מפרסם: קו ישיר יחסי ציבור
תאריך: 13/01/2010 11:46
נושא:
שי און עם עובדי אובליקור
שי און עם עובדי אובליקור
הודעה לעיתונות

CA רוכשת את Oblicore ספקית מובילה של פתרונות לניהול רמת השרות (Management (SLM Service Level

הפתרונות מסייעים לגשר על פערי הציפיות בין הגורמים העסקיים לבין מחלקת המחשוב, ולשפר את ניהול השירות בסביבות ארגוניות ובסביבות של מחשוב עננים

חברת CA (NASDAQ: CA) הודיעה על השלמת רכישתה של החברה הפרטית Oblicore, ספקית מובילה של פתרונות תוכנה לניהול רמת השרות(Service Level Management - SLM) עבור ארגונים וספקיות שירות.
הרכישה של Oblicore תתרום ליכולתה של CA לקבוע רמות שירות, למדוד ולשפר אותן - ואף תעצים אותה - על מנת להבטיח עמידה בציפיות של הגורמים העסקיים בסביבות ארגוניות ובסביבות של מחשוב עננים. הפתרונות של Oblicore גם ירחיבו את היכולות של CA בכל הקשור לניהול של ספקיות שירות ואבטחה של איכות השירות, במתכונת של מחשוב עננים. תנאי העסקה לא פורסמו.

על הלקוחות של Oblicore נמנות החברות AT&T, ABN AMRO, British Telecom, Cable & Wireless, France Telecom, ING, Lufthansa Systems, Siemens Medical Solutions ו-T-Systems. הפתרונות של Oblicore מסייעים לחברות אלה לתכנן הסכמים של רמת שירות Service Level Agreement - SLA)), לעקוב אחריהם ולנהל אותם, במסגרת המערך הכולל של שירותי המיחשוב ובהתאם לתנאים העסקיים.

"הגישה מוכוונת העסקים של Oblicore מעניקה לארגונים ולספקיות שירות תמונה מלאה יותר ושליטה טובה יותר על איכות השירותים ועל התמורה שהם מעניקים, במסגרת המערך הכולל של שירותי המחשוב" אמר אג'יי גופל, סגן נשיא בכיר בחטיבה למוצרים וטכנולוגיות של חברת CA. " הרכישה של Oblicore, והרכישות של NetQoS ו-Cassalt שקדמו לה, מגבירות את יכולתה של CA לסייע ללקוחות לשפר את המיחשוב, על מנת להשיג תוצאות עסקיות טובות יותר ולמצות את המרב מההזדמנויות שפותח מחשוב העננים".

כשותפה ותיקה של CA, השילוב של מוצרי Oblicore באלו של CA כבר הוכח בשטח - ובכלל זה בפתרונות CA Spectrum Infrastructure Manager, CA Service Desk Manager, CA Wily Introscope, CA eHealth ו-CA Clarity PPM. הפתרונות של Oblicore מבטיחים ערוצי תקשורת פתוחים לכל מקור נתונים כמעט, והם משתלבים בכלים לניטור של מערכות עסקיות, יישומים ותשתיות מתוצרת Microsoft, Oracle, SAP, IBM, HP, BMC וספקיות נוספות.

"ההצלחה שנחלנו בקרב הלקוחות המשותפים של CA ו-Oblicore מוכיחה שיחד אנו יכולים לגשר על הפערים בין הגורמים העסקיים לבין מחלקת המחשוב, באמצעות קביעה של רמת הציפיות ומדידתה" אמר אריק קונברס, מנכ"ל Oblicore. "קצב הצמיחה בפלח השוק של ניהול הרמה של שירותי המיחשוב הוא אחד המהירים בתעשייה. הפקדת הפתרונות של Oblicore בידי אנשי המקצוע של CA, אשר צברו ניסיון רב במכירות, שירות ותמיכה, מבטיחה שגם הלקוחות הרבים של CA, ומספר גדל והולך של לקוחות חדשים ברחבי העולם, יוכלו ליהנות מהיתרונות הרבים שמעניקים הפתרונות שלנו לניהול הרמה של שירותי המחשוב".

ניהול השירות מתוך מוכוונות לעסקים מגיע גם לענני המחשוב המתודולוגיה של Oblicore, לניהול של רמת שירות מלמעלה למטה, נסמכת על הסכמים אשר נכתבים בשפה עסקית ומוגדרים במדדים עסקיים. הסכמים אלה משתלבים היטב במקורות של נתונים טכניים על מנת להבטיח מדידה רציפה של ביצועי השירות ביחס לתנאים המוגדרים בהסכם. השקיפות והשליטה שמבטיחה גישה זו מסייעות ללקוחות לגשר בצורה יעילה יותר על פערי הציפיות בין הגורמים העסקיים לבין מחלקת המחשוב, ולנהל בצורה טובה יותר את ההסכמים שנחתמים עם ספקיות שירות חיצוניות. החשיבות של השימוש בהסכמים לצורך ניהול אספקה של שירותים גוברת נוכח המעבר של ארגונים רבים לשירותים שמסופקים במתכונת של מחשוב עננים. מאחר ובמתכונת זו לא ניתן לשלוט ישירות על אספקת השירותים, הופכים ההסכמים למנגנון העיקרי לאבטחת שירות. הפתרונות של Oblicore יסייעו לארגונים להבטיח את איכות השירותים שמסופקים במתכונת של מחשוב עננים.

"אנו ב-EMA מאמינים שהמגמה של מחשוב העננים תגביר את הביקוש לניהול שירותים, ובכלל זה ניהול של רמת שירות וניהול תמורה משירותים. הלקוחות דורשים פתרונות דוגמת אלו של Oblicore, אשר יכולים להעניק ניהול שירות מתוך מוכוונות לעסקים, ובכלל זה התבססות על הסכמי שירות, שיתוף בתהליך של המשא ומתן וניתוח התוצאות של אספקת השירות בתצורה של לוח פיקוד" אמרה ליסה אריקסון-האריס, מנהלת מחקר ב-EMA.

"היתרונות של Oblicore מסייעים מאוד לגשר על הפער בין הגורמים העסקיים לבין מחלקת המחשוב, תוך שימוש בנתוני הניהול הקיימים, הגדרות שירות בשפה עסקית וניתוחים שממחישים את התוצאות של אספקת השירותים בכל שלב במחזור החיים של השירות".

עוד יכולים מנהלי המחשוב לכמת את התמורה הכוללת שמעניק מערך השירותים באמצעות שילוב בין המדדים של Oblicore לאיכות שירות לבין המדדים של פתרונות CA Service Catalog, CA Service Accounting ו-CA Clarity PPM ביחס לעלות השירות, צריכת השירות וההתאמה ליעדים העסקיים. הפתרונות של Oblicore מוצעים ישירות מ-CA או דרך ערוצי השיווק המוסמכים. חברת Thomas Weisel Partners שימשה כיועצת הפיננסית לעסקה.

אודות Oblicore
חברת Oblicore היא ספקית מובילה של פתרונות תוכנה לניהול רמה של שירותי מחשוב (Service Level Management). מוצר הדגל, Oblicore Guarantee, ממכן, מפעיל ומאיץ את המעקב, הפקת הדוחות והניהול של כל מערך השירותים והאספקה, עבור ארגונים וספקיות שירות. פיתרון Oblicore Guarantee מסייע בניהול העסקי בכך שהוא מציג בזמן אמת את ההשלכות של הביצועים שמפגינים פריטים שונים בקטלוג השירותים ביחס להסכמים לרמת שירות, דבר שמאפשר לקנוס ולתגמל ואף פותח פתח להזדמנויות חדשות.

אודות CA:
חברת CA‏, (לשעבר(Computer Associates ‏((NYSE:CA‏ היא מובילה עולמית בפתרונות ניהול המחשוב הארגוני, CA‏ מספקת פתרונות תוכנה לניהול, תפעול, אבטחה, אחסון, מחזור חיים ושירות אשר מאפשרים שיפור היעילות, הביצועים והאמינות של מערכות מידע ארגוניות. חברת CA‏ נוסדה בשנת 1976 ומשרדיה הראשיים ממוקמים באיסלנדיה, ניו יורק. החברה משרתת לקוחות ביותר מ- 140 מדינות. הסניף הישראלי הוקם ב-1988 ומונה כיום כ-200 עובדים העוסקים בתחומי מחקר ופיתוח, שיווק ומכירות הדרכה והטמעה.

לפרטים נוספים: ויינשטיין איריס, טל: -19016660 – 03, 4363334 – 054

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.