מפרסם: שלמור תקשורת
תאריך: 22/02/2011 11:41
נושא: פרסום ושיווק, צרכנות
קמפיין שטוזים מוקצף  תמונה: מקאן אריקסון
קמפיין שטוזים מוקצף תמונה: מקאן אריקסון
הודעה לעיתונות

קמפיין חדש לשטוזים מוקצף של תנובה

יופלה, מותג היוגורטים המוביל מבית תנובה מעלה קמפיין פרסומת למעדן החדש שיתחרה בדניאלה
"יופלה שטוזים מוקצף" בהשקעה של 5 מיליון ₪

לראשונה יציג הקמפיין סיפור חדש ודמות חדשה – מכשפה שובבה הרכובה על מקצפה

העולם הקסום והאהוד של יופלה שטוזים, שהוצג בפרסומת חדשנית עם ההשקה, חוזר גם בהשקת יופלה שטוזים מוקצף, והפעם, עם סיפור חדש ודמות חדשה.

בעלילת הסרט מככבת המכשפה השובבה - דמות מאוירת מתוקה הרכובה על מקצפה במקום על מטאטא, ויוצאת למסע בו היא מחליטה להקציף את העולם ולהפוך אותו לכיפי, טעים, ואוורירי.

סיפורה של המכשפה השובבה יעבור בכל הרבדים של המהלך - מנראות המוצר ועד השפה התקשורתית. גם אריזות המוצרים והנראות בנקודת המכירה יעוצבו עם דמות המכשפה השובבה.

הקמפיין באמצעות מקאן אריקסון בהשקעה של 5 מיליון ₪.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שלמור תקשורת.