ג'ונסון אנד ג'ונסון מציגה: מגני תחתון ומוצרי ניקוי אינטימי
• מאחורי מגן התחתון קרפרי שנות נסיון רבות, מקצועיות והתמחות במגני תחתון, בהיגיינת נשים וברעננות נשית בכלל.
ב-8 במרץ 2011, נחגגת ברחבי העולם שנת ה-100 ליום האישה הבינלאומי. חג נשי שמקורו בסופרז'יסטיות הראשונות (תנועת נשים רדיקלית לזכויות נשים), ובמאבקן לשוויון זכויות ולמימוש זכות הבחירה, שבהמשך אומץ על ידי מנהיגות סוציאליסטיות שהפכו אותו ליום חג בינלאומי המסמל שוויון זכויות ושחרור נשים.
חג זה מסמל גם את זכות האישה לשליטה בגופה וביכולתה לעשות כל פעילות העולה על דעתה, בכל רגע נתון...
כיום, לאחר עשרות שנים של שחרור נשים מדאגות הקשורות למחזור החודשי ולהיגיינה נשית, קשה לדמיין כיצד נראו חיינו לפני מותגי ההיגיינה הנשית המספקים פתרונות זמינים, נוחים ואיכותיים.
עד למחצית שנות ה-40 האופציה לתפקד כרגיל בכל ימי החודש, לא הייתה קיימת כלל. נשים ברחבי העולם נאלצו להפסיק כל פעילות ספורטיבית ובעיקר שחיה, להגביל את צעדיהן, מנהגן ולבושן בשל מגבלות הגוף.
אז, קשה היה לדמיין רעננות נשית והיגיינה מושלמת בכל ימות החודש, בלי שום מגבלות, חופש מוחלט מדאגות... היום, זוהי זכות בסיסית שכל אישה ונערה יכולות להשיג בקלות.
אחד המוצרים שאומצו לשימוש יומיומי בקרב נשים בעשורים האחרונים הוא מגן תחתון. החלוץ שבהם בישראל הוא מגן תחתון קרפרי, הממוצב כאיכותי ביותר.
מאחורי מותג מגן התחתון קרפרי שנות נסיון רבות, מקצועיות והתמחות במגני תחתון, בהיגיינת נשים וברעננות נשית בכלל.
קרפרי השיקה ביולי 2010 מבנה נוחות חדשני במגן התחתון, המעניק נוחות, תחושת קלילות ואווריריות מבלי להרגיש את מגן התחתון, עם הבשורה: רעננות של בוקר כל היום. המבנה החדש בא לענות על הצורך "שמגן התחתון לא יזוז לאורך כל היום", צורך מרכזי שקיים במגני תחתון על-פי מחקרי שוק שנעשו בתחום. מסקר הרגלי חיים שערכה החברה בישראל עולה כי:כ- 75% מהנשים צורכות מגני תחתון באופן שוטף- יום יום.
המבנה החדש, הינו ייחודי, חדשני ומעוגל על פי צורת הגוף הנשי לנוחות מירבית ולהרגשת רעננות. בזכות מבנה הנוחות, קצוות מגן התחתון אינם מתקפלים, מתקמטים או נדבקים.
עיצוב האריזה שונה במטרה לאפשר התמצאות קלה יותר במדף והוא משדר איכות גבוהה.
מותג מגני התחתון "קרפרי" בעל מבנה נוחות חדש ומשופר ובאריזה חדשה
מותג מגני התחתון "קרפרי" מבית "ג'ונסון אנד ג'ונסון" כולל סדרת מוצרים חדשה בעלת מבנה נוחות חדש ומשופר שאינו מתקמט, פס הדבקה משופר, מרכיבים חדשניים ובמיתוג חדש.
סדרת המוצרים החדשה, אשר בפיתוחה השקיעה חב' "ג'ונסון אנד ג'ונסון" כ-5 מיליון דולר ועוד כ-2 מיליון ₪ בהשקת המוצרים בישראל, כוללת מגוון של 5 סוגי מוצרים:
- קרפרי אורגינל- מגן תחתון בעל מבנה נוחות נצמד ואינו משתחרר, השומר על נקיון, יובש ורעננות. המבנה החדש כולל קצוות מעוגלים, שטח נצמד גדול יותר ומראה רענן וצעיר.
- קרפרי פלקסי פורם- מגן תחתון בעל מבנה ייחודי המתאים לשימוש גם בתחתונים רגילים וגם בתחתוני טנגה.
- קרפרי אלוורה- מגן תחתון המכיל אלוורה לרעננות מתמשכת.
- קרפרי כותון- מגן תחתון בעל מגע כותנה טבעי.
- קרפרי לונג- מגן תחתון בעל צורה ארוכה.
אריזה מכילה 58 יחידות במחיר של: 22.99 ₪.
חלק נרחב של הסדרה ניתן להשיג גם בתוספת ניחוח עדין.
להשיג בכל רשתות הפארם ורשתות המזון.
מוצרי ההיגיינה האינטימית הנוספים של קרפרי מוצרי ההיגיינה הנשית:
בסדרה לשימוש יומיומי:
- מגן תחתון
- תרחיץ שטיפה אינטימית (200 מ"ל') מחיר: 19.99ש"ח.
- מיועד לבעלות רגישות בשימוש עם סבון רגיל
- מנקה בעדינות את האזור האינטימי
- שומר על רמת ה pH הטבעי של העור
• מגבונים אינטימיים (20 יח') מחיר21.99 ש"ח
- מיועד לשימוש בזמן מחזור ומחוץ לבית
- מגבונים מרעננים המנקים ביסודיות וביעילות
- מכילים תמצית קמומיל ואלוורה הידועה ביכולתה להרגיע את העור
- אינם מכילים אלכוהול
- שומרים על רמת ה - pH הטבעית
חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון - חברת בת של הקונצרן העולמי בעל השם הזהה אשר מחויב לבריאות הצרכנים משנת 1886. עם כ-115,500 עובדים ביותר מ-250 חברות, ג'ונסון אנד ג'ונסון נחשבת לאחת החברות העסקיות הגדולות ביותר בתחום שירותי הבריאות. פילוסופיית החברה מוטבעת במוטיב מוביל– תרבות האיכפתיות. הפגנת האכפתיות באה לידי ביטוי במילים הבאות: "לדאוג לעולם... ולהתחיל עם הפרט©." הבסיס לפיתוח בחברה מושתת על שיתוף פעולה עם מומחים ומחויבות איישת למחקר. ג'ונסון אנד ג'ונסון מיוצגת בתחום הבריאות וההיגיינה עם מגוון רחב של מותגים, ביניהם: ג'ונסונ'ס בייבי, o.b., קיירפרי ,רוק, ניוטרוג'ינה, קלין אנד קליר, , ליסטרין , ניקורט, בן –גיי, וקומפיד.