השחקן עידן אלתרמן נבחר לפרסם את חברת הרכב: קרסו טרייד אין
כוכב הטלוויזיה עידן אלתרמן יחזור בקמפיין לדמותו האהובה והידועה של צחי מ"נווה חמציצים"
חברת קרסו טרייד-אין בחרה בשחקן והקומיקאי המצליח עידן אלתרמן להוביל את מסעי הפרסום בשנה הקרובה. אלתרמן יככב במסעי הפרסום של החברה בשנת 2011 שתחילתם בקמפיין חדש שיעלה לאוויר במהלך חודש פברואר, בתקציב הנאמד בכ – 5.5 מיליון ₪. הפרסום יכלול קמפיין אינטרנטי רחב (סרטונים ובאנרים), תשדרי רדיו, מודעות בעיתונות ושלטי חוצות.
הקמפיין בניהולו של משרד הפרסום "פוזישן," בחר להחזיר לקדמת הבמה את דמותו המיתולוגית של "צחי" (כוכב סדרות הקאלט "נווה חמציצים" ו"כוכבי השכונה" בשנות ה-90) תחת הסיסמא: רכב יד ראשונה קונים רק בשיטת "הכול כלול"!
אבינועם בר מנהל מערך הטרייד אין של חברת קרסו, מסר: "חיפשנו דמות ידועה, אהובה ומוכרת שתאפשר לנו להבליט את המסרים שלנו לצרכנים בצורה זכירה ומבדלת. בסקר מקיף שערכנו עם מכון גיאוקרטוגרפיה, גילינו שלמרות השנים, שחלפו מאז ירדו הסדרות בכיכובו, כמעט 90% מהאוכלוסייה בישראל עדיין זוכרת לטובה את דמותו המשעשעת של צחי ומתגעגעת אליו.
עוד הוסיף בר: " השילוב בין צחי המשעשע ובעל השפה המאוד ייחודית יחד עם דמותו האמיתית והמאוד אהודה של עידן אלתרמן נראה לנו אידיאלי להעברת המסרים של השיטה "הכול כלול" הייחודית של קרסו טרייד אין וזאת בצורה הומוריסטית, זכירה וייחודית".
עידן אלתרמן הינו קומיקאי שחקן וזמר ישראלי המככב בסדרה "החיים זה לא הכול" בזכיינית רשת בערוץ 2 (שמצטלמת בימים אלה לעונה חדשה). בשנת 1992 החל להופיע יחד עם אבי גרייניק במופע בידור בשם "פגע וברח" במועדון "דומינו גרוס" בתל אביב, לאחר חודשיים שונה שם המופע ל"ילדים סורגים לאלוהים". בשנת 1994 הופיע בטלוויזיה החינוכית בתוכנית הבידור "פלטפוס". מאז השתתף כחבר פאנל בתוכניות בידור רבות בארץ ביניהן "שבוע סוף".
חברת קרסו טרייד אין מקבוצת קבוצת מוטורס קרסו, נחשבת למובילה בתחומה מבין יבואני הרכב בישראל. החברה מפעילה רשת טרייד אין המונה כיום 8 סניפים הממוקמים בערים: תל אביב, חיפה, ראשון לציון, באר-שבע, נצרת, טבריה, ירושלים וכרמיאל. לפני מספר חודשים עברה החברה למכירה ייחודית בשיטת " הכול כלול" המאפשרת לצרכן לרכוש רכב בצורה נוחה, פשוטה ואטרקטיבית.