הדוגמנית העולה ג'ורג'יה מיי ג'אגר, נבחרה להוביל את קמפיין משקפי השמש והראייה העולמי של "VERSACE" לעונת אביב-קיץ 2010
ג'ורג'יה מיי ג'אגר בתם של מיק ג'אגר סולן להקת "האבנים המתגלגלות" וג'רי הול, דוגמנית על לשעבר, זכתה לאחרונה בתואר "דוגמנית השנה" בטקס פרסי האופנה הבריטיים לשנת 2009 (בשנה שעברה זכתה בתואר קייט מוס). ג'אגר, שהוחתמה בסוכנות "עלית" לפני מספר חודשים, הגיעה במהירות שיא למעמד של "IT GIRL" לוהטת ואף הוגדרה כסמל מין בזכות שפתיה הבשרניות והרווח הסקסי בין השיניים, שהפכו לסמליה המסחריים והשיער הבלונדיני השופע שירשה מאמה.
נועה ישר-אל, מנהלת השיווק של "לוקסוטיקה ישראל", יבואנית מותג משקפי השמש והראייה "ורסאצ'ה" בישראל: " מותג משקפי השמש והראייה 'ורסאצ'ה' מאז ומעולם היה מזוהה עם עולם הזוהר ואופנת העילית. השנה נבחרה לייצג אותו ג'ורג'יה ג'אגר שעל אף גילה הצעיר, מסתמנת כאייקון אופנה, וכדוגמנית בעלת אישיות דומיננטית ואיכויות של כוכבת, מה שהופך אותה אוטומטית לנערת "ורסאצ'ה" אמיתית. מראה הכובש ומעורבותה בעולם האופנה פונים לקהל הטרנדי הצעיר ובו זמנית לקהל האלגנטי הבוגר. מעצבת העל - דונטלה ורסאצ'ה עצמה העידה כי התאהבה בה מהשנייה הראשונה".
על מותג האופנה " VERSACE"
מותג משקפי השמש "VERSACE" שייך למותג "VERSACE" הקיים מאז 1978. באותה שנה פתחו האחים לבית ורסאצ'ה - ג'יאני וסנטו, יחד עם המשקיע שלהם - ג'יג'י מונטי, את החנות הראשונה תחת המותג "ורסאצ'ה" ברחוב האופנה היוקרתי במילאנו. סגנון בית האופנה ורסאצ'ה הינו סגנון מוחצן ויוקרתי, המועדף על אוכלוסיה עשירה במיוחד, וניכר בבגדים שהוא משווק, ובליין התיקים, משקפי השמש, החגורות, נעליים, ארנקים, בשמים, רהיטים ועוד.
אודות "לוקסאוטיקה ישראל"
לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים בהם ריי באן, פרסול, שאנל, בולגרי, ורסצ'ה, פראדה, ארנט, ווג ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות.
אודות "לוקסאוטיקה העולמית"
לוקסאוטיקה העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה מהמובילות בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-120 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים.