המונים מתושבי חיפה והצפון הגיעו היום לגרנד קניון בכדי להשתתף בפתיחתו של הסניף השלישי של H&M בישראל
כחודש לאחר פתיחתם של הסניפים בתל אביב ובירושלים, הגיעה היום הבשורה של H&M גם לתושבי חיפה והצפון עם פתיחת הסניף השלישי בישראל בגרנד קניון בחיפה.
הסניף, הממוקם בקומה 2 של הקניון יציע 1300 מ"ר של אופנה במחלקת הנשים והילדים, ובעוד 4 חודשים תצטרף גם מחלקת גברים.
אנדרו חורש, יו"ר מאץ' ריטייל ,זכיינית H&M בישראל, גזר את הסרט שעל דלתות החנות יחד עם גלעד קרונר מנכ"ל מאץ' ריטייל והראל מקורי מנהל החנות, וציין כי מאץ' ריטייל נרגשת לקראת פתיחת הסניף השלישי של H&M בישראל.
בפתיחה נכח גם מנכ"ל הגרנד קניון, ישראל סביון, שבירך על כך שהרשת בחרה בחיפה לפתיחת הסניף השלישי.
בחנות בגרנד קניון חיפה עובדים כ- 70 עובדים, (רבים מהם מאזור חיפה) ,אשר עברו תהליך הכשרה במהלך החודשים האחרונים בארץ ובחו"ל.
הרשת הפתיעה גם את מעריציה בחיפה, והעניקה ל- 200 הלקוחות שעשו את המאמץ והשיגו את המקומות הראשונים בתור, חולצת מעצבים מתוך מהדורה מוגבלת שעוצבה במיוחד עבור ישראל.
קולקצית האביב של הרשת משלבת השפעות אתניות, קלאסיקות הוליוודיות ישנות, גזרות בהשפעת שנות ה- 80, סגנון רומנטי ואריגים בהרכבים, במרקמים ובשילובים חדשים.
הסניף שנפתח היום הנו אחד מ 7 סניפים שפותחת הרשת בישראל במהלך השנה הקרובה. מלבד ירושלים, ת"א וחיפה, יפתחו בהמשך סניפים גם בכ"ס, רחובות, נתניה ופתח תקווה.
שעות הפתיחה של החנות:
א-ה' 10:00-22:00, יום ו' 09:30-15:00, מוצ"ש משעה לאחר צאת השבת עד 23:00
H&M-Hennes & Mauritz נוסדה בשבדיה ב1947 כשהיא מבוססת על הקונספט - אופנה ואיכות במחירים הטובים ביותר. הרשת ידועה בשיתופי הפעולה עם מעצבים בעלי שם כגון מדונה, ג'ימי צ'ו, קארל לגרפלד, סטלה מקרטני, סוניה ריקל ועוד.
לקבוצת H&M כ-2,000 חנויות ב-37 מדינות (ישראל היא המדינה ה 37). ב-2009 עמדו המכירות על למעלה מ- 10.5 מיליארד יורו ומספר העובדים עומד על כ 76,000. למידע נוסף בקרו באתר: www.hm.com
הקונספטים המוצגים בחנות H&M
מחלקת נשים – מציעה מגוון רחב של קולקציות לנשים בעלות מודעות אופנתית, המחפשות להתעדכן בפריטי החובה של העונה. בקולקציה ניתן למצוא את כל הפתרונות לסגנונות לבוש שונים, החל ממראה קז'ואל נינוח ומעודכן אופנתית דרך המראה המחויט לאשת העסקים המתוחכמת ועד המראה הנכון למסיבה בערב..
קולקציית בגדי ההיריון (MAMA) מיועדת לאמא לעתיד שמעוניינת להשאר אופנתית גם במהלך ההריון.
את כל הקולקציות משלימות מחלקות גדולות לאביזרים ולנעליים.
ילדים – הקולקציה מתחלקת ל 3 קבוצות גיל: תינוקות (0-18 חודשים), ילדים (שנה וחצי עד גיל 8 ) וצעירים (9-14) הקולקציה מלאת דמיון, צבעונית ואופנתית ובעלת לוק שאי אפשר לעמוד בפניו.
בתכנון הקולקציה מושם דגש גדול על נוחות, פונקציונאליות ויצירת מערכות לבוש מדליקות בקלות.
Divided - קולקציה צעירה למי שמעיז/ה ללכת עם הטרנד עד הסוף.... הקולקציה מושפעת מאופנת רחוב, ומסצינת הריאלטי והסלב, ומציעה את הלוק הנכון ליום ולערב.
&Denim – קולקציית ג'ינסים מגוונת, החל מג'ינסים בגזרות קלאסיות ועד לג'ינסים בגזרות טרנדיות ובשטיפות חדשניות. הקולקציה מציעה גם ג'ינסים מכותנה אורגנית ומיועדת לנשים וגברים.
באוגוסט שטח החנות יגדל לטובת תוספת של מחלקת גברים.