ניב חורש וזיו קורן, סמנכ"לי הקריאייטיב והלקוחות, קודמו לתפקיד משנה למנכ"ל המשרד מציג את תפיסת הקריאייטיב- מרקטינג
אודי פרידן:" העולם זקוק לרעיונות רלבנטים
ואת זה ידענו תמיד לעשות הכי טוב."
משה ראובני: "המהלך של להעביר את דביר
הוא קודם כל פיתרון יצירתי ורק אחר כך תפירת מדיה."
זיו קורן וניב חורש מכהנים בשנים האחרונות כסמנכ"לי קריאייטיב ומנהלי קבוצות לקוחות. המינוי הוא בהמשך לאסטרטגיית ה-creative marketing של המשרד, לפיה מחלקת הקרייאיטיב מביאה לידי ביטוי את החשיבה היצירתית שלה גם בפיתוח רעיונות שיווקיים ואסטרטגיים.
בהובלתם של ניב וזיו יחד עם סמנכ"לית האסטרטגיה-אסתי תשובה כל המשרד עובד לפי התפיסה החדשה. המטרה שהוגדרה היא ליצור עבור לקוחות המשרד רעיונות שיווקיים יצירתיים, שאינם תלויי מדיה.
אודי פרידן: "ניב וזיו הם מאנשי הפרסום של הדור החדש הטובים בארץ, הם מביאים תפיסות ורעיונות חדשניים, ומובילים את העידן הנוכחי בפרסום.
התהליך החדש שעשינו במשרד – creative marketing - משמעותו שהפיצוח הפרסומי אינו תלוי מדיה כלל. אנחנו חושבים ומייצרים רעיונות רלבנטים. כבר מהרגע הראשון של טרום הבריף. יתכן ונמליץ על תפיסת יחסי ציבור, יתכן ונבוא עם רעיון שיווקי גדול, יתכן וקמפיין טלוויזיה יהיה הנכון ביותר ויתכן ונבחר במהלך שיווק דיגיטלי. העולם זקוק לרעיונות ואת זה אנחנו ידענו לעשות טוב יותר תמיד."
משה ראובני: "מהלך להעביר את דביר הוא דוגמא טובה כיוון שראשית היה רעיון שיווקי יצירתי ורק אחריו היו הפתרונות פר המדיה המתאימה. אנחנו "מייצרים" מוצרים עבור לקוחותינו ועוסקים בפתרונות שהם בתפר שבין פיתרון שיווקי לפיתרון פרסומי. "
ניב חורש
הצטרף לראובני פרידן לפני 4 שנים כסמנכ"ל קריאייטיב ובשנתיים האחרונות מונה גם לראש קבוצת לקוחות. בין לקוחותיו נמנים orange, קליק, קנור, MSD, ג'ונסון אנד ג'ונסון, זיתא ועוד. לניב 12 שנות נסיון בפרסום: 4 שנים בגליקמן נטלר סמסונוב ו-4 שנים בבאומן בר ריבנאי.
ניב חתום על מהלכים רבים וביניהם: orangeday, עבודה עברית ב-orange, מיתוג כללית ויצירת שפת חמודי, שפת המותג קליק, השפה הכחולה של פלאפון, h&o זה רק נראה יקר, קמפיין הדיבור הקצר של סלקום חו"ל, בייגל בייגל – משחקים מבייגלה, הבחורות המתקלפות של כריות, השקת זיתא ועוד.
זיו קורן
משנה למנכ"ל בראובני-פרידן. בעבר שימש כסמנכ"ל קריאייטיב בזרמון-גולדמן, בשנים בהן צמח המשרד ונכנס לראשונה לרשימת עשרת המשרדים הגדולים. בתקופה זו יצר קורן עשרות מהלכי פרסום מדוברים ל-FOX, AIG, SONY ERICKSON, וואלה, דלתא, אירוקה ועוד. אחרי שעזב הקים את D9 סוכנות לפיתוח חדשנות. החברה שימשה כחממה ליצירת רעיונות עבור חברות בינלאומיות ביניהן ORANGEו-VIRGIN והקימה שלושה סטרט-אפים בתחום הדיגיטל. לפני כשנה נרכשה החברה ע"י ראובני-פרידן וקורן השתלב בהנהלה הבכירה של המשרד. לאחרונה הוביל מספר מהלכי קריאייטיב מרקטינג בולטים ובראשם "להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות.
זיו קורן, בן 30, מתגורר בתל אביב.