ג'ונסון אנד ג'ונסון מעמיקה את אחוז החדירה של מותג שטיפות הפה המוביל ליסטרין בקמפיין שיווקי הכולל טלויזיה בהיקף 2 מלש"ח
חברת ג'ונסון את ג'ונסון המשווקת בישראל את מותג שטיפות הפה המוביל בעולם "ליסטרין"
יוצאת בקמפיין שיווקי בהיקף של כ- 2 מיליון ₪ (במונחי יפעת)
הקמפיין כולל סרטון טלויזיה בינלאומי, פעילות בנקודת המכירה ומבצעים מיוחדים ברשתות הפארם וברשתות השיווק הנבחרות
הקמפיין תחת הסיסמא: "פיצוץ נגד חיידקים" יעלה ב- 2 בפברואר 2011 עד 23.2.11
דורית שביט, מנהלת פיתוח עסקי בחברת ג'ונסון אנד ג'ונסון ישראל מסרה:
"אנו עדים לכך שהמודעות ההולכת וגוברת לאורח חיים בריא ולטיפול מונע, מובילה לגידול מתמיד בשוק שטיפות הפה בישראל.
"בשנתיים האחרונות צמח שוק מוצרי שטיפת הפה בעשרות אחוזים, וכיום מוערך שוק זה בכ- 40 מיליון ₪.
אחוז החדירה למשקי הבית צמח מ-18% ל- 27%,
לנוכח העובדה שה "ליסטרין" הינו המותג המוביל את הקטגוריה עם נתח שוק של 34% (על-פי דו"ח נילסן), החלטנו בג'ונסון אנד ג'ונסון, להעמיק את אחוז החדירה ולצאת בקמפיין נוסף שמטרתו להמשיך להטמיע את השימוש בנוזל שטיפת הפה כחלק בלתי נפרד מסגנון החיים הבריאותי".
במסגרת הפעילות המבצעית ליסטרין 500 מ"ל יימכר ב- 27.99 ₪
במקום ב-42 ₪ בתאריכים 2-23.2.11 ברשתות הפארם וברשתות השיווק הנבחרות
נוזל שטיפת הפה "ליסטרין" מפחית עד 99% מהחיידקים הגורמים לפלאק ומחלות חניכיים כפי שהוכח במבחני מעבדה.
שטיפת הפה של "ליסטרין" מיועדת למניעה והפחתה של רובד החיידקים (פלאק), לשמירה על היגיינת הפה, להגנה על השיניים והחניכיים ולנשימה רעננה לאורך זמן
חברת ג'ונסון את ג'ונסון ,המשווקת בישראל את מותג שטיפות הפה המוביל בעולם "ליסטרין", יוצאת בקמפיין שיווקי בהיקף של כ- 2 מיליון ₪.
הקמפיין כולל סרטון טלויזיה בינלאומי, פעילות בנקודת המכירה ומבצעים מיוחדים ברשתות הפארם וברשתות השיווק הנבחרות. הקמפיין תחת הסיסמא: "פיצוץ נגד חיידקים" והוא יעלה ב- 2 בפברואר 2011 עד 23.2.11 .
קמפיין הטלויזיה באמצעות משרד ראובני פרידן, מבוסס על סרטון בינלאומי של ליסטרין, עם הסיסמא "פיצוץ נגד חיידקים" ומתמקד בחשיבות של השלמת היגיינת הפה על ידי שטיפת פה מקצועית בתום הצחצוח.
השחקן הנבחר לכבב בפרסום מגיע מתחום הסטנד אפ ומעניק זווית שובבה והיתולית לקמפיין.
דורית שביט, מנהלת פתוח עסקי של ליסטרין בחברת ג'ונסון אנד ג'ונסון ישראל מסרה:
"אנו עדים לכך שהמודעות ההולכת וגוברת לאורח חיים בריא ולטיפול מונע, מובילה לגידול מתמיד בשוק מותגי שטיפת הפה בישראל.
"בשנתיים האחרונות שוק מוצרי שטיפת הפה כולו המוערך בכ- 40 מיליון ₪, צמח מ-18% משתמשים ל- 27%. במקביל לכך, הפך נוזל שטיפת הפה "ליסטרין" למותג מוביל בקטגוריה עם נתח שוק של 34% (על-פי דו"ח נילסן).
"לאור זאת, החלטנו בג'ונסון אנד ג'ונסון לצאת בקמפיין נוסף שמטרתו להמשיך להטמיע את השימוש בנוזל שטיפת הפה כחלק בלתי נפרד מסגנון החיים הבריאותני.
"החברה פועלת מזה כ-4 שנים בקידום הליסטרין באמצעות קמפיינים בטלויזיה ופעילות בנקודות המכירה. אנו עדים לכך שיותר ויותר רופאי שיניים ושינניות ממליצים על השימוש בנוזל לשטיפת הפה, משום שצחצוח השיניים אינו מספיק.
במסגרת הפעילות המבצעית יימכר ליסטרין 500 מ"ל בתאריכים 2-23.2.11 ב- 27.99 ₪ במקום ב-42 ₪ ברשת הפארם וברשתות השיווק.
נוזל שטיפת הפה "ליסטרין":
נוזל שטיפת הפה "ליסטרין" מפחית עד 99% מהחיידקים הגורמים לפלאק ומחלות חניכיים כפי שהוכח במבחני מעבדה.
שטיפת הפה של "ליסטרין" מיועדת למניעה והפחתה של רובד החיידקים (פלאק), לשמירה על היגיינת הפה, להגנה על השיניים והחניכיים ולנשימה רעננה לאורך זמן
בישראל משווקים 6 סוגי ליסטרין:
ליסטרין בטעם קלאסי (צהוב), ליסטרין בטעם מרענן (ירוק), ליסטרין בטעם מנטה מרענן (כחול), ליסטרין להגנה על השיניים והחניכיים, ליסטרין בטעם מנטה עדין וליסטרין בטעם הדרים מרענן- נוסחה מתקדמת.
שימוש בשטיפת הפה "ליסטרין" יעיל להפגת ריח רע מהפה הנגרם ע"י עישון, משקאות אלכוהוליים וסוגי מזון בעלי ריח חריף. שימוש בשטיפת הפה ליסטרין משלים את פעולת הצחצוח ומפחית רובד חיידקים עד 56% יותר מאשר צחצוח בלבד.
פורמולת ליסטרין מבוססת על שמנים חיוניים רבי עצמה המקנים לתכשיר חוויית שימוש ייחודית ויעילות מירבית בניקוי הפה.
ליסטרין- פיצוץ נגד חיידקים!
בישראל משווקים 6 סוגי ליסטרין:
- ליסטרין להגנה על השיניים והחניכיים– שטיפת פה בתוספת פולאוריד להגנה מוגברת מפני עששת.
- ליסטרין בטעם מנטה עדין. אותה יעילות רק בטעם מנטה עדין.
- ליסטרין בטעם קלאסי בצבע צהוב
- ליסטרין בטעם רענן בצבע ירוק
- ליסטרין בטעם מנטה מרענן בצבע כחול
- ליסטרין בטעם הדרים מרענן –נוסחה מתקדמת בצבע כתום.
מחירים: ליסטרין משווק באריזות של 500 מ"ל- 42.49 ₪ ו-750 מ"ל- 59.99 ₪.
שרינק של 500 מ"ל + 250 מ"ל - 59.99 ₪.
ליסטרין הינו כשר בהכשר בד"ץ איגוד רבנים, באישור ועד הכשרות או.קיי.ובאישור הרבנות הראשית לישראל,
חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון - חברת בת של הקונצרן העולמי בעל השם הזהה אשר מחויב לבריאות הצרכנים משנת 1886. עם כ-115,500 עובדים ביותר מ-250 חברות, ג'ונסון אנד ג'ונסון נחשבת לאחת החברות העסקיות הגדולות ביותר בתחום שירותי הבריאות. פילוסופיית החברה מוטבעת במוטיב מוביל– תרבות האיכפתיות. הפגנת האכפתיות באה לידי ביטוי במילים הבאות: "לדאוג לעולם... ולהתחיל עם הפרט©." הבסיס לפיתוח בחברה מושתת על שיתוף פעולה עם מומחים ומחויבות איישת למחקר. ג'ונסון אנד ג'ונסון מיוצגת בתחום הבריאות וההיגיינה עם מגוון רחב של מותגים, ביניהם: o.b., ג'ונסונ'ס בייבי, קיירפרי, ליסטרין , , ניקורט וקומפיד.