AMEN יריד הגברים הראשון בישראל. צילום: יניב סופר
AMEN יריד הגברים הראשון בישראל. צילום: יניב סופר
AMEN יריד הגברים הראשון בישראל. צילום: יניב סופר
AMEN יריד הגברים הראשון בישראל. צילום: יניב סופר
לוגו AMEN יריד הגברים הראשון בישראל
לוגו AMEN יריד הגברים הראשון בישראל
הודעה לעיתונות

חברת מוטו תקשורת תעניק חסות בסך 300,000 ₪ ל- AMEN יריד הגברים הראשון בישראל

יריד הגברים הראשון בישראל יושק תחת השם -AMEN, וייערך במשך שלושה ימים רצופים בחודש יוני בגני התערוכה בת"א חברת "מוטו תקשורת" המוציאה לאור מגוון מגזינים בהם: הגה,מוטו, מסע אחר, Mountain Bike ועוד תעניק חסות בסך 300,000 ₪,ל-AMEN,יריד הגברים הראשון בישראל שיתקיים בחודש יוני במרכז הירידים שבגני התערוכה.

היריד מאגד תחת קורת גג אחת עשרות חברות מובילות בתחומים שונים הפונות לצרכיו של הגבר הישראלי: גאדג'טים, אופנה, טיפוח, ספורט, תחביבים, רכבים ועוד.

חברת מוטו תקשורת תעניק חסות למתחם החיצוני של היריד המשתרע על שטח של כ- 4,000 מ"ר, בו יוצגו בין היתר: ג'יפים, ג'ט סקי, רכבי שטח ומתחם מיוחד של אופנועי הארלי דוידסון.

חברת מוטו תקשורת רואה ביריד כלי שיווקי אדיר ויעיל ופניה ממוקדת לקהל היעד של המגזינים הפונים לקהל הגברי כמו: מוטו, הגה.

"אנו שמחים שמישהו החליט להרים את הכפפה ולהקים יריד המאחד תחת קורת גג אחת חברות בסקטורים שונים הפונות לקהל הגברי ולצרכיו" אמרה סמנכ"לית חברת מוטו שירי אבקסיס.

דדי בציר מיוזמי ומפיקי היריד אומר בתגובה "הרעיון לערוך יריד גברים הינו תולדה של צורך הן בקרב חברות ועסקים כמו :"מוטו תקשורת" והן בקרב אוכלוסיית הגברים. הרעיון הוא ליצור אירוע חוויתי גדול, שירכז בתוכו את כל תחומי העניין ויאפשר תערוכה מגוונת ומושקעת של מגוון מציגים הפונים כולם לסגמנט הגברי, במקום אחד".

"אני מודה לחברת "מוטו תקשורת" שזיהתה את הפוטנציאל העומד מאחורי היריד, אני בטוח שהיריד יתרום משמעותית להשגת היעדים של שתי החברות."

אודות היריד
AMEN, יריד הגברים הראשון בישראל, יתקיים בחודש יוני במרכז הירידים שבגני התערוכה, וצפוי להתפרש על שטח של כ-20,000 מ"ר. היריד יהיה פתוח לכניסת מבקרים מעל גיל 18 בלבד, במשך 8 שעות בכל יום, בין השעות 17:00-01:00, ויציגו בו עשרות חברות מובילות מתחומים שונים: גאדג'טים, אופנה וטיפוח, ספורט, רכב, אופניים, קעקועים, ציוד צלילה, ג'ט סקי, הלבשה תחתונה, ספורט אתגרי, סנוקר, צלילה ודייג, הנעלה, תכשיטים, ועוד.

מאחורי המיזם עומדת חברה חדשה בהקמה, שבראשה עומד דדי בציר (37) לשעבר מנהל השיווק של מגזין פורבס, חברת עיצוב התערוכות והאירועים "תא עיצוב" וכן קבוצת משקיעים פרטיים.

יריד AMEN יכלול הן מתחמי פנים מקורים בהן יציגו החברות המסחריות מוצרים ושירותים לקהל הגברי בלבד, והן מתחמי חוץ, שיספקו אווירת מסיבת קיץ, מוזיקה , שפע דוכני מזון ושתייה, משחקי ספורט, הגרלות ופרסי ענק לזוכים.

כמו כן, במתחם החוץ תמוקם במה מרכזית להופעות ותחרויות אכילה ושתייה, אולפן שקוף, זירת אגרוף, מתחמי תחרויות כדורגל וכדורסל, תחרויות קליעה ופיינטבול, מסלול מרוצים למכוניות המופעלות בשלט רחוק, בר ענק ועוד.

לפרטים: יחסי ציבור – ציפי אקשטיין: 03-6360009

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.