מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 27/12/2009 11:00
נושא: פרסום ושיווק
הבצפר
הבצפר
הודעה לעיתונות

תלמידי "הבצפר" הוכיחו: יש מה לעשות בלילות בחמת הגדר!

פרוייקט הגמר של בוגרי "הבצפר" במסלול פלנינג בשיתוף פארק הנופש חמת הגדר

הסטודנטים של "הבצפר" רגילים שפרוייקט הגמר שלהם הוא מיוחד ומעניין בצורה יוצאת דופן. השנה, פרויקט הגמר של "הבצפר", בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, במסלול הפלנינג הארבע עשרה – היה לחמת גדר. כחלק מפרוייקט הגמר התבקשו התלמידים ליצור פתרונות אסטרטגיים שיווקים, מותגיים ותקשורתיים לפריצת דרך שתעודד את עקומת הביקוש בזכות אטרקציות רבות הקיימות בפארק הנופש חמת גדר.

הפרזנטציה של פרויקט הגמר, נערכה בבצפר בשיתוף חמת גדר כחלק ממסורת של שיתוף פעולה עם לקוח אמיתי ומוצר אמיתי בכל אירועי הסיום בבצפר. פרויקט
הגמר הוא גם ביטוי של הרעיון הרב תחומי העומד מאחורי הבצפר - שילוב עבודה בין הקורסים השונים.

במסגרת הפרוייקט הסטודנטים התבקשו לפתח אסטרטגיה תקשורתית, להכין בריף, מסלול קופירייטינג ולהציע כיווני קריאטיב. הקבוצות ערכו מחקר באמצעות מכון מחקר מותגים.

הקבוצה הזוכה בפרויקט הציגה "פעילות משפחתית לילית" שתתחיל בשעה 19:00
מטרת הפרויקט הייתה לבדל ולמצב את פארק הנופש חמת הגדר כאטרקטיבי ומעניין ביחס לאחרים עקב ריבוי אטראקציות הקיימות בשעות הערב במטרה לעודד את התיירות באתר. הרעיון התבסס כל ההנחה שמאוד חם ולח בקיץ בחמת גדר, ועל נופשים שמעוניינים למתוח את זמן החופשה וההנאה לשעות הערב. הקבוצה המצטיינת גיבשה אסטרטגיה על המסר שעבר בצורת סיפור אישי של "משפחת כץ מכפר סבא" עם תכנים וזרימה שמעבירים סיפור שיווקי ברור ומחודד.

אריאל הירט, מנכ"ל חמת גדר: "ההימור על מוחות צעירים ורעננים שאינם שבויים בקונספציות שיווקיות הוכיח את עצמו בשיתוף הפעולה שעשיתי עם תלמידי הפלנינג מחזור י"ד של הבצפר. ההתמודדות שלהם עם המשימות השיווקיות והפרסומיות שנתנו להם יצרה מספר כיווני פעולה חדשים אשר סביר כי ייושמו בעתיד בתחום פיתוח המוצר וחווית הביקור, קהלי מטרה פיזיים וקונספטואליים וגישה פרסומית חדשה".

ורד בטש, מנהלת "הבצפר": " כחלק מהאסטרטגיה של הבצפר, אנו מקפידים לתת לסטודנטים שלנו לעבוד מול לקוחות אמיתיים עם אתגרים לא פשוטים. כדי לאפשר להם התנסות עם העולם האמיתי טרם היציאה אליו. במהלך המפגש עם הלקוח הם עוברים תהליך אמיתי של עבודה. שיתוף הפעולה בין מסלולי הלימוד מאפשר לתלמידים לעבוד בצוות ממש כמו בעולם האמיתי, ולעבור תהליך הוליסטי מקבלת הבריף של הלקוח, ביצוע הצדדים הקריאטיביים, בחירת כיוונים והצגת הקמפיינים ללקוחות. הפרויקט הספציפי הזה נעשה בשיתוף עם פארק הנופש חמת הגדר אשר הפך עבור הסטודנטים לאתגר מיוחד ומסקרן"

חמת גדר הוא מתחם מרחצאות, ספא ונופש המתאים לבילוי בכל עונות השנה ולכל המשפחה. הוא ממוקם בדרומה של רמת הגולן בעמק הירמוך, בגובה של כ150 מ' מתחת לפני הים. בפארק הנופש חמת גדר יש מגוון של אטרקציות: מתחם מרחצאות טבעיים עשירים במינרלים, מגלשה ענקית, בריכת מים רגילים, חוות התנינים, שרידים ארכיאולוגיים מהתקופה הרומית, פינת מנגלים, מתקני ספורט, מופעי תוכים, מיני חי בר, פינת ליטוף, הנחשית מוניקה ולינה בחדרי אירוח.

חברי הקבוצה הזוכה הם : אלון רודד, יעל קובליקר, דנה טייגמן קורן, זיו אברהם, רועי הנדלס, אביב בן זיקרי

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.