לקוח חדש לגיל-עד תקשורת: אפוס מדיקל ישראל
חטיבת הבריאות בגיל-עד תדמית ותקשורת מתרחבת עם לקוח חדש:אפוס מדיקל ישראל
משרד יחסי הציבור גיל-עד תקשורת, מקבוצת G GROUP, המתמחה בייעוץ תקשורת, תקשורת שיווקית וביחסי ציבור, מרחיב את חטיבת הבריאות עם לקוח חדש: חברת אפוס מדיקל ישראל.
אפוס מדיקל הינה החברה העומדת מאחורי פיתוח האפוסתרפיה - פיתוח רפואי ישראלי פורץ דרך. האפוסתרפיה הינה שיטה טיפולית יחודית ומתקדמת לכאבי ברכיים וגב.
מיכל שנל, מנכ"ל אפוס מדיקל ישראל: "הבחירה במשרד גיל-עד תקשורת, אחד היחידים שיודע לשלב בין עולמות תוכן שונים ומחלקות מגוונות ואשר חורג מהתחום הצר של הבריאות, הינה יציאה לדרך חדשה ומרעננת, שאני מאמינה כי תסייע לנו לקבל נוכחות בזירות בלתי מוכרות".
אפוס מצטרפת לחטיבת הבריאות ו-OTC של גיל-עד תקשורת, בראשותה של גילה נאומן, המתמחה בטיפול בחברות ובגופים מתחום הבריאות כגון: חברת התרופות דקסל פארמה, האגודה לסוכרת נעורים, חברת התרופות ללא מרשם מדיטרנד, ארגון תל"מ (תרופות ללא מרשם), ג'ונסון אנד ג'ונסון ועוד.
זאת לצד התמחותה של גיל-עד תקשורת בחברות ממגוון תחומים, כגון, חברות מזון: שסטוביץ, קבוצת נטו, דנשר, קבוצת מורג, לחם ארז (המאפייה), אשל לחמים, מותג עוגיות הפרימיום mooi, חברת "טמפו" משקאות בע"מ, מסעדת הסוהו, קבוצת ארקפה, רשת הסושיה, רשת הקפה ומותג הקפה "לנדוור", mana, רשת קיורטוש ועוד.
מבין לקוחות החברה הנוספים: קבוצת ה"זאפה", "פישמן סלולאר", הוצאת "קוראים", מותג איב סן לורן וקשרל מבית לוריאל ועוד.