כוכבי סדרת רמזור נבחרו כפרזנטורים של המשביר לצרכן - יחליפו את מורן אטיאס
סדרת הטלוויזיה "רמזור" שנמכרה לענקית הטלוויזיה בארצות הברית רשת FOX מגיעה למשביר לצרכן
משפחת איצקוביץ: השחקן ליאור כלפון, השחקנית יעל שרוני וביתם לסדרה יובל וין נבחרו לפרזנטורים הרשת לשנת 2010 ויכהנו כמשפחה החדשה של רשת המשביר לצרכן
משרד הפרסום מקאן-אריקסון, ביחד עם אדיר מילר ורן שריג יוצרי סדרת הטלוויזיה רמזור יכתבו את תסריטי הקמפיין למשביר לצרכן. במאי הסדרה יביים גם את סרטי המשביר לצרכן.
ליאור ויעל יקבלו עבור הקמפיין כ- 100,000 דולר הבת יובל תקבל כ- 20,000 דולר
בשנת 2010 יגדל תקציב הפרסום של הרשת בכ-10% ויהווה אחד מתקציבי הפרסום הגדולים ביותר במשק הישראלי
סדרת הטלוויזיה "רמזור" שנמכרה לאחרונה לענקית הטלוויזיה בארצות הברית רשת FOX, מגיעה למשביר לצרכן. משפחת איצקוביץ : השחקן ליאור כלפון הידוע בכינוי אייל איצקו, השחקנית יעל שרוני הידועה בכינויה לילך איצקוביץ וביתם לסדרה דניאל, חתמו בימים אלה על הסכם עם המשביר לצרכן במסגרתו יכהנו בתור המשפחה החדשה של הרשת, לשנת 2010. תמורת הקמפיין יקבלו ליאור ויעל כ- 100,000 דולר. הבת יובל תקבל כ-20,000 דולר.
הפרזנטורים החדשים של המשביר לצרכן: משפחת איצקו, יחליפו את הדוגמנית הבינלאומית מורן אטיאס אשר הובילה בשנה האחרונה את מסע הפרסום של הרשת.
בשלוש שנים האחרונות הצליחה המשביר לצרכן למצב עצמה כרשת דינמית ועדכנית המהווה כיום עוגן מרכזי בתחום הקמעונאות בישראל. כחלק מאסטרטגיה זו, במסגרתה הושקעו מאמצי שיווק ופרסום רבים בשילוב פרזנטוריות מובילות מהשורה ובניהן:סנדי בר ומורן אטיאס, הוחלט על השלב הבא בו תמוצב הרשת כרשת אופנתית ועדכנית לכל המשפחה במגוון התחומים בהן היא פועלת: אופנה, קוסמטיקה, עולם הבית, טקסטיל והלבשה תחתונה.
לרגל המהלך יוצאת המשביר לצרכן במסע פרסום רחב היקף עם משפחת איצקוביץ. הקמפיין אשר יבוצע ע"י משרד הפרסום מקאן-אריקסון יכלול: סרטוני טלוויזיה אשר נכתבו ע"י משרד הפרסום מקאן-אריקסון בשיתוף עם יוצרי הסדרה אדיר מילר ורן שריג, ויבויימו ע"י במאי הסדרה. כמו כן, יככבו הפרזנטורים בכל אמצעי המדיה שבהם תפרסם המשביר לצרכן, ביניהם, שלטי חוצות בפריסה ארצית, שילוט בכל נקודות המכירה, מודעות במגזינים ובעיתונות ארצית ומקומית ואירועי חברה ופעילויות יחסי ציבור נרחבים.
על פי נתוני יפעת קטעי עיתונות בשנת 2009 תקציב רשת המשביר לצרכן נאמד ב-39 מיליון דולר.
לדברי אודליה קפלינסקי- אורבך, סמנכ"ל השיווק של רשת המשביר לצרכן:"בשנת 2010 יגדל תקציב הפרסום בכ-10% ויהווה כאחד מתקציבי הפרסום הגדולים ביותר במשק הישראלי".
עוד מסרה אורבך: "כחלק מאסטרטגיית השינוי שעוברת הרשת וההחלטה למצב את המשביר לצרכן כרשת אופנתית ועדכנית לכל המשפחה, החלטנו לבחור במשפחת איצקוביץ מסדרת "רמזור", אשר מייצגת משפחה ישראלית טיפוסית עם קריצה הומוריסטית, שקל להזדהות עימה".
לדבריה:"השחקנית יעל שרוני הידועה בכינויה בסדרה, לילך איצקוביץ, ידועה בטייפקאסט שלה, כאישה אסרטיבית שלוקחת החלטות בבית ודואגת לכל בני המשפחה. לפי סקרים וקבוצות מיקוד שערכה הרשת עולה כי דמותה של שרוני תואמת את ערכי המשביר לצרכן בהיותה מובילה את הקניות לבית בתחומים בהן הרשת פועלת: אופנה, הלבשה תחתונה, כלי בית ועוד.
"רמזור" מבית היוצר של "קופרמן הפקות" הנה אחת הסדרות המצליחות ביותר בערוץ 2. את "רמזור" יצרו השחקן אדיר מילר, שגם מככב בה, והתסריטאי רן שריג.
רשת "המשביר לצרכן" בבעלות קבוצת שביט, היא כיום רשת בתי הכל בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 33 בתי כלבו בארץ, הממוקמים על שטח כולל של 120,000 מ"ר. הרשת מפעילה מחלקות אופנה, קוסמטיקה, טיפוח, כלי בית, הלבשה תחתונה ועוד.
לפרטים- אטלי פורת - 036360008