מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 17/03/2010 10:39
נושא: אופנה
תמנון
תמנון
הודעה לעיתונות

רשת האופנה "תמנון" מעלה קמפיין טלוויזיה לעונת אביב-קיץ 2010 בהשקעה כוללת של כ-1,000,000 ₪!

רשת האופנה "תמנון" מעלה קמפיין טלוויזיה לעונת אביב-קיץ 2010 בהשקעה כוללת של כ-1,000,000 ₪!

קונספט קמפיין אביב-קיץ 2010 החדש של רשת "תמנון" שיעלה באמצעות משרד הפרסום "JWT", הוא "מחירים סוף כבר מההתחלה" !

רשת האופנה "תמנון" מעלה קמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום "JWT" שיכלול 8 סרטונים תחת הסלוגן "מחירים סוף כבר מההתחלה".

קונספט קמפיין הטלוויזיה של "תמנון" שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24 בין התאריכים 18-24.03 מבוסס על המחירים האטרקטיביים והתחרותיים שמציגה הרשת בעונה זו, לצד דגמים נבחרים שונים המופיעים בכל סרטון, המשולבים בעשן צבעוני המייצר אווירת קיץ רעננה. עלות הקמפיין נאמדת בסכום של כ-1,000,000 ₪!

ברוך ריינר, מנכ"ל רשת "תמנון" בישראל: "העונה בחרנו להציג קונספט פשוט וברור המבליט את הקו המנחה שלנו שהוא מחירי סוף עונה כבר בתחילת העונה. 8 סרטונים קצרים מציגים מבחר מהדגמים הטרנדיים של העונה, לצדם מוצגים המחירים כך שהלקוח מקבל מסר ברור של מה שמצפה לו בחנות".

רשת "תמנון" היא רשת אופנה לנשים, גברים וילדים המציעה אופנה צעירה לצעירים וצעירים ברוחם. הרשת פועלת לפי עקרון "Value for Money" ולכן מציעה ללקוחות פריטים אופנתיים במחירים אטרקטיביים, תחרותיים ובאיכות גבוהה. הרשת מונה כ-55 סניפים בקניונים ברחבי הארץ המציעים מגוון עשיר של פריטי אופנה לנשים, גברים נשים וילדים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.