קבוצת קרסו ממשיכה בקמפיין "רנו לא רואה מוסך"
קבוצת קרסו ממשיכה בקמפיין "רנו לא רואה מוסך" עם עלייתה של פרסומת חדשה בכיכובו של הפרזנטור עידו רוזנבלום ושלוש משפחות אותנטיות שהפכו מלקוחות לכוכבי הקמפיין
במסגרת המהלך ממשיכה הקבוצה במיתוג לרנו תחת הכותרת: "רנו לא רואה מוסך"
איציק וויץ, מנכ"ל קבוצת קרסו: " כחלק ממהפכת האמינות שעברו רכבי רנו בשנה האחרונה הקמפיין הנוכחי ימשיך למקד את מסר האמינות של המותג"
קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, תעלה הערב בגל נוסף לקמפיין "רנו לא רואה מוסך". במסגרת זו יעלה סרט פרסומת חדש שישלב שלוש משפחות שהינן לקוחות אמיתיים של המותג. קבוצת קרסו תשקיע במהלך למעלה מ – 2.5 מיליון. את הקמפיין ימשיך להוביל כוכב הטלוויזיה, עידו רוזנבלום, שמכהן כפרזנטור של חברת רנו בישראל.
איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת קרסו מוטורס: "לפני שנה החלנו במהלך מיתוג מחדש של מותג הרכב רנו, גייסנו לשם כך את הפרנזטור עידו רוזנבלום, לאחר כשנה ניתן לומר שמהלך האמיץ שעשינו עם העלאת הקמפיין לראשונה אכן נשא פירות וחל שינוי מהותי בדעת קהל הנהגים הישראלי שכיום תופשים את רכבי רנו כרכבים אמינים לאורך זמן ונטולי תקלות מה שלא מצריך את הביקורים התכופים במוסך"
וייץ הוסיף: עם עליית הפרסומת החדשה אנחנו ממשיכים במהלך מיתוג רכבי רנו כרכבים המשפחתיים המתאימים ביותר למשפחה הישראלית .
בסוף 2009 עלה קמפיין יוצא דופן בנועזות שלו, שבו חברת רנו הבטיחה לציבור הישראלי שהרכבים החדשים של רנו אמינים ביותר,הקמפיין נקרא "רנו לא רואה מוסך", הפרזנטור הנבחר להובלת המהלך היה עידו רוזנבלום.הקמפיין זכה להצלחה רבה וסרטון הפרסומת נבחר כאחת הפרסומות הזכורות והאהובות.
בתחילת נובמבר 2010 יעלה קמפיין המשך הבא להוכיח כי הבטחנו וקיימנו, בחרנו משפחות שרכשו רנו חדשה במהלך השנה וניתן לראות עד כמה הן מרוצות מהרכב שלהם. הקמפיין יכלול שלושה סרטוני טלוויזיה. במרכזו עומדות שלוש משפחות אותנטיות לקוחות של רכבי רנו שמספרות לעידו רוזנבלום הפרזנטור על ניסיון עם רכבי המותג ומעצימות בנימה מחויכת את המסר שרנו לא רואה מוסך.בקמפיין יצולמו שלושה רכבים של המותג: סניק,קוליאוס, רנו פלואנס- רכב הדגל של החברה.
כמו-כן ילווה הקמפיין בפעילות אינטראקטיבית בעמוד המעריצים של רנו בפייסבוק, שמטרתו לגייס לקוחות נוספים שיופיעו לצידו של עידו רוזנבלום בפרסומת הבאה. רנו מזמינה את כלל לקוחותיה לבוא ולהשתתף בתחרות ולהפוך לכוכב הבא לצידו של עידו רוזנבלום.
עלות הקמפיין מעורכת בכ- 2 וחצי מיליון וגובש על ידי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.
עידו רוזנבלום, שמוביל את הקמפיין כפרזנטור של חברת רנו, הינו מגיש טלוויזיה, תסריטאי ואיש תוכן מוערך. הוא הגיש את השעשועון המצליח "מונית הכסף" בערוץ 2 ובעבר הגיש את השעשועון "בהפרעה" בערוץ ביפ וכן מביים מערכונים לתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת".
קבוצת קרסו הינה יבואנית מותגי הרכב רנו, ניסאן ואינפיניטי. כיום, מעסיקה "קבוצת קרסו" כ-500 עובדים וכוללת שתי חברות רכב: קרסו - מפיצי מכוניות בע"מ – מפיצי מכוניות ומסחריות ורנו פסיפיק יבואני מכוניות בע"מ – יבואני מכוניות, מסחריות ומשאיות ניסאן.
פעילויות שתי החברות כוללות, יבוא, שיווק והפצה של המכוניות, ביטוחים לרכב באמצעות חברת הבת קרסו סוכנות לביטוח בע"מ וכמובן, שירות באמצעות רשת של 40 מוסכים מורשים ברחבי הארץ. באפריל 2000, חנכה החברה את המרכז הלוגיסטי בפארק ראם, הנחשב למרכז הלוגיסטי הגדול והמתקדם ביותר במזרח התיכון. במרכז נמצאות מחלקות המכירה והשיווק, השירות, המחשוב, החלפים, ההכנה והמסירה.