מפרסם: דניאלה רייבנבך תקשורת
תאריך: 11/04/2011 10:46
נושא: אופנה
החל מ- 89.90 שח צלם דדי אליאס
החל מ- 89.90 שח צלם דדי אליאס
שמלה פרחונית החל מ-150 שח , צלמת עדי אורני
שמלה פרחונית החל מ-150 שח , צלמת עדי אורני
הודעה לעיתונות

נתונים על שוק אופנת הילדים בישראל - מרשת סולוג

מצ"ב נתונים על ענף אופנת הילדים והתינוקות.

מנתוני רשת בגדי הילדים סולוג , המונה כ- 40 סניפים ברחבי הארץ , עולה כי ענף בגדי הילדים בישראל מגלגל בשנה כ- 3.5 מליארד ₪. שוק בגדי הילדים והתינוקות מהווים כ – 25 אחוז מכלל מחזור המכירות של ענף האופנה בארץ.
יהודה אלבז, מנכ"ל קבוצת בריל, המפעילה את רשת סולוג , מוסר כי : עפ"י נתוני החברה שוק אופנת הילדים תפס תאוצה בשנים האחרונות, וכן סל הקנייה הממוצע גדל מ- 320 ₪ בעונה , ל- 430 ₪ , לעונה. לדבריו: הצמיחה בשוק בגדי הילדים נובעת בעיקר מההיצע הרחב, הורדת המחירים ומודעות שהולכת וגדלה למותגים, הן בקרב הילדים והן בקרב ההורים.

לדברי יעל אמסלם, מנהלת המותג של רשת סולוג: "אנו עדים לכך שיותר ויותר ילדות וילדים רוכשים פרטי אופנה בסגנון הלבוש התואם את הטרנדים המובילים בעולם". לדבריה: כבר מגיל צעיר הם יודעים מה הם רוצים ללבוש ואת מה הם אוהבים ללבוש ומה המגמות והפריטים המובילים בכל העונה.

לדברי יהודה אלבז: לקראת חג הפסח חלה עלייה חדה במכירות אופנת הילדים . מנתוני רשת סולוג כבר בימים אלה נרשמת עלייה של כ-22% ברכישת אופנת ילדים. ברשת גלי נרשמת עלייה של כ – 29 אחוז במכירת נעלי וסנדלי ילדים.

עוד מסר יהודה אלבז: בשנים האחרונות גילו חברות אופנה רבות את פוטנציאל ענף הבגדים התינוקות והחלו להשקיע משאבים בתחומי הרשת החברתית, פרסום, שיווק , קד"מ ויחסי ציבור ולהשקיע בפתיחת חנויות מושקעות עם חווית קנייה אמיתית.
הטרנד החדש שחברות רבות הבינו את הפוטנציאל הטמון בו הינו מחלקות בגדי ילדים בתוך חנויות למבוגרים. לדוגמא: ברשת גלי פתחנו "שופ אנד שופ" של רשת סולוג וכך הגדלנו את היקף המכירות ב כ-80% , מהקונים הנכנסים לחנויות הרשת שהן נשים בגיל 25-40 והם כאמור לקוחות פוטנציאליים לבגדי ילדים.

לדברי יעל אמסלם מנהלת המותג של, רשת סולוג: הטרנדים המובילים הקיץ בקרב אופנת הילדות: מראה הבוהו שיק, הפרחוני, המראה הצבעוני הבוהק, לבן, פסים, צבעי הפסטל, המראה הרומנטי הקרושה ורקמות, ועוד.
בקרב הבנים הטרנדים המובילים: ניתן למצוא את קבוצת ה- SUMMER CAMP, אשר כוללת אלמנטים כמו מראה הוינטאז' המשופשף, מכנסי דגמ"ח מרובי כיסים, ג'ינסים בהירים עם אפקטים של שטיפה ,ברמודות ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.