מפרסם: g-conversation
תאריך: 28/07/2010 12:22
עדכון: 28/07/2010 12:47
נושא: אלכוהול ויין
הודעה לעיתונות

חברת "אדיר סחר" יוצאת בקמפיין קיץ ל"מאסטר קפה": המשקה המוביל בקטגוריית הקפה הקר בפחיות

סכום ההשקעה: 800,000 ₪

חברת אדיר סחר, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מותגי נישה בתחום המשקאות, יוצאת בקמפיין קיץ מאסיבי ל"מאסטר קפה"-המשקה המוביל בקטגוריית הקפה הקר בפחיות בהשקעה של כ 800,000 ₪.

הקמפיין יעלה אתרי אינטרנט מובילים ובשילוט חוצות במהלך כל חודש אוגוסט תחת הסיסמא: "מאסטר קפה- קפה קר מזג", באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים בגילאי 18-35.

המותג "מאסטר קפה" הושק בארץ ב 2003 כסדרה בת 3 טעמים: לטה, קולומביאני וטירמיסו, והוא בא לתת מענה לצרכן המבקש קפה קר, איכותי, טעים ונגיש. עם צמיחת תרבות צריכת קפה קר בחנויות הנוחות המאסטר קפה הפך למשקה המוביל בקטגוריית הקפה הקר בפחיות.

יניב דיין, בעלים משותף בחברת "אדיר סחר", מספר כי: "הקמפיין מהווה הפעילות השיווקית הראשונה של המותג מאז השקתו ב 2003, שעד כה שגשג אך ורק "מפה לאוזן", והוא מגיע כצעד אסטרטגי של "אדיר סחר" להגדלת מכירות המותג המצליח, המהווה אחד ממותגי הדגל של החברה.

"אדיר סחר" מתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מותגי נישה בתחום המשקאות. בין מותגיה מותגים בינ"ל ומקומיים כגון סאפה , איילנד, מאסטר קפה וגוארנה אנטרקטיקה. לחברה מערך הפצה ייחודי המתמחה בשוק הקר ובצריכת האימפולס. מוצרי החברה משווקים בחנויות הנוחות, קיוסקים, חדרי כושר, בסיסי צה"ל וכן ברשתות השיווק. החברה בבעלות רשף אביגדור יניב דיין וקבוצת מאסטר פוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- g-conversation.