיצבו אמנים צעירים בוגרי בצלאל, המשקפים את מגוון החוויות אותן מספק דיזנגוף סנטר: שופינג, תרבות, בילוי ופנאי.
מלבד חווית השופינג שמציע הסנטר עם תמהיל חנויות עשיר ניתן ליהנות גם מיריד אוכל ססגוני, שני בתי קולנוע,שני חדרי כושר, פעילויות תרבות בתחום הספרים:מבצעים לאורך כל השנה , מפגשים עם סופרים, חנויות ייחודית כדוגמת:חנות הקומיקס "קמיקאזה", חנות אלקטרוניקה "דקדה", חנויות "טאטו" מקצועיות המארחות לקוחות מכל רחבי הארץ. כמו כן, משמש דיזנגוף סנטר במה לאומנים צעירים (צילום, פיסול, ציור ועוד). דיזנגוף סנטר הינו מרכז הקניות היחיד בו הכניסה לבעלי חיים מותרת.
הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום "מקאן בוטיק" וכולל קמפיין פרסום על גבי שילוט חוצות, בילבורדים, מסכי טלוויזיה וכן פרסום בעיתונות ארצית ומגזינים מובילים.
לפרטים נוספים: קרן מויאל 03-6360013