מפרסם: שלמור תקשורת
תאריך: 10/11/2010 15:06
נושא: פרסום ושיווק
בזאר ריצופים מיוחד ברשת אלוני
בזאר ריצופים מיוחד ברשת אלוני
הודעה לעיתונות

רשת אלוני מעלה קמפיין המציג את הדילמה בין ארוחה רומנטית לקניית ריצוף לחדר שינה, בין קניית קומקום חשמלי לריצוף המטבח

הקמפיין בהשקעה של מיליון ₪
משרד פרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי

אלוני, החברה הוותיקה ומהמובילות בישראל בתחום מוצרי הגמר לבניה ועיצוב הבית, עולה בימים הקרובים עם קמפיין טלוויזיה ועיתונות בהשקעה של מיליון ₪.

הקמפיין מוקדש כולו להשקת בזאר ריצופים 2010 שיתקיים ברחבות כל הסניפים למשך שבועיים בלבד. בבזאר יימכרו כ200 מוצרים שונים של גרניט פורצלן, קרמיקה, טרצו ופרקטים, במחירים חסרי תקדים של עד 50 ₪ למטר.

הקונספט של הקמפיין מעמיד את הלקוח בפני דילמות אירוניות כיצד לתעל את הכסף שלו ומציב אותו בפני שאלות כגון: "ארוחה רומנטית במסעדה או לרצף את כל החדר שינה?", "קומקום חשמלי חדש או לרצף את כל המטבח?", "סלולארי דור 3.5 או לרצף את כל הבית".

הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שלמור תקשורת.