מפרסם: שטרן אריאלי יחסי ציבור
תאריך: 24/03/2011 11:10
עדכון: 29/03/2011 15:31
נושא: אינטרנט ודיגיטל
טל לב מנכ"ל באליגם
טל לב מנכ"ל באליגם
באליגם
באליגם
הודעה לעיתונות

באליגם, אתר הקנייה החברתית האיכותי של ישראל, משיק את שירות "REMINDER" שירות תזכורת למימוש שוברים היחיד בישראל!

באליגם, אתר הקנייה החברתית האיכותי של ישראל,
משיק את שירות REMINDER""
שירות תזכורת למימוש שוברים היחיד בישראל!

baligam.co.il

  • באליגם משיק את שירות "REMINDER" שירות תזכורת למימוש שוברים היחיד בישראל.
  • עד היום, לקוחות אשר רכשו שוברים באתרי קניות חברתיות, אך לא מימשו אותם עד סוף התקופה, הפסידו את כספם - מטרת השירות החדש היא להעניק ערך מוסף ללקוחות אתר באליגם, לוודא כי הם מקבלים תמורה מלאה לכספם.
  • טל לב, מנכ"ל באליגם מסרה: " מהנתונים שבידינו עולה כי אחוז מימוש השוברים בפועל באתרי רכישה חברתית הוא קרוב ל90%, כאשר 10% מכלל הרוכשים אינם ממשים את השוברים... אנו גאים להיות אתר הקנייה החברתית היחיד בישראל, אשר פיתח שירות תזכורות חדשני...".

באליגם, אתר הקנייה החברתית האיכותי של ישראל משיק את שירות "REMAIDER" שירות תזכורת למימוש שוברים היחיד בישראל. שירות "REMAIDER" הינו שירות תזכורת מהפכני וחדשני המתזכר את הלקוחות במייל על שוברים שנרכשו על ידם באתר אך שלא מומשו כ- 14 ימים לפני שפג תוקפם.

עד היום, לקוחות אשר רכשו שוברים באתרי קניות חברתיות, אך לא מימשו אותם עד סוף התקופה, הפסידו את כספם. מטרת השירות החדש היא להעניק ערך מוסף ללקוחות אתר באליגם, לוודא כי הם מקבלים תמורה מלאה לכספם, ולהפוך את חווית השימוש באתר למשתלמת וידידותית יותר.

איך זה עובד? במסגרת השירות החדש, לקוחות אשר לא ניצלו את השוברים שרכשו דרך אתר באליגם, יקבלו מייל תזכורת מהאתר, המפרט את סוג העסקה, תוקף השובר ומספר הימים שנותרו עד למימוש, תוך המלצה לבעל השובר ללכת ולממש אותו בהקדם בכדי לקבל תמורה מלאה לכספו.

טל לב, מנכ"ל באליגם מסרה: " מהנתונים שבידינו עולה כי אחוז מימוש השוברים בפועל באתרי רכישה חברתית הוא קרוב ל90%, כאשר 10% מכלל הרוכשים אינם ממשים את השוברים מסיבות של שכחה או חוסר זמן. אנו שמחים להיות אתר הקנייה החברתית היחיד בישראל, אשר פיתח שירות תזכורות חדשני בכדי לוודא שלקוחות האתר מקבלים תמורה מלאה לכספם ונהנים באופן מקסימלי מחוויית השימוש באתר לעומת אתרים אחרים שומרים את הכסף לעצמם או מחזירים לבית העסק " .

לפרטים נוספים ויצירת קשר: שטרן אריאלי יחסי ציבור\שרית גבאי 0523416696 \073-7997831

אודות באליגם:
אתר באליגם הוא האתר הקנייה החברתית המוביל בתחומו בישראל, לאתר תפוצה של למעלה מ-160,000 לקוחות אשר הצטרפו אליו מאז השקתו בחודש יולי 2010.
באליגם הוא האתר הקניות החברתיות היחיד בישראל המאופיין בחדשות טכנולוגית באמצעות אפליקציה סלולארית יחידה מסוגה לקנייה חברתית ושירות התזכורות remainder למימוש שוברים.
בבאליגם מקפידים על איכות בתי העסק והצעות אשר עולות לאתר מידי יום, כל הצעה מלווה בטקסט הומוריסטי ושנון אשר יוצר חווית לקוח איכותית.
לבאליגם שיתופי פעולה ייחודיים עם רשתות ועסקים מובילים בכל רחבי הארץ בתחומי תרבות, לייף סטייל, אופנה ועוד .. בניהם: רשת האופנה קסטרו, רנואר, הום סנטר, סבון, מקס ברנר, טבע מרקט ואחרים.

איך זה עובד?
בכל בוקר נשלח אימייל, ובו הצעה לחוויה מיוחדת בהנחה משמעותית של לפחות 50% . ההצעה תקפה ל-24 שעות בלבד (72 שעות בסופ"'ש), ויוצאת לפועל רק אם קונים אותה מספר מינימאלי של קונים (קנייה חברתית המתבססת על כח הקנייה של קבוצה לעומת היחיד). הקניה עצמה מתבצעת באתר baligam, שבנוי בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ממשקים ידידותיים למשתמש ואבטחה. בתום הרכישה, הקונים מקבלים שובר אותו הם מממשים בבית העסק (לדוגמא תוך 90 יום).

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שטרן אריאלי יחסי ציבור.