שירותי בריאות כללית עולה בקמפיין פרסומי
קמפיין פרסומי להמשך המהלך האסטרטגי לקידום רפואת הילדים של שירותי בריאות כללית
יעלה ביום ה', 23.12, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, אינטרנט, רדיו, ועיתונות.
בסרטון הטלוויזיה מככבות ג. יפית ומאיה ישעיהו ביחד עם חמודי. הן מדגישות את היתרונות של מרכזי בריאות הילד של כללית וממליצות לפעול כמותן ולעבור לכללית. מדובר במהלך שמובילה הכללית למיקוד ברפואת הילדים, שבמסגרתו היא מקדמת שירותים חדשים והטמעת שיטות טיפול חדשניות שייושמו במרכזי בריאות הילד.
לדברי טלי סקלר, ראש אגף השיווק בכללית, "הקמפיין מלווה מהלך אסטרטגי של הכללית להרחיב את שירותי רפואת ילדים ומטרתו לחזק את מיצוב הכללית כמובילה בתחום רפואת הילדים. הכללית, המפעילה כ-40 מרכזי בריאות הילד, מציעה קונספט ייחודי המאפשר להורים לקבל את כל שירותי הרפואה לילדיהם במקום אחד זאת מתוך הבנה שהורים צעירים רוצים ליהנות משירותי הבריאות הטובים ביותר עבור ילדיהם תחת קורת גג אחת. בנוסף, במרכזים הוטמעו שיטות טיפול מופחתות כאב, כאשר המטרה היא להעניק להורה ולילד חווית לקוח שונה, בה הילד לא מזהה, בהכרח, את הביקור במרפאה כחוויה לא נעימה. כחלק מהמהלך מותגו מרכזי בריאות הילד ברחבי הארץ באמצעות פינות משחקים ויצירה לילדים".
מטרת הקמפיין לקדם את המהלך האסטרטגי של הכללית, במסגרתו מובילה הכללית פעילויות ושירותים לקידום בריאות הילד ובהם: שיטות טיפול מופחתות כאב לילדים ולתינוקות; "מסלול ליילוד"- מפגש עם צוות רפואי לתינוקות שרק נולדו בשעות נפרדות משעות הקבלה הרגילות; שירות רופא ילדים אונליין, שיתוף פעולה עם רופאי מחלקות הילדים בבתי החולים של הכללית, ועוד.
קרדיטים – שירותי בריאות כללית:
ראש אגף שיווק: טלי סקלר
מנהלת תקשורת שיווקית: ענבר זך
מנהלת פרסום: ענת איתן
מנהל תחום אינטרנט בשיווק: שי בלנק
מנהלת תחום נראות מרפאות וקד"מ: דרורי הררי גרוטנברג
קרדיטים – פרסום מקאן אריקסון:
סמנכ"ל לקוחות: הגר ברזילי
מנהלת לקוחות: עדי אוראל
תקציבאי:רונן רמז
מנהל פלנינג: אסף חתוכה
מנהל קריאטיב: איתי גלאון
חברת הפקה: סטנגה
במאי: גבי ביבליוביץ
קרדיטים - ג' יפית:
חברת הפקה: ג.יפית
מפיקה:שירה בכר
מפיקה בפועל: שולמית צבי ליבוביץ
בימוי: אבי ויסבלאי
צלם:רמי סיגאוי
סופר וויזר: רלי גל