תאגיד הפירות 'בראשית' יוצא בקמפיין תקשורתי תחת הסלוגן: "תפוחי בראשית - טעם גן עדן"
המהלך בהשקעה של כמיליון ₪ יחל ב- 21.11
תאגיד הפירות 'בראשית מפסגות גליל גולן', המוביל את שוק הפירות הנשירים בישראל, יוצא קמפיין תקשורתי באמצעות חסויות בערוצי הטלוויזיה המובילים ערוץ 2 וערוץ 10, תחת הסלוגן: "תפוחי בראשית- טעם גן עדן", לקטגורית פרי התפוח. בנוסף לחסויות כל התפוחים יפותקו במדבקות אדומות של בראשית תחת אותו סלוגן.
הקמפיין שיעלה ב- 21.11 נועד לבדל את התפוחים האיכותיים של 'בראשית' ולהדגיש את הטעם הייחודי שלהם, הנובע משיטות הגידול, בקרת האיכות המתקדמת והיתרון הגיאוגרפי – איזור הגידול- פסגות הגליל והגולן.
חסויות הקמפיין יעלו באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער, שנבחר להוביל את מערך הפרסום של בראשית. מטרת הקמפיין היא להעביר את התשוקה לתפוחים איכותיים של אדם-חווה, גבר אישה.
על בראשית
תאגיד הפירות 'בראשית' הוקם בשנת 2005 ע"י חיבור שני בתי אריזה האחד 'פירות הגולן' והשני 'פרי פסגות', מתוך חזון וראיית עולם משותפת, שעיקרם הרצון להביא אל הצרכן פרי באיכויות הגבוהות ביותר.
בתאגיד שותפים 12 קיבוצים מושבים מהגליל העליון ומרמת הגולן, כאשר במטעים של בראשית הממוקמים בפסגות הגליל והגולן, מגדלים מגוון עשיר של פירות ביניהם: תפוחים, אגסים, דובדבנים, קיווי, משמש, אפרסק, שסק, נקטרינה, פירות יער, ליצ'י ועוד. בסה"כ מייצר התאגיד ומשווק כ-53,000 טון פירות בשנה (כ-35% משוק התפוח). לבראשית 30 - מטעים הממוקמים בלב "הטרואר של ישראל", בפסגות הרי הגליל והגולן בגובה של 400-1200 מ'. מיקום גיאוגרפי אופטימלי לגידול פירות איכותיים.
לפרטים נוספים: אבישי פליישמן/מיכל אזולאי, שטרן אריאלי, 03-6122130