מפרסם: קו ישיר יחסי ציבור
תאריך: 18/01/2010 10:52
נושא:
הודעה לעיתונות

אגף מערכות המידע של עיריית פתח תקווה משפר את מערך התמיכה שלו בעזרת CA Service Desk ו- DSM-CA

היקף הפרויקט שעלה לאוויר מוערך במאות אלפי שקלים

אגף מערכות המידע של עיריית פתח תקווה משפר את מערך התמיכה שלו בעזרת CA Service Desk ו- DSM-CA. היקף הפרויקט שעלה לאויר מוערך במאות אלפי שקלים.

הפרויקט כלל הטמעת מערכות תומכות שירותי IT מבוססי ITIL כולל מיקור חוץ של מוקד התמיכה באגף מערכות מידע ומחשוב. והטמעת מערכות DSM-CA ב 1200 תחנות קצה הפזורות ב 120 אתרים.

רן שלום, מנהל אגף מערכות מידע ומחשוב של עיריית פתח תקוה ציין כי:" פרויקט מיקור החוץ של מוקד התמיכה נבנה כך שיוכל לענות על אתגרי התמיכה הגדולים בפניהם ניצב האגף: נבנתה נקודת קשר יחידה מול הלקוח ,כ- 70% מהפניות למוקד נפתרות בשיחה הראשונה עם הלקוח, זמן הטיפול הממוצע בפניה התקצר ב- 55%, השירותים העסקיים הפכו לזמינים יותר וכל אלו הובילו לשביעות רצון גדולה יותר של הלקוחות. ברצוני להודות לרו"ח חני גולדשטיין,גזברית העירייה, שתמכה באופן מלא בפרויקט ולעובדי האגף ובמיוחד למשה קלברס, סיגל משה ודודו גרנות על ביצוע תהליך מושלם ומקצועי"

משה הררי, מנהל מכירות ב- CA , הוסיף כי:" עיריית פתח תקווה היא דוגמא לארגון ציבורי שאינו נרתע מהטמעת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר וכל זאת על מנת לספק שרות טוב יותר ללקוחותיו. עוד הוסיף הררי כי משך הפרויקט היה קצר ותהליך ההטמעה הוכיח את יכולותיה של הטכנולוגיה של CA".

אודות CA:
חברת CA‏, (לשעבר(Computer Associates ((NYSE:CA‏ היא מובילה עולמית בפתרונות ניהול המחשוב הארגוני, CA‏ מספקת פתרונות תוכנה לניהול, תפעול, אבטחה, אחסון, מחזור חיים ושירות אשר מאפשרים שיפור היעילות, הביצועים והאמינות של מערכות מידע ארגוניות. חברת CA‏ נוסדה בשנת 1976 ומשרדיה הראשיים ממוקמים באיסלנדיה, ניו יורק. החברה משרתת לקוחות ביותר מ- 140 מדינות. הסניף הישראלי הוקם ב-1988 ומונה כיום כ-230 עובדים העוסקים בתחומי מחקר ופיתוח, שיווק ומכירות הדרכה והטמעה.

לפרטים נוספים: ויינשטיין איריס, טל: -19016660 – 03, 4363334 – 054

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.