מפרסם: g-conversation
תאריך: 11/01/2011 09:05
עדכון: 11/01/2011 12:06
נושא: מדיה ותקשורת
בתמונה גילי כהן ואורן פלדמן מנכ"לים משותפים ובעלי גילעד תקשורת: צילום רמי זרנגר
בתמונה גילי כהן ואורן פלדמן מנכ"לים משותפים ובעלי גילעד תקשורת: צילום רמי זרנגר
הודעה לעיתונות

חטיבת הבריאות בגיל- עד תדמית ותקשורת מתרחבת עם לקוח חדש: חברת דקסל פארמה

משרד יחסי הציבור גיל-עד תקשורת, מקבוצת G GROUP, המתמחה בייעוץ תקשורת, תקשורת שיווקית וביחסי ציבור, מרחיב את חטיבת הבריאות עם לקוח חדש: חברת דקסל פארמה.

דקסל פארמה הינה חברת התרופות השנייה בגודלה בישראל, העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של תרופות. עסקי התרופות של דקסל חובקים עולם- החברה פעילה בכ- 18 מדינות כאשר מטה החברה ממוקם בישראל וחברות בת שלה פועלות בארה"ב, גרמניה ובריטניה.

חברת דקסל פארמה מייצרת, משווקת ומפיצה למעלה מ- 70 מוצרים שונים, ביניהם גם מותגים וותיקים ופופולריים הניתנים ללא מרשם רופא, כגון: דקסמול צהוב להקלה על חום וכאבים, דקסמול קולד – פורמולה ייחודית להקלה על תסמיני צינון המלווה בשיעול יבש או רטוב, אופרדקס- זי לטיפול ומניעת צרבת וזילרג'י לטיפול בתופעות האלרגיה.

נירה רוטשילד, דירקטורית השיווק של דקסל פארמה: "הבחירה במשרד גיל-עד תקשורת, אחד היחידים שיודע לשלב בין עולמות תוכן שונים ומחלקות מגוונות ואשר חורג מהתחום הצר של הבריאות, הינה יציאה לדרך חדשה ומרעננת, שאני מאמינה כי תסייע לנו לקבל נוכחות בזירות בלתי מוכרות".

חברת דקסל פארמה מצטרפת לחטיבת הבריאות ו-OTC של גיל- עד תקשורת, בראשותה של גילה נאומן, המתמחה בטיפול בחברות ובגופים מתחום הבריאות כגון: האגודה לסוכרת נעורים, חברת התרופות ללא מרשם מדיטרנד, ארגון תל"מ (תרופות ללא מרשם), ג'ונסון אנד ג'ונסון ועוד.

זאת לצד התמחותה של גיל-עד תקשורת בחברות ממגוון תחומים, כגון, חברות מזון: שסטוביץ, קבוצת נטו, דנשר, קבוצת מורג, לחם ארז (המאפייה), אשל לחמים, מותג עוגיות הפרימיום mooi, חברת "טמפו" משקאות בע"מ, מסעדת הסוהו, קבוצת ארקפה, רשת הסושיה, רשת הקפה ומותג הקפה "לנדוור", mana, רשת קיורטוש ועוד.
מבין לקוחות החברה הנוספים: קבוצת ה"זאפה", "פישמן סלולאר", מותג איב סן לורן וקשרל מבית לוריאל ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- g-conversation.