מפרסם: g-conversation
תאריך: 28/02/2011 10:38
נושא: נשים, צרכנות
צילום אפרת אשל
צילום אפרת אשל
הודעה לעיתונות

מותג מגני תחתון Carefree זכה בפרס מוצר השנה בקטגוריית היגיינה נשית- היקף ההשקעה בהשקת המוצר בארץ 4 מיליון ש"ח

מותג קרפרי עבר בקיץ האחרון מהפך מיתוגי במסגרתו אריזות המוצרים עוצבו מחדש ובמקביל חודש מגוון המוצרים הקיים הפרס הוענק בטקס ההכרזה על הזוכים אתמול במוזיאון תל אביב לאמנות

מותג "קרפרי" השקיעה כ-5 מיליון דולר בפיתוח המוצרים החדשים ובמיתוגם ובישראל הושקעו 4 מיליון ₪ נוספים במהלך ההשקה של המוצרים החדשים לשוק.

מותג Carefree מגני תחתון רעננות של בוקר כל היום

  • מאחורי מגן התחתון קרפרי שנות נסיון רבות, מקצועיות והתמחות במגני תחתון, בהיגיינת נשים וברעננות נשית בכלל.
  • למגן התחתון של קרפרי מבנה נוחות ייחודי, חדשני ומעוגל על פי צורת הגוף הנשי, קצוותיו אינם מתקפלים ומתקמטים.
  • קרפרי מעניק נוחות, תחושת קלילות רעננה ואווריריות מבלי להרגיש את מגן התחתון

קרפרי השיקה ביולי 2010 מבנה נוחות חדשני במגן התחתון, המעניק נוחות, תחושת קלילות ואווריריות מבלי להרגיש את מגן התחתון, עם הבשורה: רעננות של בוקר כל היום. המבנה החדש בא לענות על הצורך "שמגן התחתון לא יזוז לאורך כל היום", צורך מרכזי שקיים במגני תחתון על-פי מחקרי שוק שנעשו בתחום. מסקר הרגלי חיים שערכה החברה בישראל עולה כי:כ- 75% מהנשים צורכות מגני תחתון באופן שוטף- יום יום.

המבנה החדש, הינו ייחודי, חדשני ומעוגל על פי צורת הגוף הנשי לנוחות מירבית ולהרגשת רעננות. בזכות מבנה הנוחות, קצוות מגן התחתון אינם מתקפלים או מתקמטים והם נצמדים ואינם משתחררים.
עיצוב האריזה שונה במטרה לאפשר התמצאות קלה יותר במדף והוא משדר איכות גבוהה.

מותג מגני התחתון "קרפרי" בעל מבנה נוחות חדש ומשופר ובאריזה חדשה
מותג מגני התחתון "קרפרי" מבית "ג'ונסון אנד ג'ונסון" כולל סדרת מוצרים חדשה בעלת מבנה נוחות חדש ומשופר שאינו מתקמט, פס הדבקה משופר, מרכיבים חדשניים ומיתוג חדש.
סדרת המוצרים החדשה, אשר בפיתוחה השקיעה חב' "ג'ונסון אנד ג'ונסון" כ-5 מיליון דולר ועוד כ-4 מיליון ₪ בהשקת המוצרים בישראל, כוללת מגוון של 5 סוגי מוצרים:

  • קרפרי אורגינל- מגן תחתון בעל מבנה נוחות נצמד ואינו משתחרר, עם שכבת הגנה נוספת בתחתית. המבנה החדש כולל קצוות מעוגלים, שטח נצמד גדול יותר ומראה רענן וצעיר.
  • קרפרי פלקסי פורם- מגן תחתון בעל מבנה ייחודי המתאים לשימוש גם בתחתונים רגילים וגם בתחתוני טנגה (חוטיני).
  • קרפרי אלוורה- מגן תחתון המכיל אלוורה לרעננות מתמשכת.
  • קרפרי כותון- מגן תחתון בעל מגע כותנה טבעי.
  • קרפרי לונג- מגן תחתון בעל צורה ארוכה.

אריזה מכילה 58 יחידות במחיר של: 22.99 ₪.
חלק נרחב של הסדרה ניתן להשיג גם בתוספת ניחוח עדין.
להשיג בכל רשתות הפארם ורשתות המזון.
מוצרי ההיגיינה האינטימית הנוספים של קרפרי

מוצרי ההיגיינה הנשית:
בסדרה לשימוש יומיומי:

  • מגן תחתון
  • תרחיץ שטיפה אינטימית (200 מ"ל') מחיר: 19.99ש"ח.

- מיועד לבעלות רגישות בשימוש עם סבון רגיל
- מנקה בעדינות את האזור האינטימי
- שומר על רמת ה pH הטבעי של העור
• מגבונים אינטימיים (20 יח') מחיר21.99 ש"ח
- מיועד לשימוש בזמן מחזור ומחוץ לבית
- מגבונים מרעננים המנקים ביסודיות וביעילות
- מכילים תמצית קמומיל ואלוורה הידועה ביכולתה להרגיע את העור
- אינם מכילים אלכוהול
- שומרים על רמת ה - pH הטבעית

מוצר השנה - האוסקר של החדשנות

פרסי Product of the Year – מוענקים כבר 25 שנים בעשרות מדינות בעולם. הפרסים נועדו להביע הוקרה לחברות, אשר חרטו את היצירתיות והחדשנות על דגלן.
זוכי מוצר השנה בישראל וביניהם השנה, גם חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון, מצטרפים לנבחרת בינלאומית של מותגים חדשניים, שזכו בעולם בפרסי מוצר השנה. בין השאר, מדובר בחברות המוכילות בעולם כדוגמת פרוקטר אנד גמבל, רקיט בנקיזר, דנונה, לוריאל, קולגייט, LG ורבות אחרות, שגאות מדי שנה בזכיותיהם בפרסי מוצר השנה.
ייחודם של פרסי מוצר השנה נעוץ בעובדה, שהצרכנים הם אלו שבוחרים את הזוכים. בתקופה בה צרכנים מאמינים יותר לצרכנים, ומחפשים מקומות בהם הם יכולים להשפיע הופכים הפרסים לכלי שיווקי רב עוצמה. מחקרים שערך מכון המחקר TNS בישראל מצאו שצרכנים מעדיפים מוצרים שזכו בפרסי מוצר השנה.

ג'ונסון אנד ג'ונסון

חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון - חברת בת של הקונצרן העולמי בעל השם הזהה אשר מחויב לבריאות הצרכנים משנת 1886. עם כ-115,500 עובדים ביותר מ-250 חברות, ג'ונסון אנד ג'ונסון נחשבת לאחת החברות העסקיות הגדולות ביותר בתחום שירותי הבריאות. פילוסופיית החברה מוטבעת במוטיב מוביל– תרבות האיכפתיות. הפגנת האכפתיות באה לידי ביטוי במילים הבאות: "לדאוג לעולם... ולהתחיל עם הפרט©." הבסיס לפיתוח בחברה מושתת על שיתוף פעולה עם מומחים ומחויבות אישית למחקר. ג'ונסון אנד ג'ונסון מיוצגת בתחום הבריאות וההיגיינה עם מגוון רחב של מותגים, ביניהם: o.b., ג'ונסונ'ס בייבי, קיירפרי, ליסטרין ,בנד איד וקומפיד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- g-conversation.