מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 26/01/2010 15:42
נושא: אופנה
נועם בוהדנה
נועם בוהדנה
הודעה לעיתונות

נועם בוהדנה, האחיינית של מירי בוהדנה ממשיכה לעונה שנייה כפרזנטורית של רשת נעלי הילדים "TOGO KIDS"

על הקמפיין תשתכר כ-10,000 דולר

הקמפיין החדש יעלה בתקציב
של כחצי מיליון שקל!

רשת נעלי הילדים "TOGO KIDS" בחרה בדוגמנית הצעירה נועם בוהדנה, אחייניתה של מירי בוהדנה, להמשיך כפרזנטורית לעונה נוספת ולהוביל את קמפיין הרשת בעונת אביב-קיץ 2010, שיעלה באמצעות משרד הפרסום "פרדריק בלסן" ויכלול קמפיין עיתונות ושלטי חוצות שייעלו לקראת הקיץ.

נועם בוהדנה, בת ה-7, היא אחייניתה של מירי בוהדנה, אשר משמשת כפרזנטורית של מותג הנשים של הרשת. לדוגמנית הצעירה יש רזומה מכובד, זאת עונה שנייה שמדגמנת לרשת TO GO KIDS ולפני כן דגמנה לרשת אופנת ילדים מובילה משך 3 עונות רצופות.
בוהדנה הצעירה תשתכר על הקמפיין כ-10,000 $.

מאיר נג'בי, מנכ"ל רשתTO-GO : "כמו החיבור עם מירי בוהדנה כפרזנטורית החדשה של רשת נעלי TOGO , כך גם החיבור עם נועם בוהדנה, יצר תגובות מאד חיוביות מצד קהל לקוחותינו, לכן גם הפעם החלטנו להשאיר את הכל במשפחה ולבחור את נועם בוהדנה לעונה נוספת. נועם הוכיחה בצילומים לעונת החורף שמעבר להיותה ילדה יפיפיה ,היא גם בוגרת, חיובית ועל אף גילה מכירה את עבודת הדוגמנות היטב. אנו בטוחים בבחירתנו וסבורים שכמו מירי, גם נועם תרגיש ברשת כמו בבית וביחד גם בעונה הנוכחית נקצור הצלחה ושיתוף פעולה פורה."

על יצירה וניהול קמפיין TOGO KIDS אחראי פרדריק בלסן, המנהל גם את קמפיין מותג הנשים של הרשת.

רשת נעלי "TOGO KIDS" הינה רשת בהתרחבות ומונה כיום 13 סניפים. החברה נוסדה בתחילת שנת 2008 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק ילדים. הרשת פועלת על פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY (עלות – תועלת) כלפי הלקוחה ומציעה מגוון של נעליים בלמעלה מ-150 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו"ל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.