מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 07/02/2010 14:10
נושא: צרכנות
מטרנה
מטרנה
הודעה לעיתונות

חברת מטרנה משיקה שירות Online

חברת מטרנה משיקה שרות נוסף ללקוחותיה -מטרנה On-Line: שירות הניתן דרך אתר האינטרנט של החברה ומאפשר קבלת מענה מיידי וקיום שיחות צ'אט עם יועצות ההנקה וההזנה של מטרנה

כתובת האתר: www.materna.co.il

שירות הלקוחות On-Line פעיל בימים א'-ה' בין השעות 12:30-8:30

במקביל לשעות הפעילות של המוקד און ליין, ניתן לקבל מענה בשירות הלקוחות של החברה
1800-32-33-33 שיחת חינם

חברת מטרנה חברת המזון המובילה לתינוקות משיקה שרות נוסף ללקוחותיה: מטרנה On-line שירות הניתן דרך אתר האינטרנט של החברה: www.materna.co.il. שירות לקוחות On-line מאפשר קבלת מענה מיידי ולקיום שיחות צ'אט עם יועצות ההנקה וההזנה של מטרנה.

צוות יועצות התזונה וההנקה נותנות מענה בזמן אמת בכל הקשור לתזונה, הנקה, שלבי התפתחות, טיפול בתינוק וכמובן לכל שאלה שמתעוררת אצל אמהות המבקשות לקבל מענה מיידי. שירות On-line ניתן בעזרת שיחת צ'אט המתבצעת באמצעות קישור הקיים בדף הבית של אתר מטרנה. ניהול שיחת צ'אט מאפשרת לאם לשאול שאלות ולקבל משוב במיידי באמצעות שירות נגיש וללא תשלום.

שירות לקוחות On- line פעיל בימים: א'-ה' בין השעות 12:30-8:30.
במקביל לשעות הפעילות של מוקד האון ליין ניתן לקבל מענה רציף בשירות הלקוחות של החברה בטלפון: 1800-32-3333 שיחת חינם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.