כנס שיווק בנושא: המעבר מסטוצים למערכות יחסים מניבות, בין האירגון ללקוחותיו
מטריקס, המרכז הישראלי לניהול ומרכז הקונגרסים, בניני האומה בי-ם יקיימו כנס שיווק בנושא: המעבר מסטוצים למערכות יחסים מניבות, בין האירגון ללקוחותיו
במהלך הכנס, שייערך בבנייני האומה בירושלים, יתקיים פאנל בנושא "שיווק במהפכה מתמדת" ויוצג סיפור ההצלחה של שירותי בריאות כללית
מטריקס, המרכז הישראלי לניהול ומרכז הקונגרסים בבניני האומה בי-ם מזמינים את מנהלי השיווק, המרקום והדיגיטל של הארגוניםהמובילים במשק לכנס ייחודי תחת הכותרת: "מסטוצים למערכות יחסים מניבות". עד כה נרשמו לאירוע למעלה מ- 100 ארגונים, כגון: בנק לאומי, בנק מזרחי - טפחות, דיסקונט, כלל, מגדל, איקאה, סטימצקי, ישרוטל, הריבוע הכחול, ACE, מכבי, שירותי בריאות ככלית, דפי זהב, YES, הוט, קומברס, NICE , זוגלובק, מפעל הפיס, ועוד. הכנס יתקיים ב-24 לנובמבר, יום ד', בניני האומה, ירושלים, 09:00-15:30 .
הכנס יתחיל בסיור בוקר בסמטאות שוק מחנה יהודה ובשכונת נחלאות. לאחר מכן תתקיימנה מספר הרצאות מקצועיות, ביניהן: הרצאתה של גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה של מטריקס על "שיווק- מסטוצים למערכות יחסים", הרצאתו של אודי אילון, מנהל אגף אינטרנט (ספיא) במטריקס שידבר על האתגרים שבמעבר משיווק אוף ליין לאון ליין והשילוב ביניהם, קובי מגנזי, מנהל מרכז התמחות רב ערוציות שיספר על על מהפכת המובייל ויסביר איך למנפה לכלי אירגוני והרצאתם של חן שקדי ודובי אופיר, מובילי מרכז התמחות UI (ממשק משתמש) במטריקס שתעסוק בממשק משתמש כאמצעי למקסום חווית לקוח.
לאחר הרצאות אלו, יציג ד"ר יוסי בהגון, מנהל הרפואה המקוונת בשירותי בריאות כללית, את סיפור ההצלחה של כללית על המהפכה החדשנית ממוקדת לקוח באמצעות האינטרנט והמובייל בסיוע מטריקס. אחריו, יעלה לבמה עופר שחק, מרצה בכיר במרכז הישראלי לניהול אשר יחלוק את משנתו בנושא מיומנויות שיווק ותקשורת בארגונים, בדגש על מיצוב יחידת השיווק בארגון ככזו המחוברת ליעדים העסקיים.
לפני תום הכנס, ייערך פאנל בנושא "שיווק במהפכה מתמדת", בהנחיית אסף דותן, מנכ"ל חברת ייעוץ לאסטרטגיה ופעילות דיגיטלית. ישתתפו בפאנל: פרי לוי, מנהלת תקשורת אינטראקטיבית ותוכן בקבוצת שטראוס, יהודה ברגר, מנהל תקשורת שיווקית בבנק לאומי, ענבר זך, מנהלת תקשורת שיווקית בשירותי בריאות כללית ומאשה דשקוב, מנהלת תקשורת שיווקית, המסלול האקדמי המכללה למנהל.
לדברי שחף ויינר-איתן, מנהלת השיווק של מטריקס: "הכנס בהשתתפות מובילי השיווק בארגונים הגדולים בישראל, יעסוק בדרכים למקסום הקשר של הארגון עם הלקוח תוך שימוש בערוצים הדיגיטליים החדשים ושילובם באסטרטגית השיווק ותוך מיצוב יחידת השיווק ומנהלי השיווק ככאלו המתחברים ליעדים העסקיים של הארגון ומוכיחים - ROMI Return on marketing investment".
לפרטים נוספים ורישום:
http://www.matrix.co.il/he-il/News/Events/Pages/StonesRelationships.aspx
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ- 4,300 מקצועני IT הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, בדיקות תוכנה, פתרונות ומוצרי תוכנה, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, אופשור, מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי.
מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2008 הגיע ל- 1.43 מיליארד שקל, הרווח הנקי הגיע ל- 67.5 מיליון שקל ותזרים המזומנים גדל ל- 98 מיליון שקל. חברות המחקר STKI ו- IDC דירגו את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל. מניותיה של חברת מטריקס הגיעו לראש טבלת המניות הפופולאריות ברשימת ת"א 100 בקרב הקרנות הגדולות במשק עם שיעור האחזקות הגבוה ביותר. הנהלת מטריקס נמצאת בעשירייה הראשונה של ההנהלות המוערכות ביותר בת"א 100 על פי דירוג העיתון כלכליסט. מטריקס נסחרת גם במדד היוקרתי של 20 החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20.