מפרסם: שלום תל אביב
תאריך: 13/01/2011 11:39
נושא: צרכנות, מדיה ותקשורת
הודעה לעיתונות

IKEA SALE - איקאה עולה לאוויר בקמפיין לרגל סייל החורף בהיקף של כ- 2 מיליון

איקאה ישראל עולה לאוויר בקמפיין חדש לרגל סייל החורף המסורתי שיחל בתאריך 13.1.2011. היקף הקמפיין כ- 2 מיליון שקלים, והוא יעלה תחת הסלוגן "IKEA SALE" למשך כשלושה שבועות. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אזימוט, כולל סרטון בערוצי הטלוויזיה, אינטרנט, עיתונות ארצית, סינמה סיטי, מסכים ושילוט חוצות. כמו כן, תהיה פנייה ממוקדת ברדיו ובטלוויזיה למגזר הרוסי וכן בעיתונות המגזר החרדי.
בסרטון הפרסומת מופיעה אישה המגיעה לקופת החנות וחושבת שהקופאית טעתה בחישוב המחירים ובורחת מהר לרכב. מסתבר שזו לא טעות, אלא שמחירי הסייל אכן נמוכים ומשתלמים.

סייל חורף באיקאה
כבכל שנה, גם השנה יוצאת איקאה בסייל חורף ומציעה אלפי מוצרים בהנחה אטרקטיבית של עד 50% הנחה ממגוון מוצרי החנות במחלקות השונות. הסייל יתקיים בין התאריכים 13-30 לינואר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שלום תל אביב.