בפעם הראשונה תחרות יופי של הפייסבוק מאחורי היוזמה עומדת רשת מרכזי רונית רפאל
רשת מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" משיקה את תחרות "הפנים של ישראל", תחרות יופי ראשונה מסוגה ברשת החברתית הפופולארית פייסבוק.
כמובילת חדשנות, מזהה טרנדים, קשובה ומחוברת לקהל הפעיל ברשת בחרה רונית רפאל לקיים את התחרות בפלטפורמה של רשת חברתית.
השוני בין תחרות יופי רגילה לתחרות בפייסבוק הוא שאת הבחירה האמיתית עושה הקהל ואם בעבר חביבת הקהל היה פרס ניחומים היום חביבת הקהל היא בעלת כמות הגדולה ביותר של לייקים .
במהלך זה צפויה הרשת להיחשף למאות אלפי נשים שהן קהל היעד שלה.
ברשת פייסבוק רשומות בישראל מעל 900,000 נשים.
לדברי עידו פדהצור מנכ''ל מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי": במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" אנחנו רותמים את מיטב החידושים המדעיים וטכנולוגיה פורצת דרך לטובת טיפולי יופי מתקדמים ופיתוח מוצרי טיפוח יעילים המשווקים בהצלחה בשווייץ, בישראל ברוסיה ובקרוב גם במדינות נוספות. היום אנחנו מוסיפים לחדשנות את הרשת החברתית פייסבוק במטרה להגיע לקהלים חדשים.
תחרות "הפנים של ישראל" שעלתה השבוע הולמת את התפתחות המותג שלנו בארץ ובעולם ואני שמח להזמין את נשות ישראל להשתתף בחגיגת היופי הנשי הישראלי.
הפרסים לשלוש הזוכות בתחרות הם:
פרס ראשון - נסיעה למרכז היופי של L. RAPHAEL GENEVE בז'נבה
פרס שני - טיפולי יופי מתקדמים בשווי 10,000 ש''ח
פרס שלישי - ממגוון טיפולי היופי ומוצרי L. RAPHAEL GENEVE בשווי 5,000 ש''ח
מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" בישראל מונים 6 מרכזים (ת''א, רעננה, ירושלים, חיפה, נצרת וכרמיאל). ברשת מבקרים עשרות אלפי לקוחות בשנה.
מחלקת האינטראקטיב של "שלמור תקשורת" בראשות תמר בורנשטיין המתמחה בשיווק ברשת אחראית על פיתוח מודל התחרות ועל ניהולה.
לאתר של רונית רפאל – מדע היופי
www.ronitraphael.co.il
לאתר הבינלאומי של GENEVE L.RAPHAEL
www.l-raphael.com
לפרטים נוספים: רוית בראומן, 0544666352