מפרסם: g-conversation
תאריך: 12/04/2010 10:24
נושא: אלכוהול ויין
נאנו אנרג'י שוט תפוז. צילום: אפרת אשל
נאנו אנרג'י שוט תפוז. צילום: אפרת אשל
הודעה לעיתונות

נאנו אנרג'י שוט - שוט האנרגיה הראשון בישראל יוצא בטעם חדש - תפוז וחודר אל מכוני הכושר המובילים

נאנו אנרג'י שוט - שוט האנרגיה הראשון בישראל שכבש את רשתות הפארם וחנויות הנוחות, יוצא בטעם חדש וחודר אל מכוני הכושר המובילים טעם תפוז מצטרף לטעם פירות היער נאנו מסתמן כלהיט במכוני הכושר המובילים

שוט האנרגיה הראשון בישראל, נאנו אנרג'י שוט, שהגיע לישראל והושק לפני כחודשיים על ידי חברת "נאנו פוד", בטעם פירות יער, יוצא כעת בטעם חדש ומרענן - תפוז, וכובש גם את מכוני הכושר המובילים ביניהם רשת הולמס פלייס, כערוצי הפצה חדשים משמעותיים, לצד רשתות הפארם, בתי המרקחת וחנויות הנוחות.

הכניסה של נאנו אנרג'י שוט לשוק האנרגיה בישראל, פתחה את הקטגוריה הזו בארץ, ומתהווה כחדירה מוצלחת כדוגמת חדירת המותג הראשון בקטגוריה בארה"ב בשנת 2004. מאז ועד היום קטגוריה זו התרחבה מאוד בקרב המדינות המתפתחות בעולם המערבי, והתווספו מותגים רבים לשוק, שמגלגל כיום למעלה ממיליארד דולר בשנה רק בארה"ב.

"נאנו אנרגי שוט" הינו בקבוקון אנרגיה אישי בגודל "נאנו" (מיניאטורי) של 59 מ"ל, שניתן לנשיאה לכל מקום ובכל תיק. המוצר מכיל קומפלקס מאוזן של ויטמינים מקבוצת B, חומצות אמינו, נוגדני חמצון וקפאין. שוט אחד של נאנו מעלה את הרמה האנרגטית והתפקוד המנטאלי של המשתמש באופן מיידי ולפרק זמן של כ- 5 שעות, וכל זאת רק ב- 5 קלוריות.

הבקבוקון נוח לנשיאה ולצריכה ואינו מצריך קירור, בדרך ההופכת את נאנו אנרג'י שוט לפתרון אידיאלי עבור הצרכן בעידן המודרני. זהו הצרכן שמנהל אורח חיים עמוס מסביב לשעון וזקוק לדחיפה אנרגטית, ללא סוכרים ממריצים שונים וקלוריות מיותרות, כדוגמת: רופאים, סטודנטים, היי-טקיסטים/ קרייריסטים, נהגים, חיילים ועוד.

היתרונות האנרגטיים לצד היתרונות הפונקציונאליים שהוא מביא, פתחו לנאנו אנרג'י שוט ערוץ הפצה משמעותי ביותר- מכוני הכושר המובילים בארץ, שם הוא מסתמן כלהיט.

נאנו אנרג'י שוט תפוז הוא טעם חדש לצד טעם פירות היער, בסדרה שעוד צפויה להתרחב בחודשים הקרובים עם טעמים מעניינים נוספים.

מחיר מומלץ לצרכן של 8.99 ₪. המוצר כשר פרווה. ניתן להשיג ברשת הסופרפארם, בכל סניפי הולמס פלייס ורשתות חדרי כושר נוספים, בחנויות הנוחות, בבתי המרקחת ובקיוסקים.

אודות "נאנו פוד":
"נאנו פוד" הינה שותפות בין חברת התרופות "מדיטרנד" ובין חברת המשקאות "אדיר סחר". שתי החברות המתאפיינות בחדשנות ובמוצרים פורצי דרך, כל אחת בתחומה, חברו יחדיו לטובת בניית המותג ופיתוח קטגורית ה- "energy shot" בישראל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- g-conversation.